Mulla piippailee ihan omiaan!?
Kamera poistettu vuosi sitten,mutta silti piippaa?
Ookohan jotenki "ryssiny" sen päivitysjutun?
Mun mielestä siellä ei ollut mitään valvontakamerapäivityksiä edes saatavana?
Ostin laitteen muutma päivä sitten ja päiitin sitä heti.
Hjelppii...
Kamerapäivitys?
4
898
Vastaukset
voi heittää vaikka kuikkaa tai muuta sopivaksi katsomaansa vesilintua.
Konttisen Markon sivuilta
http://tomtompoi.1g.fi/
löytyy paremmin ajantasalla oleva tolppatietokanta.
Marko päivittää tuota usein kunhan käyttäjät vain ilmoittavat uusista / sijainniltaan muuttuneista / poistuneista tolpista hänelle.
Olen itsekin usein lähetellyt hänelle tietoja.- dhash
muuten hyvä mutta lähes kaikista puuttuu nopeusrajoitustieto...
- ex-Mosse
dhash kirjoitti:
muuten hyvä mutta lähes kaikista puuttuu nopeusrajoitustieto...
Ja TomTomin omissa ne rajoitustiedot ovat lähes poikkeuksetta väärin. Vuoden noita itse käytin ja en kovin montaa tolppaa löytänyt jossa rajoitus olisi ollut oikein - tosin niitä oli niin harvassa ettei niitä usein vastaan tullutkaan :)
Ihan vihjeenä, että se rajoitus pitää tietää jo ennen tolppaa, sillä eihän sitä ylinopeutta ajeta tolppien välissä. Ja sen rajoituksen saat tietää niistä liikennemerkeistä tien sivussa :) - dahfha
ex-Mosse kirjoitti:
Ja TomTomin omissa ne rajoitustiedot ovat lähes poikkeuksetta väärin. Vuoden noita itse käytin ja en kovin montaa tolppaa löytänyt jossa rajoitus olisi ollut oikein - tosin niitä oli niin harvassa ettei niitä usein vastaan tullutkaan :)
Ihan vihjeenä, että se rajoitus pitää tietää jo ennen tolppaa, sillä eihän sitä ylinopeutta ajeta tolppien välissä. Ja sen rajoituksen saat tietää niistä liikennemerkeistä tien sivussa :)niin pitää ja siksi olisi hyvä että se nopeustieto olisi siinä poissa. Kun varoitus tulee sopivan matkan ennen tolppaa pystyy nopeuden sovittamaan kohdalleen.Ei kai kenelläkään varoitus tule 0 km päässä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172467- 1692298
- 1171928
- 1541870
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h221115- 551031
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa427961- 49941