Mistä löytyy Oulun alueelta korjaajaa/korjaamoa, joka hallitsee MB CDI suutinten irroittamisen rikkomatta kantta? (joku muu kuin Veho) Tai yleensä tietoa ongelmaan, kun eivät irtoa millään.
MB CDI suuttimet
13
11844
Vastaukset
- ent. mesekuski
Diesel Turunen Kärkkäistä vastapäätä on pätevä.
- timppanen
Moi. Ensin kone pitää ajaa kuumaksi, sitten ruiskutetaan irroitusainetta suuttimien juurelle. Käytetään irroitukseen mielummin erikoisavainta. Irroitetaan erestakaisella liikkeellä. Huom ! voimaa ei saa käyttää.
- ulkona.
Ei nämä ole semmoisia vanhoja malleja.
Joskus nämä jää tosi lujaan, kun suutin osa putkessa n. 20 cm. Se kun palaa kiinni, niin ei lähde kuin kauhealla hakkamnisella, omalla hakkurillaan.
Ja nämä vielä semmoisia, että täytyy viereinenkin ottaa. Kun kiinnitys menee toisen päälle.
Olet ulkona näistä.
Nämä ei enään niitä muistemisiasi vanhoja malleja. Vaan näissä suoraruisku dieseleissä yhteispaine systeemit. Ei ole edes ruiskupumppua, sitä vanhan mallista, vaan korkeapainepumppu, joka antaa putkeen paineen, ja sieltä sähköllä avautuvat suuttimet ottavat aineensa.
Saa olla tosissaan väliin, että saa suuttimen pois. Saa käyttää kaikki tunnetut konstit, liotuksesta alkaen. - jubilee
ulkona. kirjoitti:
Ei nämä ole semmoisia vanhoja malleja.
Joskus nämä jää tosi lujaan, kun suutin osa putkessa n. 20 cm. Se kun palaa kiinni, niin ei lähde kuin kauhealla hakkamnisella, omalla hakkurillaan.
Ja nämä vielä semmoisia, että täytyy viereinenkin ottaa. Kun kiinnitys menee toisen päälle.
Olet ulkona näistä.
Nämä ei enään niitä muistemisiasi vanhoja malleja. Vaan näissä suoraruisku dieseleissä yhteispaine systeemit. Ei ole edes ruiskupumppua, sitä vanhan mallista, vaan korkeapainepumppu, joka antaa putkeen paineen, ja sieltä sähköllä avautuvat suuttimet ottavat aineensa.
Saa olla tosissaan väliin, että saa suuttimen pois. Saa käyttää kaikki tunnetut konstit, liotuksesta alkaen.En ole itse yrittänytkään, mutta korjaamot kylläkin. Nosteleevat käsiä pystyyn. Ehdottelevat kannen irroittamista. Kokeillaan sitä Turusta vielä.
- timppanen
jubilee kirjoitti:
En ole itse yrittänytkään, mutta korjaamot kylläkin. Nosteleevat käsiä pystyyn. Ehdottelevat kannen irroittamista. Kokeillaan sitä Turusta vielä.
Miksi kansi irti. Jos katkee, sen saa pois erikoistyökalulla. Eikä se ole 20 cm pitkä, ei eres koko suutin. Nimenomaan kyseessä cdi common rail. korkeapainepumppu. Ei kantta enää oteta pois jos suutin katkeaa. Älä usko pötypuhujia.
- ulkona.
timppanen kirjoitti:
Miksi kansi irti. Jos katkee, sen saa pois erikoistyökalulla. Eikä se ole 20 cm pitkä, ei eres koko suutin. Nimenomaan kyseessä cdi common rail. korkeapainepumppu. Ei kantta enää oteta pois jos suutin katkeaa. Älä usko pötypuhujia.
N. 20 cm on pitkä näitten suutin, joka menee kannen sisään.
Sillä jääkin niin pirun lujaan kiinni väliin. Kun noen kanssa oikein paalnut.
Käyppä jossain katsomassa tätä suutinta.
Kannattaako ottaa kantaa, jos ihan pihalla asiasta.
Turusella lähtee irti.
Veholla ei. Kokemusta on. - timppanen
ulkona. kirjoitti:
Turusella lähtee irti.
Veholla ei. Kokemusta on.Kirjoitit paalnut? mitä tarkoittaa. Olen vaihtanut niitä useisiin autoihin. On tässä kädessäni sellainen, annanko sinulle mitat.Jästipää.
- Vanha asentaja
timppanen kirjoitti:
Kirjoitit paalnut? mitä tarkoittaa. Olen vaihtanut niitä useisiin autoihin. On tässä kädessäni sellainen, annanko sinulle mitat.Jästipää.
Ilmeisesti et näitä n. 20 cm pitkiä suuttimia.
Näissä pitää pitää ottaa useita pois, jos monesti se yksi vuotava vaihdetaan.
Jäävät joskus tosi lujaan. Jopa kannen otattaa pois ääritapauksessa.
Nämä ei niitä vanhempiä, syöttöpumpun suuttimia. Vaan "yhteispaineruisku"
Näissä suuttimissa sähköosia. Joka hoitaa aukaisemisen. - timppanen
Vanha asentaja kirjoitti:
Näissä suuttimissa sähköosia. Joka hoitaa aukaisemisen.Avaa silmäsi! Etkö huomaa että tässä maailmassa on muitakin kuin Sinä yleisnero. Suuttimien vaihto on rutiini homma. Muuten, suuttimet saa testattua testilaitteella , eli näkee mikä suutin vaihdetaan . Miksi irroittaa kaikki suuttimet.Vastaa älä väistele kysymyksiä.
- onko pitkä
ulkona. kirjoitti:
Turusella lähtee irti.
Veholla ei. Kokemusta on.Ootkohan sä mitannut jotain muuta kuin suutinta?
Jos se vaikka ole 20 tuumaa? - timppanen
onko pitkä kirjoitti:
Ootkohan sä mitannut jotain muuta kuin suutinta?
Jos se vaikka ole 20 tuumaa?niin että ymmärtää. ole????
- terveterve
timppanen kirjoitti:
niin että ymmärtää. ole????
hyvä, meitä kaksi maahanmuuttaja, käytkö sinä myös köönikki? minä kanssa ja mersu on parkkipaikalla.
- Useampia irroitellut:-)
Vanha asentaja kirjoitti:
Näissä suuttimissa sähköosia. Joka hoitaa aukaisemisen.Jos ei hommaa osaa... Yksikään ei ole kiinni jäänyt/katkennut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760