Näen useasti sellaista unta, jossa vedän jonkinlaista lankaa suustani eikä lanka lopu koskaan.Langan vetäminen tuntuu epämiellyttävältä. Ei mitään ajatusta mitä tämä voisi tarkoittaa, olisiko jollakin mielipidettä?
Suusta tuleva lanka
5
2846
Vastaukset
- HenzQu
Luulen, että olet saamassa jotain tosi Syvältä olevaa tietoa,eli jotain ihan P****reiästä.
- v74
moi, näin itse vuosikausia unta että suusta tulee lankaa ja vaikka
kuinka sitä vetää se ei lopu. Itse koin rankan eron tohon aikaan. Unet jatkui ja lanka muuttui karvaksi. Kuvottavaa.
sit meni pitkään etten nähny ko. unta. viimeksi kun näin eli n. vuosi sitten. karvan tulo loppui. yritin kaivaa että eikö sieltä tule enää mitään, eikä tullut. siihen loppui tuo painajainen. Eli olin siis ilmeisesti käsitellyt ton eron konkreettisesti. alitajunta on kummallinen!!
- punainenlankarulla
Itsellä on tuo lankan pois saaminen kitalaesta ohsentamatta ollut pitkään unissa. Se jatkuu ja jatkuu vain. Meillä on kaoottinen tilanne myös töissä ollut pitkän ja enteilen unen alitajuisesti prosessoivan haluani irrottautua nykyisestä myrkyllisestä työyhteisöstä.
- Tulkintaa
Hei,
Unessa suusta tuleva lanka viestii unennäkijän tarvetta valve-elämässä kommunikoida/olla vuorovaikutuksessa vahvasti puhuen ja purkaen joku häntä mietityttävä kokemus ulos itsestään.
Kun asia on sitten puhuttu ulos, käsitelty viimeisen päälle, lanka/jutunaihe loppuu ja unien sisältö sitten muuttuu toisenlaiseksi.
Terapiassa olevat ihmiset usein uneksuvat siitä miten lankaa piisaa suusta aikansa - kunnes mieltä askarruttava asia on käsitelty.
Mahtavaa, puheliasta syksyä kaikille! - Anonyymi
Näin unta,että kiskoin ja kiskoin lankaa suusta ja sit se oli se loppuosa todella tiukasti kiinni,mutta revin sitkeästi ja lähtihän se .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709