ihmettelen vain

Codetsu

selvästi negatiivisia Fiiliksiä ilmassa

on taas parjaa Neitsyttä kuukausi menossa
meihinhän sitä on hyvä purkaa kun olemme niin pahoja >:D
mutta empä ole huomannut että neitsyeet olisivat
parjanneet yhtäkään toista merkkiä täällä
mistähän se mahtaisi johtua...

eräänkin horoskooppi tutkijan mielestä
"neitsyt on tähtikartan Vittumaisin merkki"
oikeastaan otan tuonkin kohteliaisuutena
sitähän minäkin ole jos joku saa sukset ristiin kanssani
vaikka en Ihan vähästä hermostu
niin jos joku siihen pystyy saa kyllä täyden laidallisen

jos ei pysty sanomaan yhtään positiivista asiaa
toisesta ihmisestä miksi vaivautua sanomaan mitään
jokaisessa meissä on molempia puolia
kukaan ei ole apsoluuttisen paha/hyvä
oli merkki mikä tahansa
se että jollakin on pahoja kokemuksia
Neitsyt merkistä ei tarkoita sitä että
muilla niitä tulisi olemaan
se että leimaa jonkun merkin itselleen huonoksi
leimaa jokaisen tulevankin samaa merkkiä oleva
oletukset siitä miten toinen tulee käyttäytymään
ja syytökset siitä sattuvat ja edesauttavat
tilanteen uusiutumisen uudelleen ja uudelleen
ennako odotukset jostain merkistä pilaavat
monta hyvää suhdetta jo ennen kuin ne ovat edes
kunnolla alkaneetkaan ottakaa toinen ihminen ihmisenä
ja katsokaa mihin se riittää

sanotaan että neitsyt merkki on muuttuva
pystymme muuttumaan jos siihen on tarvetta
sopeudumme melkein mihin vain
mutta kuten edellä rajansa kaikella
minua pystyy muuttamaan mutta vain jos
itse niin halua väksin pääset minusta vain eroon
pakko ei toimi ei koskaan
ehdottomuudet eivät sovi neisyelle
sinä tiedät yhden tavan Neitsyt keksii kymmenen

7

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksosneiti

      Oliskohan se niin, että täällä parjaa teitä neitsyitä ne kenellä viimeaikoina on ollut pettymyksiä samanmerkkisten kanssa.

      Aivan inhottavaa lukea, että tietynmerkkiset olisivat automaattisesti jotain roskaläjiä -varsinkin kun itse en niin ajattele. Itte olen tutustunut muutamaankin neitsytmieheen, eikä mulla ole huonoa sanottavaa.

      Mun tapaamat tämän merkin edustajat, miespuoliset, on olleet sieltä fiksuimmasta päästä niistä miehistä kenen kanssa olen ollut tekemisissä. Hyvin käyttäytyviä, fiksuja, enemmän ehkä järki kuin tunneihmisiä (mikä ei mun mielestä ole ollenkaan huono asia :-)..) ja mikä kaikkein parasta, heidän kanssaan on ollut aivan mahtavaa keskustella. Eihän se tietenkään ole pelkästään horoskoopista kiinni, mutta ainakin musta on tuntunut että neitsyt on hyvin terävä keskustelija ja itse pidän siitä -ne tajuaa ja mä tajuan niitä.

      Mun mielestä on äärimmäisen hyvä asia, jos ihmisessä (oli sitten mies tai nainen) on särmää ja terävyyttä -että se ymmärtää sen pienen tai suuremmankin yksityiskohdan keskusteluissa. Itse en ainakaan edes jaksa keskustella sellaisen kanssa, joka ei tunnu tajuavan mitään. Mulla ainakin on toiminut oikein hyvin neitsyt-merkkisten kanssa. Se ehkä johtuu siitä että itse pidän älykkäistä ihmisistä ja keskusteluista heidän kanssa ja tälläiseen älylliseen keskusteluun olen saanut neitsyestä joskus hyvän kumppanin.

