Moro! Olis tarkoituksena lähteä huhtikuun lopulla reppureissuun. Suunnitelmana olisi lentää Wietnamiin. Sieltä sitten Kambodzan kautta Thaimaahan. Thaimaasta lento suomeen. Aikaa ajattelimme käyttää noin kuukauden. Onko joku tehnyt vastaavan laista reissua. Miten kulkeminen onnistuu esim. Kambodzassa? Paras reitti? Parhaat nähtävyydet? Mitä valuttaa mukaan? Viisumit? Voiko laivalla mennä esim Kambodzasta Thaimaaseen. Kertoisitko kokemuksistasi. Kaikki tieto tärkeää. Olisin erittäin kiitollinen.
Vietnam-Kambodza-Thaimaa
2
1075
Vastaukset
- ainakin melkein
Moro! Myö taasen huhtikuun puolessa välin meinattiin bangokista-kambutseaan-laosiin-vietnamiin ja hong-kongin kautta kotia. Tuolla aikaisemmin joku kyseli kambodzha osiossa et miten pääsee thaimaasta kamputseaan, käyppä kattoo siellä oli hyvää tietoa, ja ilmeisesti laiva olis kait sitten helpoin ja mukavin mut siinä ei niinkään maisemia näe. Ite kävin kanssa kattoo lonely planetin sivuja, siellä on paljon tietoa.
- paljon matkustellut
Moi!
Vinkkinä kannattaa mun mielestä ehdottomasti ostaa reppuun mukaan Lonely Planetin opus matkakohteesta, varsinkin kun on lähdössä omatoimimatkalle. Esim Intiassa opuksesta oli ehdoton hyöty, nähtävää kun on niin paljon!! Vaikka kirja painaakin, se ei haittaa. Mieluummin kantaa parin kiloisen kirjan ja tietää kuin eksyy ja hortoilee ilman tietoa.Kirjastostakin tietty saa lainata, mutta reissussa kirja varmasti rähjääntyy, joten osta ihan oma. Onnea ja siunausta reissullesi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882