neitsyt m kuka saa selvän

kala n neitsyt m

miten sopii kala n ja neitsyt m .minun kokemukseni ovat melko masentavat voiko olla epäluotettavampaa kumppania. valehtelee joka pikku asiassa vai onko kietoutunut niin valheiden verkkoonettä ei huomaa sitä itse. ei anna tunteita ja jos niin vahingossa herkällä hetkellä sattuis tekeen niin ottaa kaikki korkojen kanssa pois.ystävänä kyllä ok mutta mieheksi en ottaisi enää

8

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaliskuun Idus

      Seurustelin aikanaan neitsytmiehen kanssa, ja hän li kyllä kaikinpuolin rehellinen mies. Myös huumorintajua piisasi, mutta suhteesta puuttui se lämpö ja läheisyys.

    • lumilli

      juu olen sun kanssa samaa mieltä,itsellä neitsyt mies josta juuri eroomassa..mulla tasan samanlaiset fiilikset kun sulla..en ota enää kyllä neitsyt miestä..jos miestä ollenkaan..

    • kalatartar

      Neitsytmiestä ei voi suositella kuin sellaiselle, joak haluaa nopeasti lataamoon.Mielenterveys siinä menee, kun elää sellaisen kusettajan kanssa.

    • fisutar1

      muutaman vuoden suhde neitsytmieheen. Mies oli aivan ihana, lämmin ja kultainen. Osteli koruja lahjaksi, kehui ja ylisti. Samaan aikaan sillä oli kuitenkin toinen suhde, lupasi lopettaa sen mutta ei kuitenkaan pystynyt, valehteli. Aikani katselin sitä, sitten lopetin suhteen. Tuskin kaikki neitsytmiehet ovat hänen laisiaa.

      • tyttötötö

        Noin masentavaa luettavaa vähän väliä neitsyistä.. Olen itse kala N ja toivottoman ihastunut neitsyeen.. Ei näitä uskalla lueskella :)


      • myö ollaan
        tyttötötö kirjoitti:

        Noin masentavaa luettavaa vähän väliä neitsyistä.. Olen itse kala N ja toivottoman ihastunut neitsyeen.. Ei näitä uskalla lueskella :)

        kala-nainen ja neitsyt-mies on oltu kohta 7 vuotta yhdessä.


      • kun rakastan neitsytMiestäni
        tyttötötö kirjoitti:

        Noin masentavaa luettavaa vähän väliä neitsyistä.. Olen itse kala N ja toivottoman ihastunut neitsyeen.. Ei näitä uskalla lueskella :)

        On heissä kunnollisiakin joukossa.Eivät kaikki ole valehtelevia sikoja.Minulla aivan ihana ja todella rehellinen neitsytmies,joka pitää kuin kuningatarta.Suhde jatkunut vuosikausia ja täysin rehellisellä pohjalla joka asian suhteen.
        Epärehellisiä löytyy joka merkistä muista se.
        Kalamiestä en huolisi mistään hinnasta.Ne vasta lusmuja ovatkin.


    • catsi57

      joo samaa mieltä. valeita ja kieroilua ihan jokapäiväisissä asioissa.tunteita tulee ja saa antaa vain jos se hänelle sopii.kala naisena kuolen sisältä jokapäivä kunnes olen tyhjä. mutta syy on minun oma kun olen kerran päättänyt saada tuon miehen hinnalla millä hyvänsä. mutta aina pitää olla hiven positiivisuutta eli aikansa kutakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe