Zafira OPC vs. S-MAX 2,5 vs. Touran 2,0 TDI DSG

Julle1978

Onko kokemuksia OPC:stä? Tietääkö joku missä voisi koeajaa ? Ei varmaan löydy joka Opel-kaupan hyllyltä. Mitä mielipiteitä otsikosta? Pitäisi vaihtaa Octavia Combi RS isompaan autoon kun on 2 aikuista 2 lasta ja iso koira kuljetettavana. Touranissa taloudellinen ja väätävä diesel hyvään hintaan, S-max varmaan isoin ja hyvin varusteltu (Titanium), Opel urheilullisin,tyylikkäin ja tehokkain, mutta vähiten varusteita, joten tulee varmaan kalleimmaksi kun ottaa ne "pakolliset" päälle.

5

2672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä on

Riippu missä päin Suomea asut mutta kun kerran kysyt niin vastaan. Kempeleessä, DM-autossa on yksi käytetty tuontiOPC kaupan. Hinta vaan on suhteettoman kallis mutta aina sen voi koeajaa...

• Julle1978

Vähän on kaukana. Olen nimittäin täällä eteläisimmässä kärjessä ,Hangossa. mutta kiitos tiedosta

• Ecotec 140 bhp

Tuo OPC Zafira ei ihan ole verrattavissa noihin muihin tehonsa puolesta. Parempi vertaus olisi Zafira 2,0 Turbo 200hv koneella. 200 hv turbo zafira on myös hinnaltaan samalla viivalla kuin Touran.
      2,0 turbo zafroita on ainakin PK seudun myymälöissä käyetttynä.

• julle1978

S-Maxissa 220 hv. et ei se paljon jää. Touran tietysti tehoiltaan eri luokassa. Se myös osasyy kysymykseeni. Onko pienempitehoinen vääntävä diesel DSG parempi kuin tehokas bensa, jos ei tässä tapauksessa ota kulutuslukemia huomioon.

• Pian zafiristi
        julle1978 kirjoitti:

S-Maxissa 220 hv. et ei se paljon jää. Touran tietysti tehoiltaan eri luokassa. Se myös osasyy kysymykseeni. Onko pienempitehoinen vääntävä diesel DSG parempi kuin tehokas bensa, jos ei tässä tapauksessa ota kulutuslukemia huomioon.

Itsellä oli 2 kk sitten valinta noiden autojen osalta tosin vaihtoehtoina olivat VAIN dieselit ja päädyin Zafira cosmoon 150 hepan dieselillä. Tuskin täällä kukaan osaa antaa mitään hyvää perustelua, tunteella päätös kuitenkin tehdään =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe