jj.vaha-tuisku kirjoitti:olen sitten valtuutettu,joka kantaa vastuun tekemistään päätöksistä.tyhjästä ja tekemättömästä työstähän on sinunkin hyvä vastuuta kantaa,0ÄänestäKommentoi
uskon kirjoitti:tyhjästä ja tekemättömästä työstähän on sinunkin hyvä vastuuta kantaa,keskustalaisena.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:keskustalaisena.Keskustan listoilleEtkä taida päästä mihinkään vaikka olisit millä listoillaKyllä sinut tunnetaan Haapavedellä tyhjäntoimittajana ja jurnuttajana0ÄänestäKommentoi
ottaa sinua kirjoitti:Keskustan listoilleEtkä taida päästä mihinkään vaikka olisit millä listoillaKyllä sinut tunnetaan Haapavedellä tyhjäntoimittajana ja jurnuttajanaottaneet.0ÄänestäKommentoi
ottaa sinua kirjoitti:Keskustan listoilleEtkä taida päästä mihinkään vaikka olisit millä listoillaKyllä sinut tunnetaan Haapavedellä tyhjäntoimittajana ja jurnuttajanajuhani ois kepuli-listalla.Muut mitä sattuusa...0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:ottaneet.Ei ole sinua eikä vielä muitakaan otettu listoille.0ÄänestäKommentoi
HV-Keskusta kirjoitti:Ei ole sinua eikä vielä muitakaan otettu listoille.kepu-aatteen helevetin syvvyytteen.0ÄänestäKommentoi
HV-Keskusta kirjoitti:Ei ole sinua eikä vielä muitakaan otettu listoille.listoilla kumminkin olen.0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:listoilla kumminkin olen.Ei vuan näkynynnä justusta, vuan Maran listaon kuulema vajjaa :))0ÄänestäKommentoi
nimismies-x kirjoitti:Ei vuan näkynynnä justusta, vuan Maran listaon kuulema vajjaa :))listan kakkossivulla.0ÄänestäKommentoi
työmies tämä vatelma- kirjoitti:juhani ois kepuli-listalla.Muut mitä sattuusa...millonkaa kepun listoilla ollu.Haista perseen tyyppejä vaan...0ÄänestäKommentoi
kunnon työmiehiä kirjoitti:millonkaa kepun listoilla ollu.Haista perseen tyyppejä vaan...Köpiltä.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 20
Vanhimmat
kokonaan.
Varo, ettei pallit paoku,
ku painetta pukkaa !!
nim. kolli-eino.
tarkootus.
vaaleja Haapavedelle!
perikuva.
ennenkun erottavat.Se ero oli varmaan heleppo myöntää.
olen sitten valtuutettu,joka kantaa vastuun tekemistään päätöksistä.
tyhjästä ja tekemättömästä työstähän on sinunkin hyvä vastuuta kantaa,
keskustalaisena.
Keskustan listoille
Etkä taida päästä mihinkään vaikka olisit millä listoilla
Kyllä sinut tunnetaan Haapavedellä tyhjäntoimittajana ja jurnuttajana
ottaneet.
juhani ois kepuli-listalla.
Muut mitä sattuusa...
Ei ole sinua eikä vielä muitakaan otettu listoille.
kepu-aatteen helevetin syvvyytteen.
listoilla kumminkin olen.
Ei vuan näkynynnä justusta, vuan Maran lista
on kuulema vajjaa :))
listan kakkossivulla.
kakkosen "miehiä", muista pestä.
sinulla kielenkäyttö.
millonkaa kepun listoilla
ollu.
Haista perseen tyyppejä vaan...
Köpiltä.