Mulla piippailee ihan omiaan!?
Kamera poistettu vuosi sitten,mutta silti piippaa?
Ookohan jotenki "ryssiny" sen päivitysjutun?
Mun mielestä siellä ei ollut mitään valvontakamerapäivityksiä edes saatavana?
Ostin laitteen muutma päivä sitten ja päiitin sitä heti.
Hjelppii...
Kamerapäivitys?
4
908
Vastaukset
voi heittää vaikka kuikkaa tai muuta sopivaksi katsomaansa vesilintua.
Konttisen Markon sivuilta
http://tomtompoi.1g.fi/
löytyy paremmin ajantasalla oleva tolppatietokanta.
Marko päivittää tuota usein kunhan käyttäjät vain ilmoittavat uusista / sijainniltaan muuttuneista / poistuneista tolpista hänelle.
Olen itsekin usein lähetellyt hänelle tietoja.- dhash
muuten hyvä mutta lähes kaikista puuttuu nopeusrajoitustieto...
- ex-Mosse
dhash kirjoitti:
muuten hyvä mutta lähes kaikista puuttuu nopeusrajoitustieto...
Ja TomTomin omissa ne rajoitustiedot ovat lähes poikkeuksetta väärin. Vuoden noita itse käytin ja en kovin montaa tolppaa löytänyt jossa rajoitus olisi ollut oikein - tosin niitä oli niin harvassa ettei niitä usein vastaan tullutkaan :)
Ihan vihjeenä, että se rajoitus pitää tietää jo ennen tolppaa, sillä eihän sitä ylinopeutta ajeta tolppien välissä. Ja sen rajoituksen saat tietää niistä liikennemerkeistä tien sivussa :) - dahfha
ex-Mosse kirjoitti:
Ja TomTomin omissa ne rajoitustiedot ovat lähes poikkeuksetta väärin. Vuoden noita itse käytin ja en kovin montaa tolppaa löytänyt jossa rajoitus olisi ollut oikein - tosin niitä oli niin harvassa ettei niitä usein vastaan tullutkaan :)
Ihan vihjeenä, että se rajoitus pitää tietää jo ennen tolppaa, sillä eihän sitä ylinopeutta ajeta tolppien välissä. Ja sen rajoituksen saat tietää niistä liikennemerkeistä tien sivussa :)niin pitää ja siksi olisi hyvä että se nopeustieto olisi siinä poissa. Kun varoitus tulee sopivan matkan ennen tolppaa pystyy nopeuden sovittamaan kohdalleen.Ei kai kenelläkään varoitus tule 0 km päässä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.232671Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092606- 2021394
- 1271317
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3071278Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,441077Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131021Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211989- 65954