käyn aika harvoin missään ulkona, mut kuulin yhestä hyvästä vetäjästä sampasta. aattelin et olis mukavaa käydä joskus kattomassa sen keikkaa. Tietääkö kukaan missä se esiintyy ja millainen juontaja se oikestaan on?
karaokevetäjä?
11
959
Vastaukset
- tiedän..
oon sen nähnyt ukissa kirstassa. ihan ok vetäjä. saa kyllä paikan täyteen ja ihmiset tanssimaan.
todella monipuolinen ja energinen juontaja.- Tiedätkö
milloin se on seuraavaks kirstassa? Ja missäpäin ukia kirsta on? Oon vaan kuullu hänestä ja olisi niin mukavaa nähdä tämä Samppa. Aattelin et voisin ehkä pyytää, jos hän lähtis meidän juhliin vetämään karaokea.
- että...
Tiedätkö kirjoitti:
milloin se on seuraavaks kirstassa? Ja missäpäin ukia kirsta on? Oon vaan kuullu hänestä ja olisi niin mukavaa nähdä tämä Samppa. Aattelin et voisin ehkä pyytää, jos hän lähtis meidän juhliin vetämään karaokea.
on seuraavaksi ny pe. se kirsta on siivä vanhan s-marketin alakerrassa. kannattaa mennä katsomaan. ;)
on siitä ainaski silmäniloa ja kyllä sitä noin muutenkin katselee! Ja luulen että se tekee noita yksityis juhliakin kun vaan kysyy!!! - kirstassa
että... kirjoitti:
on seuraavaksi ny pe. se kirsta on siivä vanhan s-marketin alakerrassa. kannattaa mennä katsomaan. ;)
on siitä ainaski silmäniloa ja kyllä sitä noin muutenkin katselee! Ja luulen että se tekee noita yksityis juhliakin kun vaan kysyy!!!Samppa on nyt huomenna perjantaina 24.01. ainakin kirstassa. Aika usein on just perjantaisin vetämässä karaokea kirstassa... Paras vetäjä täällä päin !!!
- Meikän porukka
Kaveriporukalla ko ollaan liikenteessä oltu, ollaan tuo Samppa nähty. Ihan uskomaton tapaus.
En oikeen osaa sanoin kuvailla millainen on.
Tanssi, juontaa ja tekee vaikka mitä noilla keikoilla. Niin mukava ja heittää hauskaa juttua.
- ihailija tyttö
on aivan mahtava juontaja. En oo ikinä nähnyt yhtä hyvää missään. Se kaveri on todella komistus, tanssii ja vetää show:ta niin hyvin, että meinaan tältä tytöltäki viedä jalat alta. Suosittelen sitä miestä ihan jokaselle. Tiedän, että tekee turussa kans keikkaa, mutta kiertelee jonkun verran. en ihan nyt tiedä missä seuraavaks, mut ei se koskaan ihan piilossa oo.
- pitää ne jalat maassa...
se samppa on meinaan varattu. ja näkee sitä siellä ukissa myös sen tyttöystävän kanssa. Ne on kyllä hyvännäköinen pari =D
- soittaa musaa
nyt tulevana lauantaina Turussa runostuopissa.
Menkää ihmeessä sinne katsomaan. Mä ja mun yks kaveri ainakin ollaan menossa. Aivan ihan mies!! - kotisivuilla
www.sampanohjelmapalvelu.com
niin ja tosiaan samppa on varattu sannalle jonka kanssa on myös nyt n.1v lapsi
T: sampan entinen työntekijä- että mies
on varattu mut ei oo enään pitkään ollu sannan kanssa. Sen poika on kuulemma nykysiin joensuussa ja sampalla on uusi nainen ollu jo jonkun aikaan.
- kyl oo sen
sannan kanssa ollu enää aikoihin. Varattu samppa on ollu viime syksystä lähtien eräälle toiselle naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768