Hyvin toimii tuo uusi pokerisofta. Mä oon kokeillut monen eri firman ja kyllä tää useat niistä pesee leikiten. Turhaa epäluuloa joku täällä lietsonut firmaa kohtaan.
Onpahan omistajat Pohjoismaista eikä Intiasta ja Saudeista kuten joillain oon kuullut olevan.
Mä jännitän vierestä alkaako mun kaveri tienaamaan, jos olis rahaa niin kokeilisin itsekin.
Kiva olla opiskelija :(
T6Poker
Player4
2
576
Vastaukset
- hkop
Et tarvitse välttämättä rahaa osallistuaksesi. Itse voitin eilen t6pokerin freeroll turnauksessa huimat 14centtiä 30$ turnauksessa 16. sijalla. Todella mukavaa pelata vaikka voitto ei liiemmin lompakkoa paisuttanut....vielä!!!!!
- turnauksia
jokalähtöön. ja vieläpä freerolleja paljon. ei muuta ku kaikki kokeileen. tässä linkki mistä pääset peleihin mukaan: http://MiPa.t6poker.com/newaccount.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192542
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau511871Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221622- 1291498
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3491196Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701138- 891045
- 90916
- 127890