Pokerstrategy huijausta?

Deann

Onko kukaan saanut tuota niiden lupaamaa 50dollaria sen jälkeen kun on niille pistänyt henkilötodistuksesta ja voimassaolevasta laskusta kuvan? Onneksi peitin passin numeron ja henk.nro loppuosan. Ei ole mitään kuulunut näistä... kellään kokemusta?

13

3675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhut???

      Ei minun ainakaa tarvinnu mitää henkilötodistuksia laittaa sinne.Kesti kyllä
      kolme viikkoa ja sitten ilmoittivat että bonus
      on tullu.Ja nyt olen 3 päivää pelannu pokeria,
      eli homma pelaa

    • oot!

      oot aika seko, ja päästä vialla ja oot tehny jotain väärin tai sitte sulla on monta accountia pokerisivustolle!

      muista 1 account per persereikä!

      ja ketä kiinnostaa sun passinumero tai henkkarin loppuosa!

      oot aika idiootti jos luulet että ne tekee sun passinumerollas jotain!

      IDIOT IDIOT IDIOT

      • Tellustelija

        Äläs nyt innostu. Ihan aiheellinen kysymys aloittajalla, vaikka itsekin vähän ihmettelen, en minä ainakaan mitään passinkopiota tarvinnut.

        Ittelläkin meni pari viikkoa about, mutta rahat tuli tilille, ja viikko sitten jopa se ensimmäinen 10 taalan "bonuskin". Että ei sinänsä mitään valittamista.

        Kuitenkin, taitaa olla hieman lottoamista tuon rikaastumisen kanssa, vaikka kuinka hehkutetaan (tulee muuten oikeesti mieleen, turhankin usein, nämä ajoittaiset hehkutukset tiesmistä pyramiditouhusta. Aika samantyyppisillä argumenteilla varmaa rikastumista hehkutetaan. Pokeri kuitenkin on sentään "rehellistä" uhkapeliä...). No, voihan sitä itesekin hehkuttaa kenties 100% vuosikorolla sijoitettuun pääomaan, mutta jos pelaa pienillä panoksilla, niin ei tässä vielä eläkkeelle olla jäämässä... Toisaalta, ei mene talot näillä panoksilla, eikä yöunetkaan pahemmin häiriinny.

        Hauskaa ja addiktiivista ajanvietettä kuitenkin.

        T:Tellustelija


      • Deannn

        Noh noh "idiootti" kuka "idiootti" lähettää internetisttä kuvia henkilötiedoistaan sensuroimatta niitä? Luoja että pitää olla WANHA ja tyhmä. Sinä kumisaappaissa kävelevä paskalta haiseva punaniskajuntti et ole tarpeeksi inhimillinen että voisit tulla avaamaan naamasi ihmisten keskustelupalstalla.

        Jokatapauksessa tässä kopion sähjöpostista jonka sain pokerstrategyltä.(kyllä sensuroin senkin)

        "Tervehdys **************,

        Sivustostamme ja $50:n visasta on nopeasti tullut hyvin suosittu, ja monet yrittävät valitettavasti käyttää tarjoustamme väärin. Joudumme siksi tekemään satunnaisia henkilöllisyystarkistuksia. Toivottavasti ymmärrät tilanteemme.

        Pyytäisimme sinua lähettämään kopion henkilöllisyystodistuksestasi. Jos tiedot poikkeavat PokerStrategylle ilmoittamistasi, lähetä myös virallinen dokumentti syystä, esimerkiksi muutosta. Henkilöllisyystodistuksen lisäksi tarkistamme antamasi osoitteen oikeellisuuden, ja sitä varten tarvitsemme kopion jostakin sinulle osoitetusta laskusta. Käsittelemme henkilökohtaisia tietoja ehdottoman luottamuksellisesti ja käytämme tietoja vain henkilöllisyytesi tarkistamiseen. Luonnollisesti voit peittää kaikki tiedot, joita emme tarvitse, kuten hetun loppuosan ja passin numeron.

