...Nyt Todella Toivoisin heidän, joilla on minua vastaan (Hampaankolossa) jotain, Tosiaan, Tulevan ja Keskustelemaan: Miksi, MinkäTähden...?
Olisi Kiva Jos Tekisit sen Omalla Rekist.Nickillä.
Niin Jutellaan esim. siitä MIKSI joku veti Lapseni tähän Mukaan!
Puskista pystyy huuteleen IHAN mitä vaan, mutta jos olet MieliPiteittesi takana, Anna minun Nähdä sinut!
Vihaan sinua Nami?
113
4043
Vastaukset
- hepuli
Heippa!
Ymmärrän täysin, että olet järkyttynyt ja vihainen, ja sinulla on surkea olo.
Yritä kuitenkin olla välittämättä noista nimettömistä hyökkäyksistä, vaikka sinua onkin kohdeltu väärin. Nämä moitteethan ovat aivan aiheettomia, tiedät sen. Johtunevatko kateudesta? Minusta sinä olet empaattinen, osaanottava ihminen, jonka viestejä on kiva lukea.
Ymmärrän, että tunnet olosi ahdistuneeksi ja tunnet itsesi loukatuksi. Niin tekisin minäkin. En tajua miksi ihmiset ovat noin ilkeitä. Noilta ilkeiltä marisijoilta voisi sen sijaan mielestäni kieltää pääsy näille sivuille!
Minä pidän ainakin sinun puoliasi. Jatka rohkeasti samalla tavalla kuin ennenkin!
Halit sinulle!!!- namisuku
...mutta en minä nyt Niin Järkyttynyt ole, ottaa vaan pannusta (eli Kuupasta eli Päästä) se , että vedetään Perhe ja Ennenkaikkea LAPSET näihin Jutskiin=/(
Olo Tuntuulähinnä Tällä Hetkellä NaarasSudelta, joka Pentujaan Puolustaa Ggrrr..rr.r...
En kyllä Usko, että nämä (raukkikset) paljon päätään vilauttelee!
Olen Valmiina Painiin...heh... - Pellejoohan
namisuku kirjoitti:
...mutta en minä nyt Niin Järkyttynyt ole, ottaa vaan pannusta (eli Kuupasta eli Päästä) se , että vedetään Perhe ja Ennenkaikkea LAPSET näihin Jutskiin=/(
Olo Tuntuulähinnä Tällä Hetkellä NaarasSudelta, joka Pentujaan Puolustaa Ggrrr..rr.r...
En kyllä Usko, että nämä (raukkikset) paljon päätään vilauttelee!
Olen Valmiina Painiin...heh...Tietyt luonteenpiirteesi ja tapasi ilmaista itseäsi viittaavat kyseiseen ammattiin. HS:n tekemän kokeen mukaan valvojien määrä pitäisi moninkertaistaa, ja tehtävään tarvitaan oikeaa asennetta. Ggrrr..rr.r...Prrrklee....
- namisuku
Pellejoohan kirjoitti:
Tietyt luonteenpiirteesi ja tapasi ilmaista itseäsi viittaavat kyseiseen ammattiin. HS:n tekemän kokeen mukaan valvojien määrä pitäisi moninkertaistaa, ja tehtävään tarvitaan oikeaa asennetta. Ggrrr..rr.r...Prrrklee....
...kyllä eivät kuulu kirosanat:)
Murina Kylläkin:)
ParkkiPirkon Ammatti Ei sopisi Minulle, Maksaisin kaikkien (Punaiselle) menneitten parkkiMaksut..heh...
- mies-v57
Huomenta sinulle Nami ja kannustusta.
Ymmärrän että nuo kohtuuttomat huudot satuttaa ja tuntuu ilkeältä.
Jatka kuitenkin omalla linjallasi ja pidä pääsi.
Se on huutelijoiden voitto jos lähdet tanssimaan heidän mukaansa.
Olen puolellasi ja positiivista kannustusta
riittää.
Mukavaa päivää sinulle.- namisuku
... Ihanat Ihmiset nyt Ilmaannutte, kun minä odottelen (hampaat viilattuna) näitä raukkiksia!
