Suusta tuleva lanka

annu81

Näen useasti sellaista unta, jossa vedän jonkinlaista lankaa suustani eikä lanka lopu koskaan.Langan vetäminen tuntuu epämiellyttävältä. Ei mitään ajatusta mitä tämä voisi tarkoittaa, olisiko jollakin mielipidettä?

5

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HenzQu

Luulen, että olet saamassa jotain tosi Syvältä olevaa tietoa,eli jotain ihan P****reiästä.

• v74

moi, näin itse vuosikausia unta että suusta tulee lankaa ja vaikka
        kuinka sitä vetää se ei lopu. Itse koin rankan eron tohon aikaan. Unet jatkui ja lanka muuttui karvaksi. Kuvottavaa.
        sit meni pitkään etten nähny ko. unta. viimeksi kun näin eli n. vuosi sitten. karvan tulo loppui. yritin kaivaa että eikö sieltä tule enää mitään, eikä tullut. siihen loppui tuo painajainen. Eli olin siis ilmeisesti käsitellyt ton eron konkreettisesti. alitajunta on kummallinen!!

• punainenlankarulla

Itsellä on tuo lankan pois saaminen kitalaesta ohsentamatta ollut pitkään unissa. Se jatkuu ja jatkuu vain. Meillä on kaoottinen tilanne myös töissä ollut pitkän ja enteilen unen alitajuisesti prosessoivan haluani irrottautua nykyisestä myrkyllisestä työyhteisöstä.

• Tulkintaa

Hei,

Unessa suusta tuleva lanka viestii unennäkijän tarvetta valve-elämässä kommunikoida/olla vuorovaikutuksessa vahvasti puhuen ja purkaen joku häntä mietityttävä kokemus ulos itsestään.
      Kun asia on sitten puhuttu ulos, käsitelty viimeisen päälle, lanka/jutunaihe loppuu ja unien sisältö sitten muuttuu toisenlaiseksi.
      Terapiassa olevat ihmiset usein uneksuvat siitä miten lankaa piisaa suusta aikansa - kunnes mieltä askarruttava asia on käsitelty.

Mahtavaa, puheliasta syksyä kaikille!

• Anonyymi

Näin unta,että kiskoin ja kiskoin lankaa suusta ja sit se oli se loppuosa todella tiukasti kiinni,mutta revin sitkeästi ja lähtihän se .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe