Olen skorpparinainen ja saanut saaliikseni aivan ihanan, romanttisen ja hellän neitsytmiehen. Rahan kanssa on TARKKA, joka helkatin sentti täytyy kirjata paperille. Seksi on tunteellista ja hyvää.
yksi kysymys vain, miten,siis MITEN saan neitsytmieheen vauhtia kun asioiden hoitaminen kestää viikkoja?! Itse skorpparina olen pikainen liikkeissäni ja haluan kaiken nyt heti eikä tunnin päästä, mutta että viikkoja?
miten teillä on muuten mennyt?
Neitsyt(M) ja skorppari(N)
5
963
Vastaukset
- Codetsu
joskus nuoruudessani ensimmäinen nainen jokanka kanssa
hengasin oli Skorppari niistä arvista toipuneena
päätin etten ikinä enään Skopun kanssa ala mitään
nyt iän karttuessa ja hieman viisaudenkin
olen alkanut uudelleen pohtimaan miten toimisi
yhteispeli kavereina muutama Skorppari
joten mielipiteet ovat muuttuneet paljonkin
eiköhän siitä ihan hyvä soppa tule kun pahimmat
kirpeudet on ikä vienyt molemmista ;D
asioihin vauhtia ei muutakuin kiskomaan korvista
ja menoksi mutta lempeästi...
tunnustan tuon asioiden hoitamisen hitauden
joskus se ottaa itseäkin päähän ettei saa
hoidettua :\
potkupersuksille sillon tällön ehkä auttas ;D - haluaisin kanssa
tietää kokemuksista :-) Itse olen skorpparinainen ja tapailen neitsymiestä.. Kertokaa ihmiset kokemuksistanne!!
- sama kaava toistuu
Sama se mikä merkki olet, neitsytmies tekee temppunsa ja sinä riudut loppuun alistavassa suhteessa.
- tiivitaava
sama kaava toistuu kirjoitti:
Sama se mikä merkki olet, neitsytmies tekee temppunsa ja sinä riudut loppuun alistavassa suhteessa.
itse skorpioni nainen ja olen yhdessä neitsyt miehen kanssa. hän on yksi saamattomimpia ihmisiä, mitä maa päällään kantaa. yksinkertaisen asian hoitamiseen voi tuhrautua viikkoja.itselle mieluiset asiat kyllä hoitaa hyvinkin pian.jos häntä alkaa patistamaan, asiat hoituvat vielä hitaammin tai ei koskaan. alistuttava on jopa skorpionin. hellä ja tunteellinen hän kyllä on.
- vuorotellen
Ensin on 'mutku' ja sitten tulee 'sitku' ja tämä toistuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745