Kiitos Paljon Kuiteskin=D
ps: EN kyllä tanssi kenekään pillin mukaan, se ON Selvä;)
- Laivat
...mistä juuri nyt olet loukkaantunut, kun en ole viime päivinä täällä surffaillut. Mutta kyllähän sinun persoonasi varmaankin monia ärsyttää,"aina suuna ja päänä", niinkuin puheliaita ihmisiä ennen kuvailtiin. Minusta on vain hyvä, että täällä on monenlaisia ihmisiä. Olisi se aika tylsää, jos kukaan ei uskaltaisi laittaa itseään peliin, vaan mentäisiin linjalla "mitä kuuluu-kiitos hyvää".
Oikeastaan pitäisi antaa urhollisuusmitali kaikille jotka sitkeästi pysyvät palstalla vaikka itsekukin varmaankin on saanut välillä sontaa naamalle. Niin moni mukava kirjoittaja on poistunut nuolemaan haavojaan ja vain sitkeimmät ovat jääneet. Jatka vaan valitsemallasi tiellä. Siinähän se nahka parkkiintuu;)))- namisuku
...Olen Itse Asiassa Yrittänyt ja aikas hyvin Onnistunutkin siinä, etten (poukkoile kovin hirveesti) Toisien "KetjuKeskusteluissa".
Jotkut Haluavat Jutskata kahdestaan, vaikkakin ovat YhteisKetjussa.
Omissa Aloituksissani Vastaan yleensä Kaikille (henk.koht)
Omasta mielestäni EN ole suuna ja päänäHenkilö:(
Siinä muuten Sanoit AvainSanat: Laittaa Itsensä Peliin=D
- Otto-Vaan
Etten ole lukenut lähes tulkoonkaan kaikkia juttuja.
Onneksi nyt luin tästä tähän mennessä kirjoitetun.
Niissä tulikin jo kaikki oleellinen.
Suoraan sanottuna ja toduuten mukaisin nimmari:"Laivat" sanomana.
Joitakin ärsyttää, sanoi täällä mitä tahansa,joten
elä välitä huutelijoista, anna palaa vaan tekstiä.
Kyllä täällä vielä paperia ja mustetta riittää.:)- namisuku
...Sinäkin sitä Mieltä, että olen suuna ja päänä?
- Otto-Vaan
namisuku kirjoitti:
...Sinäkin sitä Mieltä, että olen suuna ja päänä?
Enhän minä sitä tarkoittanut.Kuten Laivat jo
mainitsi, ennen sanottiin vilkkaita ulospäin
suuntautuneita immeisiä sillai.
Mainitsin myös...niin "paperia ja mustetta riittää "
ainakin toistaiseksi, vaikkakin kitsaasti joskus.( kun jumittaa.:)..) - namisuku
Otto-Vaan kirjoitti:
Enhän minä sitä tarkoittanut.Kuten Laivat jo
mainitsi, ennen sanottiin vilkkaita ulospäin
suuntautuneita immeisiä sillai.
Mainitsin myös...niin "paperia ja mustetta riittää "
ainakin toistaiseksi, vaikkakin kitsaasti joskus.( kun jumittaa.:)..)...arvasin=P
- Otto-Vaan
namisuku kirjoitti:
...arvasin=P
Minkä/mitä:-P
- enkelitrio
ja allekirjoitan heti miten !
Pst.en ole huomannut em.juttua sinusta Nami.
Joskin täällä tulee piipahdettua enää harvoin.
Ei niistä kannata välittää...höh,paraskin sanomaan,
kun joku minutkin täällä kerran suututti.MUR.
Tulisipa Kotikiusattu jo takaisin! Sitten on taas
niin mukavaa ;) - namisuku
enkelitrio kirjoitti:
ja allekirjoitan heti miten !
Pst.en ole huomannut em.juttua sinusta Nami.
Joskin täällä tulee piipahdettua enää harvoin.
Ei niistä kannata välittää...höh,paraskin sanomaan,
kun joku minutkin täällä kerran suututti.MUR.
