apua

mitä teen

täytin justiin 16. olen ollu viikko sitte yhdynnässä, tuntuu kuin sisälläni kasvaisi pieni vauva . voiko olla mahdollista että nyt jo tuntuu että sielä olis joku ku sattuu oikealle puolelle alamasua ja sit ,maha kurnii koko ajan . vaikka söööis ! meillä ei ollut kondomia ! tuntuu niinkuin odottaisin esikoistani ! auttakaaa mua ..

8

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....jme.....

      Nii.. tuossa se jo tulikin, eli sinuna mä tekisin niin että odottaisin menkkoja ja jos ei niitä kuulu niin menen ostamaan raskaustestin, siitähän se sitten selviää.
      Koska menkkojen pitäisi alkaa?
      Ota iha rauhallisesti vaan ja odottele jonkin aikaa. Katso sen jälkeen sitten, mitä testi sinulle näyttää ja päätä sitten mitä teet. Vielä ei kannata stressata tuollaisella jutulla..

      • täälä on niin ihania ihmisiä

        helmikuun aluus pitääs alkaa. muttaku on nyt sellanen tunne että ne ei ala silloon :/ ollan pari kertaa oltu yhdynnässä ilman kondomia ! ja jos sattuu että mä oon raskaana niin mä en tuu tekemään aborttia. koska sitä saa katua koko loppu elämänsä !


    • miimii

      kasvaimelta kannattaa mennä lääkääriin tai soittaa ja kertoa noista oireista

    • ...

      En tiedä kiertosi pituutta tai mitään mutta sanoit että sulla pitäisi alkaa helmikuun alussa menkat joten jos pikkasen laskee ni reilun 2 viikon päästä.. Ja sanoit että sulla on oikealla puolella alavatsaa se kipu.. Luulisin että se on vain ovulaatio.. Raskaudesta en sano mitään mutta jos vaikka olisitkin niin on
      TODELLA EPÄTODENNÄKÖISTÄ että tuntisit raskauden jo reilu pari viikkoa ennen menkkoja..
      Ja toiselseen sulla oli nähtävästi justiinsa ollu menkat kun olit yhdynnässä? Jos sanoit että viikko sit?
      Olen kyllä aika varma että pelkkä ovulaatio se on.. (ovulaatio on noin. 2 vkoo ennen kuukautisia)
      On todella epätodennäköistä että olisit raskaana ja vielä epätodenäköisempään että tuntisit sen jo..
      Ja tuo mahasi kurniminen ei kyllä ole mitään raskauteen liittyvää.. Joko sulla on nälkä tai sit se on pelkkää suolistoäästä.
      Hieman kyllä tuo sinun teksti arveluttaa. Vaikutat kyllä henkisesti todella nuorelta.. KÄYTÄ EHKÄISYÄ! Ni sit ei tarvi pelätä sitä raskautta.

      • ...

        Niin tuosta sun tekstistä.. Tekstisi on hieman ristiriitainen.. Tulet tänne pyytämään apua ja neuvoja koska pelkäät että olet raskaana mutta silti käytät termejä kuten euntuu niinkuin odottaisit esikoistasi ja semmosta ja et aijo tehdä aborttia..
        Odotat rauhassa niitä menkkoja ja jos ei kuulu ni ostat apteekista testin.. eipä oikeestaan kummempia neuvoja pysty tommoseen tilanteeseen antamaan..
        Muista että se kondoomi ehkäisee myös sukupuolitaudeilta ja olet nuori joten odota ihan rauhassa sitä lasten tekoa.. Käy koulut eka ja nauti elämästä! Tsemppiä


    • terkkari....

      mahd. raskautta vielä! Se nyt ainakin on ihan faktaa.

      Taidat olla provo...

      • sisitii

        oho omapas terkkari ollu myöhään vielä koneella klo. 03.42 et oo terkkari vitun provo


    • Anonyymi

      oooooooh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe