Onko kokemuksia OPC:stä? Tietääkö joku missä voisi koeajaa ? Ei varmaan löydy joka Opel-kaupan hyllyltä. Mitä mielipiteitä otsikosta? Pitäisi vaihtaa Octavia Combi RS isompaan autoon kun on 2 aikuista 2 lasta ja iso koira kuljetettavana. Touranissa taloudellinen ja väätävä diesel hyvään hintaan, S-max varmaan isoin ja hyvin varusteltu (Titanium), Opel urheilullisin,tyylikkäin ja tehokkain, mutta vähiten varusteita, joten tulee varmaan kalleimmaksi kun ottaa ne "pakolliset" päälle.
Vastaukset 5
- Elämä on
Riippu missä päin Suomea asut mutta kun kerran kysyt niin vastaan. Kempeleessä, DM-autossa on yksi käytetty tuontiOPC kaupan. Hinta vaan on suhteettoman kallis mutta aina sen voi koeajaa...
- Julle1978
Vähän on kaukana. Olen nimittäin täällä eteläisimmässä kärjessä ,Hangossa. mutta kiitos tiedosta
- Ecotec 140 bhp
Tuo OPC Zafira ei ihan ole verrattavissa noihin muihin tehonsa puolesta. Parempi vertaus olisi Zafira 2,0 Turbo 200hv koneella. 200 hv turbo zafira on myös hinnaltaan samalla viivalla kuin Touran.
2,0 turbo zafroita on ainakin PK seudun myymälöissä käyetttynä.- julle1978
S-Maxissa 220 hv. et ei se paljon jää. Touran tietysti tehoiltaan eri luokassa. Se myös osasyy kysymykseeni. Onko pienempitehoinen vääntävä diesel DSG parempi kuin tehokas bensa, jos ei tässä tapauksessa ota kulutuslukemia huomioon.
- Pian zafiristi
julle1978 kirjoitti:
S-Maxissa 220 hv. et ei se paljon jää. Touran tietysti tehoiltaan eri luokassa. Se myös osasyy kysymykseeni. Onko pienempitehoinen vääntävä diesel DSG parempi kuin tehokas bensa, jos ei tässä tapauksessa ota kulutuslukemia huomioon.
Itsellä oli 2 kk sitten valinta noiden autojen osalta tosin vaihtoehtoina olivat VAIN dieselit ja päädyin Zafira cosmoon 150 hepan dieselillä. Tuskin täällä kukaan osaa antaa mitään hyvää perustelua, tunteella päätös kuitenkin tehdään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1091471Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja141680Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37581Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40561Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540