Tulisipa Kotikiusattu jo takaisin! Sitten on taas
niin mukavaa ;)...suutun niin Kovasti, kun Lapset vedetään näihin Meidän (Aikuisten) Juttuihin:(
HuHuile Kotikiusattu Takaisin=O
On Täällä (Oikeastaan Aina) Mukavaa kera Muka.van Silmän:)...heh.. - enkelitrio
namisuku kirjoitti:
...suutun niin Kovasti, kun Lapset vedetään näihin Meidän (Aikuisten) Juttuihin:(
HuHuile Kotikiusattu Takaisin=O
On Täällä (Oikeastaan Aina) Mukavaa kera Muka.van Silmän:)...heh..Olisim mää hyäkänny sunt pualustamaa,jos olsin vaa
simmost huamannu !
Huhutaaks kuaros:"kotikiusattuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!",eiks vaa.Saaraa aikast suuri akkalauma kokkoo ;)Ai,mut sit hän peljästyis.Kuiskitaa vaa salaa:
"meil on ikävä" - namisuku
enkelitrio kirjoitti:
Olisim mää hyäkänny sunt pualustamaa,jos olsin vaa
simmost huamannu !
Huhutaaks kuaros:"kotikiusattuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!",eiks vaa.Saaraa aikast suuri akkalauma kokkoo ;)Ai,mut sit hän peljästyis.Kuiskitaa vaa salaa:
"meil on ikävä"...minäkin huhuilen (hiljaa ja Etsiskelen...)
Juhuuuuh...Kotikiusattuuuu...uuu...
SULLA ON Ikävä...heh...
Kiits! - namisuku
enkelitrio kirjoitti:
Olisim mää hyäkänny sunt pualustamaa,jos olsin vaa
simmost huamannu !
"meil on ikävä"...että KK Olisi Ilmestynyt Puikkoihin=D
Se Sun ja Mun KimppaHuuto Tehosi=D
- sinun...
pitäisi paljon kirjoittavana henkilönä ottaa etäisyyttä henkilökohtaisuuksiin tällä palstalla.
Niin mukavia kun ne kehut ovatkin niin aina löytyy myös ihmisiä, joiden ainut motivii on loukata ja satuttaa. "Joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön", vaikka pahaltahan se joskus tuntuu. Se on kuitenkin varmaa, että kun on ihmisitä kyse niin aina täytyy varautua kaikenlaiseen, hyvään ja pahaan.
Se on luonnollinen osa tällaista foorumia, ei näistä pumpulireunuksilla varustettuja saa, vaikka miten yrittää. Asiallisuutta aina kaivataan, mutta kun yhteiskunta vaan on niin monimuotoinen ongelmineen, niin kyllä se kaikki heijastuu myös tänne, halusi tai ei. Pahaa oloa on kaikkialla nykyään likaa.
Mutta jatka sinä vaan aidolla tunteella ja koeta ymmärtää että kaikkien motivii ei ole vilpitön ja hyvän kasvatuksen tuoman etiketin mukainen, erilaisuus on mauste mutta räävitön loukkaaminen ja riidan haastaminen on mautonta, mutta niiden kanssa on vaan pystyttävä elämään tasapainossa.
Päivän jatkoja namille ;)- namisuku
...Tämä Nyt Ihan Kiittelyks?=)Tänks:)
(Viholliseni) löysivät Akilleen kantapääni, valitettavasti, mutta EN minä ole haavoittnut enkä kuollut, Valpastuin=D
PäivänJatkoa Sinullekkin=D
Lähden nyt hakemaan Sudet Lenkille ja Toivon, että Kitisijä(t) osuisivat MetsäLenkin varteen... - kuitenkin
namisuku kirjoitti:
...Tämä Nyt Ihan Kiittelyks?=)Tänks:)
(Viholliseni) löysivät Akilleen kantapääni, valitettavasti, mutta EN minä ole haavoittnut enkä kuollut, Valpastuin=D
PäivänJatkoa Sinullekkin=D
Lähden nyt hakemaan Sudet Lenkille ja Toivon, että Kitisijä(t) osuisivat MetsäLenkin varteen...vaikka metsä yleensä vastaa kuin sinne huudetaan, me emme kuitenkaan toivo lähimmäisellemme pahaa, emmehän, vaan yritämme enemmänkin ymmärtää tai toivoa että lähimmäisen rakkaus voittaa. Se menee niin että joka kaverille kuoppaa kaivaa niin itse....ja se on taivaan tosi se.
