Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Arabella beach, Albena

niiiinuliina

Minkälainen paikka?

3

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niiiinuliina

      Minkälainen paikka albena yleensä on?
      Mitä hyvää, mitä pahaa?
      Kauneudenhoitoa?
      Mitä ostoksia kannattaa tehdä ja missä?
      Onko hyviä sivuja kyseisestä kohteesta netissä?

      • greetta w

        albenasta saa tietoaparhaiten näiltä keskustelu palstoilla hakusanaa käyttäen ja www. albena.bg omat sivut albena keski suuri paikka missä rentoa menoa etenkin perheille . upea pikä ranta ja siisi kohde moneen muuhun bulgaarian rantakohteeseen verrattuna . hotelli kanta aika vanhaa , mutta uusittua. ostokset ovt pääsääntösesti piraatti kamaa ja muuta krääsää . eli kannattaa lähteä varnaan tai dopritshiin. hyvä kauneushoitola keskeisellä paikalla isossa hotelli murjakkeessa dopruj....tai jotai sinnepäin . en muista tarkaa nimeä . itse kävin jalkahoidossa 15 e. mutta valikoima oli todella laaja . ja jalkahoito ainakin tosi hyvä. arabella hotelli rannalla aivan viimeisempänä . ihan hyvällä paikalla . taitaa olla all paikka joten en rupea ruoka paikkoja suosittelemaan. albenasta löytyy hyvät harrastusmahdollisuudet ja jokaiselle jotakin . albena on suljettu alue joten kerjäläiset sun muut hihasta vetäjät vähissä , saa oleskella ja kuljeskella ihan rauhassa , esim kun vertaa sb, hen olemme olleet sb.llä kultahietikolla . sveti konsatantinissa ja tosiaanolemme pitäneet albenasta . sopii lapsiperheille ja että kaikki on lähettyvillä . mutta kuitenkin ei mikään " pikkukohde" keskellä ei mitään . ja taksilla ja busseilla pääsee kätevästi ja edullisesti retkeilemään.


    • Oona

      Olimme pari kesää sitten kyseisessä hotellissa. Itse hotelli oli positiivinen yllätys, allas-alue tosi kiva.
      Näkymä huoneen partsilta kiva jos sai sen huoneen mahd. ylhäältä.
      Palvelu hotellissa oli hyvää. Meillä oli all inclusive, syödä ja juoda sai taukoomatta.
      Kävimme muutamana päivänä taksilla parissa eri kaupungissa.
      Itse Albena oli aika pieni paikka, mutta lapset tykkäsivät.
      Itse en toiste menisi samaan paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe