Ford Fiesta 1996 1.3L 55km
Elikkä tänään kun olin ajamassa autolla kotiinpäin, punaiset liikennevalot tulivat vastaan.(Luulen ainakin, että se alkoi tästä). Kun valo vaihtui vihreäksi päästin vahingossa kytkimen liian nopeasti ja piti käynnistää auto uudestaan. Kun auto oli juuri lähdössä liikkeelle kuului outo ääni moottorista, mutta liikkeelle lähtöön se ei vaikuttanut. Vähän aikaa ajaessa huomasin akkuvalon palavan. Akkua ei kuitenkaa ole tarvista ladata. Minä en tosiaa tiedä mitään autoista, joten en ikävä kyllä osaa kertoa enempää muutakun oireet..
Voiko koneen hätäinen uudelleen käynnistys aiheuttaa tämän?
Miten tarkastan onko akku tosiaan kunnossa?
Käynnistin vähän ajan päästä vapaalla auton uudelleen pihalla. Valo himmeni vähän jos painoin kaasua.
Ford Fiesta akkussa häikkää
2
749
Vastaukset
- sdasada
ei mitään kmerkitystä tol sammumisel.se syttyy vaan sillonko havaittee et latausteho on huonontunut.eli eikun huoltoon ilmeisesti hiilet menny tai koko laturivaihtoon.
- paha ääni
A) Jos luulit auton sammuneen nostaessa kytkintä liian nopeasti ja starttasit käynnissä olevaa autoa, tuli paha rääkäisy.
Toisissa autoissa on kaksoiskäynnistyksen esto eli täytyy kääntää virta pois (sammuu) ennenkuin starttaa uudestaan.
b) Vai oliko ääni kenties vinkaisu käynnistettäessä - laturin hihna löysällä. Tämä selittäis huonon latauksen.
c) Muu vika - huono laturi - huono akku - huonot johdot eivät johdu siitä äänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818