Mä uskon että sä näät minkälainen teksi on "asiallinen kitinä", johon voi asiallisesti vastata ja mikä pelkkää riidan haluinen solvaus, ne voi jättää omaan arvoonsa.
Ulkoilma tekee ihmeitä vireyteen ja raikkauteen ;) - namisuku
kuitenkin kirjoitti:
vaikka metsä yleensä vastaa kuin sinne huudetaan, me emme kuitenkaan toivo lähimmäisellemme pahaa, emmehän, vaan yritämme enemmänkin ymmärtää tai toivoa että lähimmäisen rakkaus voittaa. Se menee niin että joka kaverille kuoppaa kaivaa niin itse....ja se on taivaan tosi se.
Mä uskon että sä näät minkälainen teksi on "asiallinen kitinä", johon voi asiallisesti vastata ja mikä pelkkää riidan haluinen solvaus, ne voi jättää omaan arvoonsa.
Ulkoilma tekee ihmeitä vireyteen ja raikkauteen ;)...opetat Gebardia Juoksemaan..:)
Jep, ULKOILU (varsinkin Hukkasten) Kanssa ON niin ÄÄrettömän Rentouttavaa=D
"Ulkoilma tekee ihmeitä Vireyteen JA Rakkauteen;)" - rakkauden jälkeen
namisuku kirjoitti:
...opetat Gebardia Juoksemaan..:)
"Ulkoilma tekee ihmeitä Vireyteen JA Rakkauteen;)"voi tulla raskaus (ainakin joillekin, joskus).
Ja se mun loppukaneetti edellisessä viestissä ei ollu "panovirhe" ;)
Kyllä auttaa kaikkiin noihin mainittuihin tiloihin, se ulkoilma positiivisesti, suosittelen!
Paljonko tuli metrejä vai pitskö sanoa kilometrejä kroppaan. - namisuku
rakkauden jälkeen kirjoitti:
voi tulla raskaus (ainakin joillekin, joskus).
Ja se mun loppukaneetti edellisessä viestissä ei ollu "panovirhe" ;)
Kyllä auttaa kaikkiin noihin mainittuihin tiloihin, se ulkoilma positiivisesti, suosittelen!
Paljonko tuli metrejä vai pitskö sanoa kilometrejä kroppaan....sen (Tajusin):)
Metsässä Rämmittyäni, ei hajuakaan (metreistä)
Hukat Juoksivat Vapaina, Heh, Iloisesti Poukkoillen, minä NAUTIN=) - heleä puna
namisuku kirjoitti:
...sen (Tajusin):)
Metsässä Rämmittyäni, ei hajuakaan (metreistä)
Hukat Juoksivat Vapaina, Heh, Iloisesti Poukkoillen, minä NAUTIN=)poskille samalla kun sitä tajunnan virtaa ulkoilitit.
- namisuku
heleä puna kirjoitti:
poskille samalla kun sitä tajunnan virtaa ulkoilitit.
...Rose Poskillani Hehkuu;)
- hyvinkin
namisuku kirjoitti:
...Rose Poskillani Hehkuu;)
on kukkasista......
Tota, mikä juttu toi hukka homma oikein on - namisuku
hyvinkin kirjoitti:
on kukkasista......
Tota, mikä juttu toi hukka homma oikein on...Gallerisivullani, niin selviää=D
Susi=SusiHukka:) ja kun Niitä On 2, niin ne ovat Hukkaset:) - ja kolme
namisuku kirjoitti:
...Gallerisivullani, niin selviää=D
Susi=SusiHukka:) ja kun Niitä On 2, niin ne ovat Hukkaset:)pientä porsasta ;)
Sull oli oikein positiiviset, iloluontoiset elikkä hymyilevät sivut. Tulee hyvälle tuulelle, jos ei viel ollu, vaik mä olinki jo
Vähä kyllä ihmettelin tota friikki jutskaa, kova kontrasti "leikkii susien kanssa" toimintaan ;) - täti
namisuku kirjoitti:
...opetat Gebardia Juoksemaan..:)
"Ulkoilma tekee ihmeitä Vireyteen JA Rakkauteen;)"Niinhän se on!! Joillakin kun on lahjoja, siitä siten saa maineen musta...Onneksi sinulla niitä susia siellä :) anna palaa vain!
