Mistähän ihmeestä voisin ostaa huulirasvaputkiloita? Olisi kiva kokeilla tehdä itse huulirasvaa, kuten Strömsössä neuvottiin. Jos joku vain pystyy auttamaan niin kaikki tieto on tervetullutta!
Itsetehty huulirasva
8
3688
Vastaukset
- huulirasvan
ohje? Eli onko kenelläkään sitä Strömsö-ohjelman huulirasva ohjetta?
- Näpertelijä
Tässä:
Det här behöver du:
* Startsats för tillverkning av läppomada
* Kastrull
* Våg
En startsats för läppomadatillverkning finns att köpas t.ex. från Panduro. Läppomada kallas också läppcerat och går alltså att beställa under den benämningen.
Recept:
* 7 g bivax
* 5 g kakaosmör
* 12 ml mandelolja
* 15 droppar eterisk olja
Bivax skyddar läpparna och ger fasthet åt läppomadan, samma funktion har också kakaosmöret. Mandeloljan ger mjukhet och näring åt läpparna, medan de eteriska oljorna ger doft och smak.
Tai suklaahuulirasva:
Det här behöver du:
Ger ca 8 x 4,5 ml
* 20 ml olja, ex mandel eller oliv
* 11 g bivax
* 6 g choklad eller kakomassa
* 2 g kakaosmör
Smält alla ingredienser
Så här gör du
1. Smält alla ingredienser i en liten glasbägare i vattenbad.
2. När allt är helt smält, tag bägaren ur vattenbadet.
Häll upp på cerathylsor
3. Rör om med en liten sked.
4. Häll upp på cerathylsor. (Se till att de är nedskruvade till botten. Fäst gärna ihop hylsorna med en gummisnodd så står de stadigare.)
5. Låt hylsorna svalna innan du sätter på locket. - hankrist
Näpertelijä kirjoitti:
Tässä:
Det här behöver du:
* Startsats för tillverkning av läppomada
* Kastrull
* Våg
En startsats för läppomadatillverkning finns att köpas t.ex. från Panduro. Läppomada kallas också läppcerat och går alltså att beställa under den benämningen.
Recept:
* 7 g bivax
* 5 g kakaosmör
* 12 ml mandelolja
* 15 droppar eterisk olja
Bivax skyddar läpparna och ger fasthet åt läppomadan, samma funktion har också kakaosmöret. Mandeloljan ger mjukhet och näring åt läpparna, medan de eteriska oljorna ger doft och smak.
Tai suklaahuulirasva:
Det här behöver du:
Ger ca 8 x 4,5 ml
* 20 ml olja, ex mandel eller oliv
* 11 g bivax
* 6 g choklad eller kakomassa
* 2 g kakaosmör
Smält alla ingredienser
Så här gör du
1. Smält alla ingredienser i en liten glasbägare i vattenbad.
2. När allt är helt smält, tag bägaren ur vattenbadet.
Häll upp på cerathylsor
3. Rör om med en liten sked.
4. Häll upp på cerathylsor. (Se till att de är nedskruvade till botten. Fäst gärna ihop hylsorna med en gummisnodd så står de stadigare.)
5. Låt hylsorna svalna innan du sätter på locket.Voi kun voisit vielä laittaa suomeksi, kun olen niin huono tuon toisen kotimaisen kanssa, please!
- osaavathan
hankrist kirjoitti:
Voi kun voisit vielä laittaa suomeksi, kun olen niin huono tuon toisen kotimaisen kanssa, please!
Osaavathan he suomea. Kai voisivat panna ohjeet sinne sivulle myös suomeksi kun Suomessa ollaan.
- käytetään ohjelmassa
osaavathan kirjoitti:
Osaavathan he suomea. Kai voisivat panna ohjeet sinne sivulle myös suomeksi kun Suomessa ollaan.
Strömsön huulirasvat tehtiin Panduron myymiin putkiloihin, ja myös makuaineet olivat heidän myymiään. En tiedä myykö joku Vaasan liikkeistä Panduron tuotteita, vai käykö Strömsön väki Ruotsissa ostoksilla, vai tilaavatko he Pandurosta, sillä he useinkin käyttävät Panduron myymiä tarvikkeita.
- Mr.Misteli
hankrist kirjoitti:
Voi kun voisit vielä laittaa suomeksi, kun olen niin huono tuon toisen kotimaisen kanssa, please!
Näitä tarvitset
* 20 ml manteli- tai oliiviöljyä
* 11 g mehiläisvahaa
* 6 g suklaata tai kaakaomassaa
* 2 g kaakaovoita
Annos riittää kahdeksaan 4,5 ml:n huulirasvaan.
1. Sulata kaikki ainekset vesihauteessa pienessä lasiastiassa.
2. Kun ainekset ovat täysin sulaneet, ota astia pois vesihauteesta.
3. Sekoita pikkulusikalla.
Suklaahuulirasvaa kaadetaan hylsyihin. Kuva: Strömsö, YLE4. Kaada seos huulirasvahylsyihin. (Varmista että ne on käännetty ala-asentoon. Hylsyt pysyvät tukevammin pystyssä, jos sidot ne yhteen kuminauhalla.)
5. Anna hylsyjen jäähtyä, ennen kuin laitat korkin paikalleen.
Vinkki välineiden puhdistukseen
1. Kuivaa kaikki välineet huolellisesti talouspaperilla.
2. Hankaa välineitä astianpesuaineella.
3. Kuivaa talouspaperilla.
4. Pese kuumalla vedellä. - Opettele
hankrist kirjoitti:
hyvä ihminen jos et osaa Ruotsia mee kääntäjää
- eija91
Huulirasvahylsyjä voi ainakin tilata Pienen tuoksukaupan nettisivuilta. Mene osoitteeseen http://www.tuoksukauppa.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670