...Olen tässä Lukenut (useitakin)MieliPiteitä siitä, että (ei ole tervetullut muille IkäPalstoille, kuin OmanIkäistensä)?
Mikähän siinä olisi?
Itse ajattelisin, niin kuin Livenäkin elämässä, ei jokainen (Viihdy) ikäistensä Seurassa?
Joku Kaipaa (Vanhempaa) Näkemystä, joku Haluaa Nuorenpaa MieliPidettä!
Omasta Puolestani Kaiken Ikäiset Ovat todella terveTulleita 50 palstalle Vierailemaan tai vaikka Jäämäänkin=D
PalstaUskollisuus!
47
1404
Vastaukset
- mies-v57
Ihmiset varmaankin kypsyvät ja aikuistuvat hyvinkin eri tahtiin.Riippuen elämäntilanteista.Siten
varmaan on luonnollista,että etsiydytään
eri ikäisten seuraan ja kuulemaan mielipiteitä,
ajatuskia.
Puhtaasti ulkoisen olemuksen perusteella Nami
varmaan kuuluisi 30 sivulle,mutta kiva että olet täällä.
Mukavaa päivää myöskin.- namisuku
...että Olet Taas Täällä=DD
Päiviä Sinullekkin! - PrOfIiLiN kYsYmYsMeRkKiKö
oN 50- nÄkÖiNen;D
- vai kuinka
PrOfIiLiN kYsYmYsMeRkKiKö kirjoitti:
oN 50- nÄkÖiNen;D
tiedän jos mutsin kanssa ei ruleta täytyy mennä mummon pakeille.
- HTZA
on ymmärtääkseni Picasson maalaama, hänen nuoruusvuosiltaan, 1918, sen verran on vielä terävät piirteet.
Iän mukana tuoma "pussisuus" ei vielä näy ollenkaan. HTZA kirjoitti:
on ymmärtääkseni Picasson maalaama, hänen nuoruusvuosiltaan, 1918, sen verran on vielä terävät piirteet.
Iän mukana tuoma "pussisuus" ei vielä näy ollenkaan.Voi kaamee noita sun juttujas...mutta sainapahan taas nauraa..:))))))))))))
- namisuku
...Haluaa lähteä Vierailemaan kanssani jollain muulla IkäPalstalla, niin Vinkkaa=D
- kysellä saa
onkos nyt pöntössä liikaa suhinaa
- namisuku
kysellä saa kirjoitti:
...Eikö Löydy LeikkiMieltä..heh:D
- Kuka on
kysellä saa kirjoitti:
namein suvussasi,vaari,isä,poika vai pojanpoika?
- VoI kUiNkA sUvAiTsEvAiStA
MiKsI mIeLeStÄsI IkÄrYhMäT oN lUoTu? EiKöHäN jUuRi SiKsI eTtÄ oLiSi OmAnIkÄiSiÄ jOiDeN kAnSsA vOi KeSkUsTeLlA oMaNiKäIsTeN oNgElMiStA?
- namisuku
...Lainkaan "Kuunnellut"Tätä Ketjua?
- mUtTa KyLlä
namisuku kirjoitti:
...Lainkaan "Kuunnellut"Tätä Ketjua?
LuKeNuT AVaUkSeSi JoHoN vAsTaSin:-P
- Incest
Millähän palstoilla sukuaan namina pitävän voi olettaa vierailevan;D
- namisuku
...että olet löytänyt itsellesi TOSI Sopivan Nicin=D
- Incest
namisuku kirjoitti:
...että olet löytänyt itsellesi TOSI Sopivan Nicin=D
Synonyymejä ollaan;D
- namisuku
Incest kirjoitti:
Synonyymejä ollaan;D
...kuitenkaan viitsisi vetää Minua sairaaseen maailmaasi...yöks..
- jos sukusi
namisuku kirjoitti:
...kuitenkaan viitsisi vetää Minua sairaaseen maailmaasi...yöks..
on niin NAMI;D
Huom minä pilailen Incest-nikillä kustannuksellasi,sinä olet kirjannut NAMisukusi;DDDD - namisuku
jos sukusi kirjoitti:
on niin NAMI;D
Huom minä pilailen Incest-nikillä kustannuksellasi,sinä olet kirjannut NAMisukusi;DDDD...Paljon, otahan KolmioLääkkeesi ja Unten maille...
luikuillut täällä jo muutaman vuoden, vaikka oon alaikänen tänne..
Nää jutut täällä on vaan niin semmosia,et täällä viihtyy teidän "aikuisten" seurassa..;)- reaaliaikaan
no et sinä nyt ihan tuore enää ole.2v kesi iän paremmalla puolella. vanha mikä vanha.
reaaliaikaan kirjoitti:
no et sinä nyt ihan tuore enää ole.2v kesi iän paremmalla puolella. vanha mikä vanha.
Ei ihan tuore,muttei ole vielä "parasta ennen"-päiväys menny ohi..:D
Ihan vakavasti..täällä aikoinaan pidettiin niin hirveenä sitä että nuoremmat kirjoitteli.Usein joutui muistuttamaan,ettei tuo ikäero nyt niin kamala ole..:)- eri ikäisiä sitä rikkaampaa
mii-su kirjoitti:
Ei ihan tuore,muttei ole vielä "parasta ennen"-päiväys menny ohi..:D
Ihan vakavasti..täällä aikoinaan pidettiin niin hirveenä sitä että nuoremmat kirjoitteli.Usein joutui muistuttamaan,ettei tuo ikäero nyt niin kamala ole..:)mimä ainakin viihdyn nuorten joukossa koska ovat suvaitsevampia kuin vanhat kalkkikset. tunteetkaan ei nii turtana vielä. minulla on lapsesta asti ollut myös vanhempaa seuraa, vanha ihminen tasapainoisena on aarre ihmis suhteena. kyllä meidän pitäisi pystyä aikuisina keskustelemaan ja jutskaamaan kaiken ikäisten kanssa. vanhat jäärät saa olla jääriä. mukana vaan kuin tauti.