Huomasin lukiessani, paljon muitakin koiruuksia harrastanut. Tsemppiä. - namisuku
ja kolme kirjoitti:
pientä porsasta ;)
Sull oli oikein positiiviset, iloluontoiset elikkä hymyilevät sivut. Tulee hyvälle tuulelle, jos ei viel ollu, vaik mä olinki jo
Vähä kyllä ihmettelin tota friikki jutskaa, kova kontrasti "leikkii susien kanssa" toimintaan ;)...Ai Dount Kedit??
Nyt minä ei jymmärrä Sinu??Mitä tarkoitat?? - namisuku
täti kirjoitti:
Niinhän se on!! Joillakin kun on lahjoja, siitä siten saa maineen musta...Onneksi sinulla niitä susia siellä :) anna palaa vain!
Huomasin lukiessani, paljon muitakin koiruuksia harrastanut. Tsemppiä....lukiessani Juttusi, Sinulle Peukun:D
Hauskaa PerjantaiPäivää:) - dount
namisuku kirjoitti:
...Ai Dount Kedit??
Nyt minä ei jymmärrä Sinu??Mitä tarkoitat??häv to kedit, pysyy suhde vireämpänä ;)
You articulate like gypsy or russian, I don't get that either ;)
Have you seen the film, Dances with Wolves, and did you like it.
Sanot sivuillasi, kauhu friikki (pelkuri) ja kuitenkin omistat melkein susia, vois kuvitella niistä kauhua ihan riittämiin ;) - namisuku
dount kirjoitti:
häv to kedit, pysyy suhde vireämpänä ;)
You articulate like gypsy or russian, I don't get that either ;)
Have you seen the film, Dances with Wolves, and did you like it.
Sanot sivuillasi, kauhu friikki (pelkuri) ja kuitenkin omistat melkein susia, vois kuvitella niistä kauhua ihan riittämiin ;)...Juups, Tykkäsin kovasti=D
Ei Nämä SusHukkaset ole omiani, Olen Heidän Sitterinsä (ulkoiluttaja)=D - se...
namisuku kirjoitti:
...Juups, Tykkäsin kovasti=D
Ei Nämä SusHukkaset ole omiani, Olen Heidän Sitterinsä (ulkoiluttaja)=DKevin Costner on erittäin hyvä näyttelijä, huippu. Kattelin tossa vähän aikaa sitte uusintoina mm. Bodyguard, JFK ja Robin Hoodin, jep, jep kyllä on karismaattinen jätkä ja olipa hyvä tunnari siinä Robinissa (Bryan Adams).
- namisuku
se... kirjoitti:
Kevin Costner on erittäin hyvä näyttelijä, huippu. Kattelin tossa vähän aikaa sitte uusintoina mm. Bodyguard, JFK ja Robin Hoodin, jep, jep kyllä on karismaattinen jätkä ja olipa hyvä tunnari siinä Robinissa (Bryan Adams).
...pidän Kostneristakin Paljon?
B.Adamssilla On SikaMakee Ääni, vautsi=)
Ei näin:"Vihaan sinua Nami".
Vaan näin:
Kahehdin sinua Nami?
Suo kukaan vihaa! Ei; joitain harmitta se, kun uskallat olla avoin ja oma itsesi.
Vielä kun satut olemaan värikäs, hyvä ilmaisemaan tuntojasi ja hyvässä mielessä naiivi, niin ei siihen muuta tarvita.
"On se niin väärin", että uskaltaa erottua porukasta ja kertoa sellaisia tuntoja, jotka muilta jää pyörimään omien ahtaiden ympyröiden sisään.
"Tyttö, SINÄ, olet TÄHTI"!
Ota saamasi huomio siltä kannalta ja vielä:"koskaan et muuttua saa",elämänasenteeltasi; pidä se mielessä nyt ja aina; aamen!- namisuku
...NIIN Tätä, että=D
Eli negatiivisuus Muuttuukin Positiivisuudeksi...