        Voit joko skannata henkilöllisyystodistuksesi tai ottaa siitä valokuvan digitaalikameralla. Tietojen pitäisi tietenkin olla helposti luettavissa. Jos et pysty käyttämään digitaalikameraa tai skanneria, voit myös lähettää meille faksin. Älä unohda liittää faksiin PokerStrategyn käyttäjätunnustasi. Toivomme, että ymmärrät turvatarkastuksemme. Muistathan lähettää kopion oikeaan PokerStrategyn sähköpostiosoitteeseen. Se on:

        [email protected]

        Faksimme numero Saksassa: 49 40 7697 2464

        Voit myös lähettää skannatun henkilöllisyystodistuksesi saitille kuten http://www.imageshack.us/ ja lähettää linkin meille.

        Kiitoksia ymmäryksestänne.

        Ystävällisin terveisin,
        PokerStrategyn tiimi"

        Siinä se on. Ilmeisesti se on niin satunnainen että sitä ei ole vielä muille tullut eteen?

        Eikä tietenkään minulla ole kahta tiliä, noisen pyynnöstä oli pakko luoda tili jollekkin sivustolle ja valitsin Mansionin. Ei muistaakseni ollut kuin 2 vaihtoehtoa.

        Mutta nyt asiaan... eli 3viikkoa kesti? :) Aika pitkä aika kyllä... noh mutta tehty mikä tehty.


      • ihmetyttää
        Deannn kirjoitti:

        Noh noh "idiootti" kuka "idiootti" lähettää internetisttä kuvia henkilötiedoistaan sensuroimatta niitä? Luoja että pitää olla WANHA ja tyhmä. Sinä kumisaappaissa kävelevä paskalta haiseva punaniskajuntti et ole tarpeeksi inhimillinen että voisit tulla avaamaan naamasi ihmisten keskustelupalstalla.

        Jokatapauksessa tässä kopion sähjöpostista jonka sain pokerstrategyltä.(kyllä sensuroin senkin)

        "Tervehdys **************,

        Sivustostamme ja $50:n visasta on nopeasti tullut hyvin suosittu, ja monet yrittävät valitettavasti käyttää tarjoustamme väärin. Joudumme siksi tekemään satunnaisia henkilöllisyystarkistuksia. Toivottavasti ymmärrät tilanteemme.

        Pyytäisimme sinua lähettämään kopion henkilöllisyystodistuksestasi. Jos tiedot poikkeavat PokerStrategylle ilmoittamistasi, lähetä myös virallinen dokumentti syystä, esimerkiksi muutosta. Henkilöllisyystodistuksen lisäksi tarkistamme antamasi osoitteen oikeellisuuden, ja sitä varten tarvitsemme kopion jostakin sinulle osoitetusta laskusta. Käsittelemme henkilökohtaisia tietoja ehdottoman luottamuksellisesti ja käytämme tietoja vain henkilöllisyytesi tarkistamiseen. Luonnollisesti voit peittää kaikki tiedot, joita emme tarvitse, kuten hetun loppuosan ja passin numeron.

        Voit joko skannata henkilöllisyystodistuksesi tai ottaa siitä valokuvan digitaalikameralla. Tietojen pitäisi tietenkin olla helposti luettavissa. Jos et pysty käyttämään digitaalikameraa tai skanneria, voit myös lähettää meille faksin. Älä unohda liittää faksiin PokerStrategyn käyttäjätunnustasi. Toivomme, että ymmärrät turvatarkastuksemme. Muistathan lähettää kopion oikeaan PokerStrategyn sähköpostiosoitteeseen. Se on:

        [email protected]

        Faksimme numero Saksassa: 49 40 7697 2464

        Voit myös lähettää skannatun henkilöllisyystodistuksesi saitille kuten http://www.imageshack.us/ ja lähettää linkin meille.

        Kiitoksia ymmäryksestänne.

        Ystävällisin terveisin,
        PokerStrategyn tiimi"

        Siinä se on. Ilmeisesti se on niin satunnainen että sitä ei ole vielä muille tullut eteen?

        Eikä tietenkään minulla ole kahta tiliä, noisen pyynnöstä oli pakko luoda tili jollekkin sivustolle ja valitsin Mansionin. Ei muistaakseni ollut kuin 2 vaihtoehtoa.