- aika vanha naiseks
reaaliaikaan kirjoitti:
minä aijon olla 90:näkin vielä täällä niin villien ah nii vapaiden palstalla. mihis muuten kaikki hipit on haihtuneet, vai onko kuolo lorjannut?
aika vanha naiseks kirjoitti:
minä aijon olla 90:näkin vielä täällä niin villien ah nii vapaiden palstalla. mihis muuten kaikki hipit on haihtuneet, vai onko kuolo lorjannut?
jotka on hengissä selvinneet, ovat nyt loistavia perheen isejä/ äitejä.
""Minäkin""???- HTZA
aika vanha naiseks kirjoitti:
ei ainakaan minun kirjoitukseni.
Nimim: Erittäinkauniistivanhenevannäkoinen nuori hippi. - namisuku
...Mukavaa=D
eri ikäisiä sitä rikkaampaa kirjoitti:
mimä ainakin viihdyn nuorten joukossa koska ovat suvaitsevampia kuin vanhat kalkkikset. tunteetkaan ei nii turtana vielä. minulla on lapsesta asti ollut myös vanhempaa seuraa, vanha ihminen tasapainoisena on aarre ihmis suhteena. kyllä meidän pitäisi pystyä aikuisina keskustelemaan ja jutskaamaan kaiken ikäisten kanssa. vanhat jäärät saa olla jääriä. mukana vaan kuin tauti.
pidän kaikenikäisistä..Laajuuttahan se tuo asioihin..:)
- hiotuilla reunoilla
HTZA kirjoitti:
ei ainakaan minun kirjoitukseni.
Nimim: Erittäinkauniistivanhenevannäkoinen nuori hippi.minulla on peilejä seitsemän sattuneesta syystä.
- lapsellista, tosi lapsellista
ollaan jo ehtoon ilta puolella, kuka muistaa kun puhuttiin sukupolvienvälisistä kuiluista. lyhyt on muisti. mehän niistä puhuimme. ja nyt karsinoimme.
- polvienvälistä
kuilua. ihme sana. melkein sensuroitava. mitä mun vanhan naisen päässä oiken tapahtuu? mitä mä ajattelen.?
- HTZA
polvienvälistä kirjoitti:
kuilua. ihme sana. melkein sensuroitava. mitä mun vanhan naisen päässä oiken tapahtuu? mitä mä ajattelen.?
ajattelin kirjoittaa "ystävä", mutta joku täällä ei pidä siitä. Noh, ymmärrät.
Eli, ajattele! tässä iässä parilla yhteenlaitetulla polvella on, taitettuna, sileämmän näköinen iho. - namisuku
...Olen karsinoita VASTAAN:()
Kiitos nyt kauheesti. Pyörin kuitenkin täällä ihan omin lupineni..mutta täytänhän kohta jo 49v.
- HTZA
Mistä kirjasta lainaat nuo aikuiset mielipiteesi?
Minä ihan uskoin että olet 60-
:) - Mamma Mia
HTZA kirjoitti:
Mistä kirjasta lainaat nuo aikuiset mielipiteesi?
Minä ihan uskoin että olet 60-
:)Ikää karttuu itsekullekin, niin mulle kuin sullekin. Jopa 1, 5 -vuotiaalle lapsenlapsellenikin..
Jossain vaiheessa ollaan todennäköisesti kaikki vaikkapa 80 vee,jos pitkään elellään, toivon mukaan ei ihan dementteinä!Sekin on tietty mahdollista. - namisuku
...Jo aiemmin totesin, Vierailut ja "Jäämisetkin" ovat ihan Piristäviä:)
- namisuku
...Kuhina Täällä (Lämpöisessä) MuurahaisPesässämme=D
- Mustarastas
On typerää käyttää sanoissa isoja alkukirjaimia paikoissa joihin ne ei kuulu. Ehkä se nuorentaa mieltäsi? Typerää silti.
- namisuku
Mustarastas kirjoitti:
On typerää käyttää sanoissa isoja alkukirjaimia paikoissa joihin ne ei kuulu. Ehkä se nuorentaa mieltäsi? Typerää silti.
...Jep...
- NAMINAMI
Kuinkas NAMI itse olet?
- namisuku
...Huokaus...
- mIlLe PaLsTaLlE
mInUt hAlUtAan VaAn VaLiTsEn aSiAlLiSeT Ja iLmAiSuLtAaN sElKeÄt. TäMä eI OiKeIn sIlTä NäYtÄ.
- Suomi28.fi
Keskustelun säännöt kieltävät palstan käytön sättäämiseen ja kyllä tämä muutaman käyttäjän kohdalta vaikuttaa enempi sättäämiseltä kuin keskustelulta.
Voisitko Muka.va katsoa hiukan sitäkin puolta?
Onhan noita chathuoneita jokaiselle ja jokaiseen makuun.
- Jermuxi tms...
Kaikenlaista kitinää on tullut vastaan, mutta siihen ne kitisijät taltutettu. Reilu meininki katos.
- namisuku
...Aivan Samaa mieltä Kanssasi;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067