Odotan edelleen niitä Esille, jotka "kitisevät"ja kirjoittavat KissanKakkaa, mutta eiväthän ne Uskalla...
Kiitos Sinulle HyvänMielenSanoistasi=D - Vaariparka;D
Kuka kadehtii NETISSÄ KETÄÄN???
- namisuku
Vaariparka;D kirjoitti:
Kuka kadehtii NETISSÄ KETÄÄN???
....VOI Vastata kuin: JAAA A?
- Nimetön
sinun kirjoitukset ärsytä mutta kun palstalle tulee HTZA niin hänen kannan otot kiukuttaa, hänen "viisaitten" kommenttien seassa aina joku piikki aloittajalle tai jollekkin toiselle, ei kunnon vastausta häneltä koskaan tule.
Kaikissa hänen kirjoituksissaan loistaa miten itserakas henkilö hän on.- namisuku
...On Ihan Hyvä Tyyppi, usko pois=D
Ja Höpsistä, että olisi itserakas, pitää vain Omasta "Äänestään"=D
Hänelläkin on Akilleen kantapäänsä;) En ole liiemmin HTZA:n kanssa keskustellut, mutta ei hän minusta itserakas ole. Meidän essolaisten mielestä HTZA vasta etsii itsestään sellaista ominaisuutta, jota voisi todella rakastaa. Me essolaiset olemme sen itsestämme jo löytäneet, ja siksi meidän ei tarvitsekaan olla jatkuvasti äänessä.
- mies-v57
Minusta olisi reilua nämä asiat käydä läpi hänen kanssaan,kun mies on paikalla.Tämä selän takana huutelu ei ole oikea tapa.
Minusta HTZA:lla on oma tyylinsä ja hän on
parhaimmillaan varsin sympaattinen ja mielyttävä
keskustelija ja valmis keskustelemaan.
Varmasti hän tuo positiivista väriä ja vipinää
tälle sivulle ja niin hyvä.Jos on hänen
kanssaan eri mieltä,niin hihasta kiinni.Uskon
että hän on valmis ajatustenvaihtoon.
Kyllä hänen tyyliin tottuu ja tyyli hioutuu.
Niin tässä on käynyt itse kullekkin! - namisuku
mies-v57 kirjoitti:
Minusta olisi reilua nämä asiat käydä läpi hänen kanssaan,kun mies on paikalla.Tämä selän takana huutelu ei ole oikea tapa.
Niin tässä on käynyt itse kullekkin!...Sinulla ollut jotain (kismaa) HTZA:n kanssa alussa?
- ibiza*
mies-v57 kirjoitti:
Niin tässä on käynyt itse kullekkin!on muuttunut... Alussa räkyttävä kakara "ämmänläyskineen"... Nykyisin ehkä oikutteleva teini... Mitä tulleekaan kun "parta" alkaa kasvamaan...
- namisuku
ibiza* kirjoitti:
on muuttunut... Alussa räkyttävä kakara "ämmänläyskineen"... Nykyisin ehkä oikutteleva teini... Mitä tulleekaan kun "parta" alkaa kasvamaan...
...Täällä jollain tapaa Muotoontuu (Kasvaa tai sitten ei)?
- NaiNen*
mies-v57 kirjoitti:
Niin tässä on käynyt itse kullekkin!Käyn harvoin ja vielä harvemmin otan kantaa. Kuitenkin nyt pakko sanoa, että samaa mieltä kanssasi. Ja juuri sekin, että jos henkilö ei edes paikalla, eikä aloituskaan koske häntä........miksi vetää hänet mukaan arvostelun kohteeksi. Kyseinen hemmo sitä paitsi piristys :)
- HTZA
ämmänläyskät ja hintit.
Kun minä olin nuori, ihmettelin kylppärissä kahden sodan veteraania, isääni. Hän kun kiristeli naamanahkaansa ja väänteli naamaansa kun ajoi höylällä partaansa. Erehdyin kysymään ja lensin kylppäristä ulos vauhdilla.