        Mutta nyt asiaan... eli 3viikkoa kesti? :) Aika pitkä aika kyllä... noh mutta tehty mikä tehty.

        olisiko tuo firma kirjoittanut henkilötunnuksen "hetun" ..ei varmaan ketään kiinnosta mutta tulpahan vaan mieleen :D


      • jeppi
        Deannn kirjoitti:

        Noh noh "idiootti" kuka "idiootti" lähettää internetisttä kuvia henkilötiedoistaan sensuroimatta niitä? Luoja että pitää olla WANHA ja tyhmä. Sinä kumisaappaissa kävelevä paskalta haiseva punaniskajuntti et ole tarpeeksi inhimillinen että voisit tulla avaamaan naamasi ihmisten keskustelupalstalla.

        Jokatapauksessa tässä kopion sähjöpostista jonka sain pokerstrategyltä.(kyllä sensuroin senkin)

        "Tervehdys **************,

        Sivustostamme ja $50:n visasta on nopeasti tullut hyvin suosittu, ja monet yrittävät valitettavasti käyttää tarjoustamme väärin. Joudumme siksi tekemään satunnaisia henkilöllisyystarkistuksia. Toivottavasti ymmärrät tilanteemme.

        Pyytäisimme sinua lähettämään kopion henkilöllisyystodistuksestasi. Jos tiedot poikkeavat PokerStrategylle ilmoittamistasi, lähetä myös virallinen dokumentti syystä, esimerkiksi muutosta. Henkilöllisyystodistuksen lisäksi tarkistamme antamasi osoitteen oikeellisuuden, ja sitä varten tarvitsemme kopion jostakin sinulle osoitetusta laskusta. Käsittelemme henkilökohtaisia tietoja ehdottoman luottamuksellisesti ja käytämme tietoja vain henkilöllisyytesi tarkistamiseen. Luonnollisesti voit peittää kaikki tiedot, joita emme tarvitse, kuten hetun loppuosan ja passin numeron.

        Voit joko skannata henkilöllisyystodistuksesi tai ottaa siitä valokuvan digitaalikameralla. Tietojen pitäisi tietenkin olla helposti luettavissa. Jos et pysty käyttämään digitaalikameraa tai skanneria, voit myös lähettää meille faksin. Älä unohda liittää faksiin PokerStrategyn käyttäjätunnustasi. Toivomme, että ymmärrät turvatarkastuksemme. Muistathan lähettää kopion oikeaan PokerStrategyn sähköpostiosoitteeseen. Se on:

        [email protected]

        Faksimme numero Saksassa: 49 40 7697 2464

        Voit myös lähettää skannatun henkilöllisyystodistuksesi saitille kuten http://www.imageshack.us/ ja lähettää linkin meille.

        Kiitoksia ymmäryksestänne.

        Ystävällisin terveisin,
        PokerStrategyn tiimi"

        Siinä se on. Ilmeisesti se on niin satunnainen että sitä ei ole vielä muille tullut eteen?

        Eikä tietenkään minulla ole kahta tiliä, noisen pyynnöstä oli pakko luoda tili jollekkin sivustolle ja valitsin Mansionin. Ei muistaakseni ollut kuin 2 vaihtoehtoa.

        Mutta nyt asiaan... eli 3viikkoa kesti? :) Aika pitkä aika kyllä... noh mutta tehty mikä tehty.

        mulle tuli toi sama kans. laitoin niille vaan postia, että en kyllä oo teille mitään laittamassa, että jos ette minuun luota, niin miks vitussa minä luottaisin teihin?
        katsotaan tuleeko rahat vai ei...


      • jeppi
        jeppi kirjoitti:

        mulle tuli toi sama kans. laitoin niille vaan postia, että en kyllä oo teille mitään laittamassa, että jos ette minuun luota, niin miks vitussa minä luottaisin teihin?
        katsotaan tuleeko rahat vai ei...

        juu, ei tullut rahoja, kun en henkkareista kuvaa lähettänyt. ymmärrettävää sinänsä. en kyllä ole niin kovissa pelihimoissa enkä niin persaukinen että sitä kuvaa lähettäisin..


