neitsyt m kuka saa selvän

kala n neitsyt m

miten sopii kala n ja neitsyt m .minun kokemukseni ovat melko masentavat voiko olla epäluotettavampaa kumppania. valehtelee joka pikku asiassa vai onko kietoutunut niin valheiden verkkoonettä ei huomaa sitä itse. ei anna tunteita ja jos niin vahingossa herkällä hetkellä sattuis tekeen niin ottaa kaikki korkojen kanssa pois.ystävänä kyllä ok mutta mieheksi en ottaisi enää

8

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaliskuun Idus

Seurustelin aikanaan neitsytmiehen kanssa, ja hän li kyllä kaikinpuolin rehellinen mies. Myös huumorintajua piisasi, mutta suhteesta puuttui se lämpö ja läheisyys.

• lumilli

juu olen sun kanssa samaa mieltä,itsellä neitsyt mies josta juuri eroomassa..mulla tasan samanlaiset fiilikset kun sulla..en ota enää kyllä neitsyt miestä..jos miestä ollenkaan..

• kalatartar

Neitsytmiestä ei voi suositella kuin sellaiselle, joak haluaa nopeasti lataamoon.Mielenterveys siinä menee, kun elää sellaisen kusettajan kanssa.

• fisutar1

muutaman vuoden suhde neitsytmieheen. Mies oli aivan ihana, lämmin ja kultainen. Osteli koruja lahjaksi, kehui ja ylisti. Samaan aikaan sillä oli kuitenkin toinen suhde, lupasi lopettaa sen mutta ei kuitenkaan pystynyt, valehteli. Aikani katselin sitä, sitten lopetin suhteen. Tuskin kaikki neitsytmiehet ovat hänen laisiaa.

• tyttötötö

Noin masentavaa luettavaa vähän väliä neitsyistä.. Olen itse kala N ja toivottoman ihastunut neitsyeen.. Ei näitä uskalla lueskella :)

• myö ollaan
        tyttötötö kirjoitti:

Noin masentavaa luettavaa vähän väliä neitsyistä.. Olen itse kala N ja toivottoman ihastunut neitsyeen.. Ei näitä uskalla lueskella :)

kala-nainen ja neitsyt-mies on oltu kohta 7 vuotta yhdessä.

• kun rakastan neitsytMiestäni
        tyttötötö kirjoitti:

On heissä kunnollisiakin joukossa.Eivät kaikki ole valehtelevia sikoja.Minulla aivan ihana ja todella rehellinen neitsytmies,joka pitää kuin kuningatarta.Suhde jatkunut vuosikausia ja täysin rehellisellä pohjalla joka asian suhteen.
        Epärehellisiä löytyy joka merkistä muista se.
        Kalamiestä en huolisi mistään hinnasta.Ne vasta lusmuja ovatkin.

• catsi57

joo samaa mieltä. valeita ja kieroilua ihan jokapäiväisissä asioissa.tunteita tulee ja saa antaa vain jos se hänelle sopii.kala naisena kuolen sisältä jokapäivä kunnes olen tyhjä. mutta syy on minun oma kun olen kerran päättänyt saada tuon miehen hinnalla millä hyvänsä. mutta aina pitää olla hiven positiivisuutta eli aikansa kutakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1900
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      385
      1797
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      684
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      675
    Aihe