Jo vuosia sitten tahusin, yhtenä aamuna, että teen ihan samalla tavalla. Elämäni pysähtyi yhdeksi kauheaksi sekunniksi: "Minulla on ryppyjä!"
Se, että minun ryppyni kehittyivät vuosien varrella vaoiksi jotka lisäsivät charmini epäluonnollisiin mittoihin, ei ole minun vikani, vaan isän. Vieläkin kyselevät naiset ikääni. Minusta tuli sellainen iätön Daniel Graig, unelma. 90 luulen olevani kun Sean Connery nyt.
No ei se minua haittaa, se on vain kestettävä.
Minä olen ihan tavallinen, vaatimaton, kundi.
Mitä tulee "Namiin" niin on hän suloinen, tarvitsee vain Fysioterapiaa jotta saadaan sormet samanpituiseksi. Nykyiset eivät sovi näppäimistökulttuuriin. - namisuku
HTZA kirjoitti:
ämmänläyskät ja hintit.
Kun minä olin nuori, ihmettelin kylppärissä kahden sodan veteraania, isääni. Hän kun kiristeli naamanahkaansa ja väänteli naamaansa kun ajoi höylällä partaansa. Erehdyin kysymään ja lensin kylppäristä ulos vauhdilla.
Jo vuosia sitten tahusin, yhtenä aamuna, että teen ihan samalla tavalla. Elämäni pysähtyi yhdeksi kauheaksi sekunniksi: "Minulla on ryppyjä!"
Se, että minun ryppyni kehittyivät vuosien varrella vaoiksi jotka lisäsivät charmini epäluonnollisiin mittoihin, ei ole minun vikani, vaan isän. Vieläkin kyselevät naiset ikääni. Minusta tuli sellainen iätön Daniel Graig, unelma. 90 luulen olevani kun Sean Connery nyt.
No ei se minua haittaa, se on vain kestettävä.
Minä olen ihan tavallinen, vaatimaton, kundi.
Mitä tulee "Namiin" niin on hän suloinen, tarvitsee vain Fysioterapiaa jotta saadaan sormet samanpituiseksi. Nykyiset eivät sovi näppäimistökulttuuriin....MöröKölli:)
Siinähän Sinä; ollaan täällä pidetty Sinulle Paikkaa, heh.
Yritän (koko ajan) ainaskin Vähentää, (kirjainSalaattia). - fe.fa
mies-v57 kirjoitti:
Niin tässä on käynyt itse kullekkin!sanoinkuvaamattoman ihana ja lojaali mies
ja anna takaisin pahantahtoisille!
Toisen posken kääntäminen ei aina toimi, sillä itseään pitää puolustaa jopa kusipäitä vastaan!
Minusta kirjoitat ihan kivasti :)- namisuku
...SuunSoittajaPuskaHuligaanit eivät Uskalla Ilmestyä, kun just NYT Odotan?!
Kiva, jos pidät=D - kyllä
puolustaa ja puolustaa, mutta ei ole mitään järkeä raivota vaahto suussa, jolloin tunnustat kohta samaa maata, mikä erottaa sudet lampaista.
Vastaa epäviisauteen viisaudella ja vapautat "vastustajasi kahleista".
- muuta kuin
Johan meni aika kuin siivillä, katsastelin linkkejäsi. Kissan puheet :D ja kaikki muu ! Sait minulle onnistuneen päivän!
- här
ikään en oo nauranna niin makosesti kuin lukiessani mantin satuja. Kyl hää pist paremmaks ku satu setä Munhaussen.....kiitos vielä makoisista nauruis!
- namisuku
...Tosi Hauska Tietää=D
Koitan Jossain Vaiheessa Muutella ja Päivittää (Linkkejä)=D
antipatioita, mutta, - nuo isolla aloitetut sanat lauseen sisällä, tekstisi on melko vaikea lukuista parahin namisuku :).
- namisuku
...Huokaus...Pitäiskö...(ihan hiukka)...vähentää...Katsoo muualle, ylös ja alas ja viheltää....;)
- mikhaildenisov
on vihanen puskiksille,ei ehdi ku keskustelun avata jo heti joku vi****lee puskista,
saisivat hähetä raukat!!- namisuku
...Nyt EN ole lukenut Ensimmäistäkään (PAHAA) puskista??
