Onko kukaan ollut Nazarin all inclusive matkalla Turkissa? Kokemuksia? Sopiiko vauvalle(10kk)?
Nazar matkanjärjestäjä?
4
1288
Vastaukset
- jos oli,
huono sellainen!
Kuka on niin urpo, että vie pienen, viattoman lapsen Turkkiin??? Ja kuka on niin tyhmä, että lähtee All Inclusive matkalle Turkkiin, tai yleensäkään Turkkiin?
Ei ei ei ja vielä kerran ei. Älkää viekä pieniä lapsia Turkkiin!- Vitsinkertoja
Tässä toinen vitsi ... olet itsekkin vitsi!
- Incekum
syksyllä Turkissa,Nazarin järjestämällä matkalla. Olin tyytyväinen hotelliin sekä ruokaan,krantummallekin lapselle löytyi syötävää. Omat mukulat ovat kyllä jo 5 ja 7,mutta kyllä siellä näkyi suomalaisia vauvanrattaiden kanssakin..
- Marde
Hotellina Pegasos Royal.
Vauva oli vielä täysin rintaruokinnalla joten ruokapuolesta paha sanoa mitään. Muuten voin sanoa, että matka sujui loistavasti. Henkilökunta oikein lapsirakasta ja tulivat lähes heti lohduttelemaan jos vauva alkoi ruokailunkin aikana itkeskellä. Pyysivät syliin jne. Syksymmällä lähdössä taas ja lapsi reilun vuoden ikäinen. Omat purkkiruuat ja nan-maidot lapselle otan mukaan. Ei mielestäni kamalasti mitään näin pienten pöperöitä kyllä tarjolla ollut. Isommille kyllä löytyy. Meillä lisäksi oli mukana 5 ja 6 vuotiaat jotka täyttivät masunsa vähintään letuilla jos juuri ei muu sattunut maistumaan. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221