No nyt sitten paljastui Padasjoen kylpylähanke huuhaaksi. Eikä ihme, katsokaas pohjoisemmas Päijänteelle millainen kuvio Jämsän Himokseen tulee. 50 miljoonan kylpylä on lapionpolkaisua vaille käynnistymässä. Lisäksi 1000 uutta mökkiä, venehotelli, tavallinen hotelli, köysirata, lisää rinteitä ja sen sellaista. Se täyttää koko Päijänteene altaan kylpylätarpeen Lahtea myöten.
Padasjoen kylpylä
7
988
Vastaukset
- on vireillä
aina siihen saakka kunnes maa-alueet on siirtyneet pilkkahinnalla uusille omistajille
- syövät hitaat
Kuka ensiksi kerkiää, vie potin.
- vielä pitäisi
.. tietää kuka tämän Padasjoen potin hyödyntää? Ja miten?
- hesalainen-50
Missähän vaiheessa mahtaa olla Padasjoella kylpylähanke?
Olen lukenut lehdistä asiasta noin 1,5 vuotta sitten.
Tietääkö kukaan asiasta ,että missä nyt mennään kyseisen hankkeen suhteen? - Puhallusta taas
Samat tyypit kiertävät nyt Suomea uudelleen v.2014 keväällä. Rahaa on riittävästi puheissa
- siitintin
Padasjoella on liikkuva kylpylä papan palju
- rad.akt.jät.lop.sij.
Formula1-rata ja golfkenttä. Siinä kaksi muuta kaatunutta Padasjoki hanketta. Padasjoella olisi resursseja toimia Ekokemin ongelmajätteiden välivarastointi paikkana, sillä kokemusta ainakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026