Hei på alla,
Tämä ei ole blondivitsi, vaan
haluan ostaa Bemarin ajoasun. Kokoa 34-36 ja naisten malli.
Onko vinkkejä, mistä Suomesta tai web kaupoista löytyisi?
Myös bemarin kypärät kiinnostaa.
Bemarin ajoasu
3
1571
Vastaukset
- paikka...
No, noitahan löytyy BMW-liikkeistä, muualta niitä et löydäkään. Vai käytettyjäkö meinaat?
Ja ainakin Bemun miesten mallit on sillain mitoitettuja, ettei mulle löytynyt kunnolla istuvaa, vaikka muilta merkeiltä löytyy ja ihan vakiokokoisista siis puhutaan.
Sama vähän tuon kypärän kanssa.. Kokemuksia Bemun kypärästä on tosin useamman vuoden takaa, mutta eipä ollut Schuberthin veroinen, vaikka oli tietääkseni Schuberthin valmistama. Oli todella meluisa ja vettä tuli sisään. Nykytilanne voi tietysti olla toinen....? - Kotitekoinen
Mä etsin kirpparilta uutta vastaavan mustan nahkatakin siihen liimasin BMW kangasmerkin rintaan.Moni on luulut sa sanonut, että oletpa merkki uskollinen ku BMW takin olet ostanut.
Kangasmerkkejä tilasin vähän enemmän et on laittaa liiveihin ym.ps. jokunen ois vielä jäljellä! - katinka
Noita näkyy olevan huudettavanakin, aina joskus.
Osta kunnon puku, oli se sitten nahkaa tai Gore-Texiä. Ei tartte katua tarra yms kalvo-virityksien petettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886