No nyt on levät päässeet riehaantumaan 200litraisessa. Eniten on vihreää tiheäkasvuista ja karvaista leväpeittoa miekkakasvissa ja isokriinumin lehdillä.
Oliskikohan nyt syynä huonot lamput? Nämä on vielä ne ensimmäiset, jotka otin käyttöön syyskussa2006. Olisi varmaan korkea aika vaihtaa lamput ? Nää on sylvanian aquastarit. Suositteletteko yhä samoja, ja kannattaako ottaa kummatkin 2 samaa ?
Entä pohjalannoitus, siellä on ollut 2006 laitetut saviturvepallerot ja vieläkin niitä on siellä ihan pulleita palleroita. Koska kannattaa uusia/lisätä pohjalannoitetta ? Ja voiko pohjalannoitetta ja nestemäistä todellakin käyttää yhtä aikaa ? Jos käyttää, niin pitääkö se ottaa annostuksessa huomioon ?
Onko fiksuinta vaan repiä levättyneet kasvit pois ja korvata uudella, samalla kun hankin uudet putket ?
Hoitotoimet on ollut kyllä pysynyt aika säännöllisinä, joten kai tuo huono valo on syynä niiden yliotteeseen ? Eipä ainakaan aurinko ole päässyt paistamaan sinne, niin on harmaata ja pimeää ollut pitkään.
Vihreä karvainen leväpeite
2
585
Vastaukset
- Ms.x
Hommasin tänään yhden uuden putken, aqua glo 30 w , kelvineitä 18 000.
Kannattaako toiseksi putkeksi ostaa joku toisenlainen vai laitanko samanlaisen ?
Pahimmin levättyneet kasvit meni roskiin, miekkakasvit leikkasin alas, uusia kasveja ostin tänään.- RRR
Ekaks tupsulevä oli ihan aisoissa..elikkä omppupuun oksassa ja kannossa.
Mutta sitten hieman sai jostain vähän "virtaa" ja levähti kasveihin jne....
Itse sain kans sen melkeen pois sillä että revin vaan isoimmat ja leväisimmät lehdet ja kasvit roskiin ja jatkoin nestehiilen käyttöö...
Mulla saatto kans putkien vaihto olla syynä..Kun vaihdoin valaisimeni toiseen ja siinä oli eri putket kun vanhassa.
Mulla itellä on 4 putkee ja yleensä ollu kaikki erilaisia ajastettuna eriaikaan mutta ny on kaks samaa..tiedä sitte onko liikaa ku tuli tota levää???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105