Huonoa tuuria

turnauksissa!

moikka eli olen tämmönen köyhä työtön ja pelaan harrastuksen vuoksi pokeriturnauksia texas holdem no-limittiä ja olen ihan pirun hyvä pelaamaan! ainakun kaveriporukan kans järjestetään liveturnauksia niin oon melkein aina heads upissa!

mutta tuntuu että nämä nettiturnaukset suosii vain rikkaita pelaajia! minä yleensä käytän kaikki no deposit bonukset ihan kun tietokone valitsis että annetaan rikkaitten voittaa!

muutaman kerran jo voittanu sateelliitista lipun johonki 100000€ tai 150000€!

sitte kun oikeat pelit alkaa ja 3 tuntia tahkonu täysillä ja fiksusti nii juuri ennen rahasioja joku menee all-in minulla on AK maksan ja seuraavakin maksaa ja se on tietenki chip leaderi sitte sillä alkuperäisellä korottajalla on KQ ja chip leaderilla on QJ no minähän johdan ylivoimaisesti ennen floppia, mutta kas kummaa fiksusti pelanneelle käy köpelösti! floppi on Q Q 10 turn on 8 no riverille toivon tietenki jätkää, mutta ei! river on 2

ja tällälailla peli päättyi justiin ennen rahasijoja 3 ja puolen tunnin pelin jälkeen!

ei muuten vituttais näin, mutta kun minä pelasin oikein ja olin johdossa ennen floppia!

jos sillä olis ollu vaikka AA niin olisin tyytyväisenä tippunu pelistä pois, mutta ei kun KQ vastaan minun AK se syö kyllä miestä!

kaikki nettipokerit on RIGGED MY ASS

terveisiä gus hansenille

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilman tuuria

Chipleaderit usein maksavat keskinkertaisillakin käsillä jos vain on mahdollisuus voittaa iso potti.

Pelaa rahapelejä&sittareita talletus bonuksilla/rakebackilla. Jos pelaat tiukkaa peliä ja pyrit välttämään virheitä niin kyllä jäät epäilemättä voitolle. Pienissäkin limiiteissä aktiivisella pelaamisella (useita tunteja päivässä) voit saada kuukaudessa ihan hyvän tuloksen.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

ööh. mitä valitat, olipa tosi bad beat? olit ehkä noin 65% fav pflop.

btw vetelit kuollutta flopilla, ei sua mitkään jätkät ois auttanu.

• tilanne1

miten pelataan? onko pelkkää tuuria

• turnauksissa

tiedätkö mikä on "money bubble"? lueppas vaikka Dan Harringtonin kirja. Tuo sun kommenttis "olen ihan pirun hyvä pelaamaan kaveriporukassa" ..mitäpä jos sun kaverit ei sitten olekkaan niin hyviä? pokerissa se menee niin että jos pelaat huonompia vastaan niin voitat useammin mutta kun pelaat parempia vastaan joilla on vuosien kokemus nettipokerista luultavasti tulee pataan 10-0

Kuitenkin "onnea" peleihin, kaikista ei kuitenkaan tule miljonäärejä nettipokerilla pelaamalla vaikka olisi kuinka hyvä pelaamaan.

• tilannehan on

se että mikään käsi ei ole varma ennen floppia eli ei todellakaan ole harvinaista että häviät kätesi jos menet allin ennen floppia. Flopin jälkeenkin voit vielä hävitä jopa nelosilla mutta sitten se on jo todella huonoa tuuria.
      Toinen tosiasia on se että usein näissä turnauksissa joissa on buy-in pieni (muutaman euron) tai freeroll on mukana monen tasoisia pelaajia. Näissä turnauksissa tiukalla pelillä on kohtuullisen helppo päästä lähelle rahasijoja mutta siitä ylöspäin vaaditaan jo enemmän pelitaitoa ja huom! myös tuuria. Pokeri on kuitenkin suurelta osin myös tuuri peli.

• .....

Lapselliset vuodatukset sikseen, mutta oletko ajatellut että livenä pärjäisit paremmin kun netissä jos kerran kaveriporukoissa pärjäät paremmin... Olettaen siis että kaverit eivät ole maailman paskimpia pelaajia...

Kyllä minullakin on 4:stä viimeisestä AA:sta ja KK:sta paras saavutus se että yhdellä sai blindit, muut katkes (napit inessä viimestään flopilla, ei ylikortteja), viimeinen AA jopa meni rikki AK:ta vastaan... sellasta se vaan on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe