Mikä on se tärkeä yleinen etu, joka vaati Sipoon alueen liittämisen Helsinkiin?
Mitähän johtaja (saks. führer) Pajunen seuraavaksi vaatii liitettäväksi Helsinkiin? Lebensraumia tarvitaan, ja jotenkin tulee etsimättä mieleen eräs viiksekäs saksalainen poliitikko, joka aikanaan vaati Tsekkoslovakian sudeettialueita liitettäväksi Saksaan.
Toistaako historia itseään? Miehittääkö Helsinki seuraavaksi koko Sipoon? Sen jälkeen vallataan Vantaa ja rohmutaan maa-alueet Riihimäkeä myöten?
Johan nyt on kumma, etten sanoisi helvetti, että yksi kunta pystyy sanelemaan sen, missä kuntarajat menee ja millä kunnalla on oikeus elää itsenäistä elämää, millä ei!
Kun vielä KHO tuolla tavalla lepsuilee ja siunaa järjettömyydet ja mielivallan, ei millään ole enää mitään väliä. Pajatso se on, koko laitos.
Johtaja Pajunen ja elintila
4
354
Vastaukset
- JOS ET TIIÄ
KAIKIILLA VALITTAJILLE ON LÄHETETTY SAMA VASTAUS. TUSKIN OVAT KAIKKIA LUKENEETKAAN.
- kyseinen
KHO:n päätös jo yksin kieliasultaan on heikko esitys. Sisällöstä puhumattakaan.
- rebelius
Pajusen elintila on sitä, että otetaan tila sieltä missä on asukkaat valmiiksi. Karhusaari, Landbo, Itäsalmi.
Minusta Helsingillä oli tarve rakennusmaasta eikä asukkaista. Nyt sitten kovalla rahalla aletaan tunkea taloja jo ahtaille rannoille.- lähelle rantaa
maaseudulla ei saa ees huvilaa rakentaa järven lähelle ja nykyinen jätelakikin on aika hankala.yleensä rannat kuuluu kaikkien käyttöön ja siksi monta kertaa ne on rakennuskiollos.Hesalaisilla täytyy olla oma mafiansa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772