    • Pasianssii
    • Yesu

      Sain parissa päivässä sen 50$, kun olin lähettänyt heille kopion henkilötodistuksesta ja minulle lähetetystä laskusta, eli homma toimii kyllä.
      Tekevät tällaisia pistotarkastuksia uusille rekisteröityjille väärin käytösten estämiseksi, niin kuin lähettämässään mailissa kertovat.
      Pari kaveria rekisteröitynyt myös tuonne ja toinen olisi joutunut tekemään samat rituaalit kuin minä, mutta laittoi sen sijaan omaa rahaa pelitilille ja sain siten vielä sen luvatun 50$.
      Toisen taas ei tarvinnut lähettää mitään todistuksia olemassaolostaan, vaan sai suoraan 50$ pelitilille.

      • lakeuden hutsu

        http://www.internetpokeri.net/6999/index.html

        Hyvin toimii pokerstrategyt ja muut. Tuolla on myös muutamia mielenkiintoisia tarjouksia ja ilmaista nettipokerirahaa. Itse olen kokeillut jo kaikki mitä markkinoilta löytyy, eikä todellakaan ongelmia minkään kanssa. Joihinkin pitää lähettää kuva lärvistä nimen ja syntymäajan kera, ja se allekirjoittaneen mielestä hyvä homma ja elinehto tällasille paikoille (eipä tartte luottokorttitietoja tunkee minnekään). Jengi kun tykkää huijata ja kusettaa joka välissä. Siinä kärsii tällaset mestat raskaita tappioita ja varmistamalla henkilöllisyys, estetään huijaukset.
        Rohgeesti vaan hakeen ilmasta pelimerkkiä ja jatketaan suomalaisten hyvää mainetta nettipokerin pelaajina. Voin suositella ja loistava keino kokeilla nettipokeria ilman omaa talletusta.


    • horge

      Itse rekisteröidyin PokerStrategylle, läpäisin tentin ja sain $50 kivuttomasti Partylle. Mitään henkkareita ei kyllä kyselty. Olen pelaillut reilut 1/2 vuotta ja bankroll on kasvanut mukavasti. Ihan hyvä mesta tää PokerStrategy on.

      • derde

        Tein itsekkin tuon testin ja alkupääoman sain parissa päivässä tilille ilman mitään ongelmia.

        On ihan selvää, että näitä tarjouksia yritetään käyttää väärin ja myös käytetään, josta johtuen tarkastukset on miltei välttämättömyys. Niilläkään ei tosin väärinkäytöksiä pysty täysin estämään mutta ne vähenee merkittävästi.

        Sivusto saa rahan ylläpitoonsa voittavien pelaajien maksamasta rakesta ja tälläiset multiaccountteja suorittavat lienevät lähes poikkeuksetta ns. paisteja, joita ei sivustolle haluta, koska ne tekevät vain tappiota.

        Jos ko. sivusto ei millään tavalla tarkastaisi uusia käyttäjiä niin kohta olisi tilanne, että lähes jokaisella käyttäjällä olisi vaikkapa 10 eri tiliä eri sähköpostiosoitteilla.

        Luulen, että eniten tuo tarkastus kiehuttaa sellaisten henkilöitten tunteita, jotka ovat alaikäisiä(ei alkupääomaa) ja henkilöitten, jotka ovat aiemmin jo saaneet alkupääoman mikä on huonolla pelillä menetetty(ei uutta pääomaa).

        Omasta mielestäni ko. sivuston paras anti ei ole tuo alkupääoma vaan videot ja muu valmennus. Pelaan enimmäkseen muuta kautta tehdyillä diileillä(ovat raken palautuksen kannalta huomattavasti parempia), mutta haluan kehittää edelleen omaa peliä ja siihen ko. s.vusto antaa hyvät mahdollisuudet


    • ihavefuglymullet

      mä sain ainakin 50 50 fulltiltille päivän päästä siitä kun olin kysymykset suorittanu enkä oo lähettäny mitään henkkareita sun muita tietoja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe