En ole ikinä käynyt keikalla (minkään yhtyeen)
joten mietin, että haluaisin nähdä ac/dc:n lavan takana. Miten saisin backstage passin?
Backstage Passi
7
1065
Vastaukset
- Anghusowitchev
Et mitenkään! Sitä paitsi Angus &Co eivät ymmärrä sanaakaan Turun murretta.
- noise pollution
pojat pitäisi saada ensin keikalle jonnekin ja yli neljän vuoden tauolta se voi olla vaikeaa
joillekin asioille ei vain voi mitään - soita
Angukselle (kysy vaikka numeropalvelusta numero) ja pyydä koko orkesteri keikalle joko Lietoon tai Paraisiin. Samalla puhelulla voit pyytää sen passinkin! Näppärää!
- Hyvä Voorumi...
Ehkä tästä pitäisi kysyä jossakin muualla, täällä kun ei tunnu saavan asiallisia vastauksia.
- saavat syntyessään
Hyvä Voorumi... kirjoitti:
Ehkä tästä pitäisi kysyä jossakin muualla, täällä kun ei tunnu saavan asiallisia vastauksia.
Backstage passin, jos nyt tiedät mitä tarkoitan. (i)
Mieheltä ei oikein onnistu. - tarkoituksella naljaili
Hyvä Voorumi... kirjoitti:
, on vain niin että ko. bändi ei ole juuri viimeaikoina keikkaillut (tai tehnyt mitään muutakaan) joten backstage-passin kyseleminen on vähän absurdia ja poikii sitten samalla vähän absurdeja vastauksia.
- shot of love
tarkoituksella naljaili kirjoitti:
, on vain niin että ko. bändi ei ole juuri viimeaikoina keikkaillut (tai tehnyt mitään muutakaan) joten backstage-passin kyseleminen on vähän absurdia ja poikii sitten samalla vähän absurdeja vastauksia.
Ehkä jostain fan clubien kautta backstage passeja vois yrittää saada...mutta en tiedä onko ac/dc:llä edes olemassa fan clubia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619