täytin justiin 16. olen ollu viikko sitte yhdynnässä, tuntuu kuin sisälläni kasvaisi pieni vauva . voiko olla mahdollista että nyt jo tuntuu että sielä olis joku ku sattuu oikealle puolelle alamasua ja sit ,maha kurnii koko ajan . vaikka söööis ! meillä ei ollut kondomia ! tuntuu niinkuin odottaisin esikoistani ! auttakaaa mua ..
apua
8
1039
Vastaukset
- ....jme.....
Nii.. tuossa se jo tulikin, eli sinuna mä tekisin niin että odottaisin menkkoja ja jos ei niitä kuulu niin menen ostamaan raskaustestin, siitähän se sitten selviää.
Koska menkkojen pitäisi alkaa?
Ota iha rauhallisesti vaan ja odottele jonkin aikaa. Katso sen jälkeen sitten, mitä testi sinulle näyttää ja päätä sitten mitä teet. Vielä ei kannata stressata tuollaisella jutulla..- täälä on niin ihania ihmisiä
helmikuun aluus pitääs alkaa. muttaku on nyt sellanen tunne että ne ei ala silloon :/ ollan pari kertaa oltu yhdynnässä ilman kondomia ! ja jos sattuu että mä oon raskaana niin mä en tuu tekemään aborttia. koska sitä saa katua koko loppu elämänsä !
- miimii
kasvaimelta kannattaa mennä lääkääriin tai soittaa ja kertoa noista oireista
- ...
En tiedä kiertosi pituutta tai mitään mutta sanoit että sulla pitäisi alkaa helmikuun alussa menkat joten jos pikkasen laskee ni reilun 2 viikon päästä.. Ja sanoit että sulla on oikealla puolella alavatsaa se kipu.. Luulisin että se on vain ovulaatio.. Raskaudesta en sano mitään mutta jos vaikka olisitkin niin on
TODELLA EPÄTODENNÄKÖISTÄ että tuntisit raskauden jo reilu pari viikkoa ennen menkkoja..
Ja toiselseen sulla oli nähtävästi justiinsa ollu menkat kun olit yhdynnässä? Jos sanoit että viikko sit?
Olen kyllä aika varma että pelkkä ovulaatio se on.. (ovulaatio on noin. 2 vkoo ennen kuukautisia)
On todella epätodennäköistä että olisit raskaana ja vielä epätodenäköisempään että tuntisit sen jo..
Ja tuo mahasi kurniminen ei kyllä ole mitään raskauteen liittyvää.. Joko sulla on nälkä tai sit se on pelkkää suolistoäästä.
Hieman kyllä tuo sinun teksti arveluttaa. Vaikutat kyllä henkisesti todella nuorelta.. KÄYTÄ EHKÄISYÄ! Ni sit ei tarvi pelätä sitä raskautta.- ...
Niin tuosta sun tekstistä.. Tekstisi on hieman ristiriitainen.. Tulet tänne pyytämään apua ja neuvoja koska pelkäät että olet raskaana mutta silti käytät termejä kuten euntuu niinkuin odottaisit esikoistasi ja semmosta ja et aijo tehdä aborttia..
Odotat rauhassa niitä menkkoja ja jos ei kuulu ni ostat apteekista testin.. eipä oikeestaan kummempia neuvoja pysty tommoseen tilanteeseen antamaan..
Muista että se kondoomi ehkäisee myös sukupuolitaudeilta ja olet nuori joten odota ihan rauhassa sitä lasten tekoa.. Käy koulut eka ja nauti elämästä! Tsemppiä
- terkkari....
mahd. raskautta vielä! Se nyt ainakin on ihan faktaa.
Taidat olla provo...- sisitii
oho omapas terkkari ollu myöhään vielä koneella klo. 03.42 et oo terkkari vitun provo
- Anonyymi
oooooooh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453