tämä on hyvää musiikkia. Lauri tähkä laulaa 60-luvun pappojen renkutuksia, jotain perimärunoutta ehkä mutta ei kovin korkeatasoista. 60-luvulla syntyneenä kuuntelen mieluummin vaikka Juicea, jonka teksteissä on jotain älykkyyttäkin mukana. Pohjanmaalaisia renkutuksia en jaksa. Mikähän näissä viehättää, itsensä surkutteluko.
Jonkun mielestä
3
466
Vastaukset
- ???
En itsekään ole erityisemmin innostunut koko yhtyeestä, itse asiassa en ole juuri tainnut paljoa kuullakaan koko poppoon musiikkia, mutta se mitä kuulin, EI UPPOA. :)) Samoin on kyllä Juicen ja muidenkin suomimuudikoiden laita.. Mutta makunsa kullakin.
- vaikka olenkin poika
Samma här, en vaan käsitä mikä siinä JUNTTImusiikissa kiinnostaa, ei vaan jaksa kuunnella on pakko kääntää kanavaa.
Vastenmielinen kaveri muutenkin.
Kiva kun on mukavaa ilmankin- juupas eipäs
Sulla on pitäny kiirettä eilen, kun oot joutunu niin moneen viestiin käydä herjaamassa pienessä ajassa. Taidat harrastaa torvimusiikkia kun oot noin totinen ja nälkäinen, kun oot noin pahalla päällä. Puuroa vaan aamulla, kyllä se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048