      Se, joka on toiselle huono vaihtoehto, on toiselle hyvä. Todellista viisautta ihmissuhteissa olisi myöntää se, ettei juuri tämän ihmisen kanssa toiminut ja katsoa elämää eteenpäin. -Ei mollata netin keskustelupalstoilla ja tuottaa niin pahaa mieltä muille. Mulle ainakin itselleni tulee vähän tyhmä olo lukea siitä miten ihmiset haukkuu ent.kumppaneitaan täällä. Surullista, että toiset näyttävät katkeruutensa niin selvästi että heittävät loskaa sitten joko koko horoskooppimerkin edustajien tai koko sukupuolen niskaan.

      Mä oon joskus oppinu ajattelemaan niin, että jos joku viitsii nähdä vaivaa haukkuakseen mua (tai vaikka horoskooppimerkin perusteella mun kaltaisia), nauran ja nautin siitä -ainakin herätän tunteita :)!

      • vastakkaisia tunteita

        Alun huumaa ja hurmaa seuraa syvä pettymys, katkeruus jopa viha! Niin julma ja julkea on neitsytmies!


      • n eitsy
        vastakkaisia tunteita kirjoitti:

        Alun huumaa ja hurmaa seuraa syvä pettymys, katkeruus jopa viha! Niin julma ja julkea on neitsytmies!

        Jotakin on varmasti silloin tapahtunut. Neitsyt ei vihaa ketään aiheetta.


    • Kauristyby

      ollut ennakkoluujoja neitsyitä kohtaan.Ajattelin joskus etten ikinä neitsyen kanssa seurustelis mutta kuinkas kävikään... olen täs nyt jonkun aikaa tapaillut aivan tosi ihanaa neitsyt miestä. Meil natsaa tosi hyvin. Kaikkea muuta kun paska =)

    • lähimmäisen puolesta

      Neitsytmiehestä varoittaminen on humaania!

    • herkkä kauris

      mutta minulla on vain hyvää sanottavaa neitsyistä, en sitten tiedä ovatko muut todellakin törmänneet äärimmäisen VITTUMAISIIN tapauksiin mutta minun tuntemani neitsyet ovat todella viisasta porukkaa. Heidän kanssaan voi keskustella viisaammistakin asioista ja heillä on todella upeita mielipiteitä asioista! He ovat aina olleet tukenani ja apunani hädän hetkellä. Heillä on hyvä itsetunto, joka saa minutkin iloiseksi. Monet (esim. vaa'at, ainakin ne jotka tunnen) tarvivat hyväksyntää ja kehuja jotta suorastaan pysyisivät kasassa. Neitsyt tietää kuka on ja mistä tulee ja hänen kanssaan tunnen omankin oloni hieman varmemmaksi! He myös pitävät huolta ulkonäöstään, kunnostaan ja työ -asiat ovat järjestyksessä, ihailen heidän elämänhallinta taitoaan. Tietysti heissä on omat huonot piirteensäkin mutta itse en jää niitä pohtimaan, kaikissa on vikaa ja miksi haukkua toista kun voisi mielummin katsoa peiliin ja näin ollen pahoittamatta kenenkään mieltä.

      Toivottavasti tietyt ihmiset oppivat katsomaan hyviä puolia, enemmän kuin niitä ainaisia vikoja. Ei niiltäkään kannata silmiään ummistaa, mutta on huomattavasti helpompaa omassakin elämässä kun positiiviset asiat vievät voiton.

    • Nimetön

      Kiitos kypsästä mielipiteestäsi. Uskon myös vahvasti, että jos sinulla on jonkinlainen ajatus valmiina josain asiasta, niin se vaikuttaa tuleviin asioihin. Ajatuksen voimaa...
      Eilen juuri luin artikkelin, jossa kerrottiin 17 sekunnin tärkeydestä. Jos haluat jotain todella, niin keskity asiaan puhtaasi 17 sekuntia, ilman ajatuksen katkeamista. Kannattaa kokeilla kuulemma kolmen asian ryhmissä, niin huomaa helpommin sen toimivuuden. 34 sekuntia on sitten jo paljon vahvempi juttu. Tietysti vain jos siihen uskoo ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe