Mistä voisi saada infoa nuuskan käytöstä.
Onko ainoa tapa laittaa möykky ylähuulen alle.
Ja mistä tietää sopivan määrän kerralla käytettäväksi.
Ja kuinka kauan yksi annos kestää suussa.
Nuuskan käyttö
3
1504
Vastaukset
- vanha kettu
Jos olet aloittelija niin suosittelen teepussinuuskaa. Irtonuuskan käyttö on vähän hankalaa, itse en opetellut sitä koskaan, kun paska levisi aina pitkin suuta. Paikka suussa löytyy kokeilemalla, jotkut tuuppaa ylähuulen alle, jotkut kuten itse mielummin vähän taaksepäin yläikeniin. Voi sen alaskin laittaa. Pidä suussa kunnes tunnet vaikutusta ja vähän kauemminkin, itse pidän max 15 min. Niin, ja yksi pussi riittää kerrallaan, möykkyjen kanssa pitää kokeilla, mikä määrä passaa suuhun.
- The Wolf
Itse käytän nykyisin vain ja ainoastaan irtonuuskaa, sillä se on huomattavasti parempaa ja määrän saa säädeltyä mielensä mukaan. Pidän tavallisesti 45 minuutista 1½ tuntiin huulessa, mutta väittävät, että parikymmentä minuuttia olisi hyvä aika, minulle on luonnollisempaa pitää pidempiä aikoja. Sopivan määrä muotoutuu käyttökertojen lisääntyessä, itse käytän 2-3 ml kerrallaan. Pussinuuska on aloittelevalle hyvä vaihtoehto, mutta ei kauaa riitä tyydyttämään tarvetta (ainakaan minulla), sillä yksi pussi sisältää alle yhden ml:n tavaraa. Toki voi pitää useampaa pussia kerralla, mutta se tulee jo kalliiksi. Käytännössä pussinuuska on kaksi kertaa irtoa kalliimpaa, sillä kiekko painaa kaksi kertaa vähemmän, mutta ovat samanhintaisia. On toki olemassa myös nenänuuskaa (kuivaa valkeaa jauhetta, joka yksinkertaisesti vain vedetään nenään kokaiinin tavoin), mutta sen hankkiminen ei olekaan enää niin helppoa, sillä sitä ei tietääkseni Ruotsista saa.
Toivottavasti viihdyt nuuskan seurassa. :) - nikotinisti
Ja lopetinkin viime syyskuuhun -07 nuuskan käytön.
Mukava tapa kun aloitteli. Olin ilman nikotiinia pääsääntöisesti n. 33 v.
Mutta makuun päästyäni myös poltin 3 v. - sen lopetin juhannuksena -07.
Nyt olen käyttänyt kaikkia mahdollisia nikotiini tuotteita. Ne aloitin 4 mg purukumeista 2 kerrallaan ja 15-20 "paukkua" kerrallaan. Nyt olen jo siirtynyt 2 mg:n nikotiini purukumeihin 2 kerrallaan. Välillä selviän päivän nikotiinilaastarilla ja yhdellä 2 mg:n purkalla kerrallaan - nyk. annos 10-15 purkkaa päivässä.
Tervetuloa nikotinistiksi! (-:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539