Istumapaikat

rahastusta

Varasin exit-paikat lentomatkalle Meksikon Cancuniin. Olipahan rahastusta, ihan kismittää. 35,00 euroa per nenä ja suunta! Eikä voinut edes varata pelkästään toiseen suuntaan! Siinä tuli aika sujuvasti matkalle lisähintaa 140€/2hlöä. Melkein tuhat mummonmarkkaa. Kyllä ärsyttää, mutta ilmankaan ei voinut olla.

6

1351

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

Kyllä on pitkä matka mukava istua vähän väljemmin jos on varaa. Ihan oikein, että "ylellisyydestä" maksetaan. Ennen ne paikat on mennyt tiskin alta niille jotka on älynneet pyytää ajoissa.

• olla iloinen.

Nyt sinun ei tartte istua polvet suussa noin 13 tuntii per suunta. :)

• sitä viitsitäänkin

ruikuttaa... hmm, halusit siis varata vain toiseen suuntaan exit-paikan? Silti sanot, että oli pakko varata, kun et voi ilman olla. Eli toiseen suuntaan voit olla ilman, toiseen suuntaan et? Ja logiikka tässä oli...?
      Totta kai niistä paikoista pitää maksaa ekstraa, ei se mitään sinun kiusaksesi suunniteltua rahastusta ole. Mikä sitten olisi ollut sopiva hinta sinusta? Ilmaiseksi sinulle? Hohhoh... Pysykää rahastuksesta marisijat kotona, se tulee halvemmaksi, kun kuitenkin puoli-ilmaiseksi tai mieluummin aivan ilmaiseksi teidän pitäisi kaikki saada.

• rahastusta

No en olis ostanu exit-paikkaa kotimatkalle, sillä Suomeen on muutenkin niin tyhmä palata, että ihan sama vaikka sen matkan kituisi tavallisessa tuolissa.
        Ja totta kai saa ruikuttaa! Ei ne rahat puussa kasva, vaikka palvelua haluankin.

• Vaihtoehto

oikeassa ovat. Tietty pitää maksaa jos tahtoo parempaa kuin muut. Tai vaikka muuten vain etuilla!
      Olen monilla matkoilla todennut sen että on suurehko porukka ihmisiä jotka vaikka katastrofin sattuessa mielellään potkisivat toisia pois pelastusveneestä että jäisi itselle enemmän tilaa.......!

• varattu

:) täällä on sitten helppo ärsyttää ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      39
      1178
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      889
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      717
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      214
      586
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      523
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      488
    9. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      473
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      103
      464
    Aihe