- "pelkkää hyvää"
V-ttuilevat ne vakinimellä kirjoittavalle puskiksellekin, nuo rekatut. Aina noita toisten mollaajia löytyy, meni minne meni. Joillakin on hyvä olla mollatessa, onhan se hyvä, että voi piristää joidenkin päivää. Tsemppiä kaikille mollatuille!
- namisuku
"pelkkää hyvää" kirjoitti:
V-ttuilevat ne vakinimellä kirjoittavalle puskiksellekin, nuo rekatut. Aina noita toisten mollaajia löytyy, meni minne meni. Joillakin on hyvä olla mollatessa, onhan se hyvä, että voi piristää joidenkin päivää. Tsemppiä kaikille mollatuille!
...Hyvä olla ne Perustelut, mollaamiselle ja inhoittavuuksille?
Jokainenhan pystyy heittämään Mitä kakkaa hyvänsä. - puskailet
ruotsiksi vielä,ukkeli;D
- taatusti näin
Vihaan sinua pitäisi olla muodosa vihaan itseäni.
- namisuku
...PERUSTELE, RAUKKIS...Jos PYSTYT...
- näppäimistöä!
namisuku kirjoitti:
...PERUSTELE, RAUKKIS...Jos PYSTYT...
Sulla on hyvät jutut ja sori jos joku on ollu sulle ilkeä....mutta toi sun kirjoitustyylisi on tosi lapsellinen ja vie pois pohjaa monilta sun hyviltä jutuiltasi!
JA siks ei viiti aina kommentoida vaikka olis asiaakin. - namisuku
näppäimistöä! kirjoitti:
Sulla on hyvät jutut ja sori jos joku on ollu sulle ilkeä....mutta toi sun kirjoitustyylisi on tosi lapsellinen ja vie pois pohjaa monilta sun hyviltä jutuiltasi!
JA siks ei viiti aina kommentoida vaikka olis asiaakin....TAAS:(
näppäimistöä! kirjoitti:
JA siks ei viiti aina kommentoida vaikka olis asiaakin.kirjaimenvartija sinä oikein olet?
Mielestäni tämä ei ole oikeinkirjoituskilpa, vaan ajatustensilta...
Kirjoittaja voi täällä ilmentää itseään myös "kirjaisintyylillä"?
"Äidinkielessä reputtaneet" eivät saisi täällä purkaa mieltään ihmisiin, jotka uskaltavat tuoda oman persoonallisuutensa esiin!
PAH!- tehokeinona mutta kun
Minea44 kirjoitti:
kirjaimenvartija sinä oikein olet?
"Äidinkielessä reputtaneet" eivät saisi täällä purkaa mieltään ihmisiin, jotka uskaltavat tuoda oman persoonallisuutensa esiin!
PAH!alvaRiinSa poukkaa iSOt silmille...
ja toIseks on kIva hÄrNätä!
oikeesti, pikkulikat kirjottaa tuolla palstoilla noin! - Oikokielinen
Minea44 kirjoitti:
kirjaimenvartija sinä oikein olet?
PAH!Väärin kirjoittamisessa ei minusta ole mitään hauskaa, varsinkaan, jos teksti on lähes lukukelvotonta virheellisten isojen kirjainten, turhien sulkujen tai muiden välimerkkien takia. Yleensä "persoonallisella" konstailulla yritetään peittää osaamattomuutta.
En vittuile, vaan jätän viestit lukematta. Oikokielinen kirjoitti:
Väärin kirjoittamisessa ei minusta ole mitään hauskaa, varsinkaan, jos teksti on lähes lukukelvotonta virheellisten isojen kirjainten, turhien sulkujen tai muiden välimerkkien takia. Yleensä "persoonallisella" konstailulla yritetään peittää osaamattomuutta.
En vittuile, vaan jätän viestit lukematta.Teillä nuo huolet taitavat onneksi olla aika - sanoisinko - pienehköjähhh-hähh...
- puskis No 2
namisuku kirjoitti:
...TAAS:(
Minä olen 'puskis kakkonen' eli huomasin kommentin, jossa kirjoitustyyliisi puututtiin ja kommentoin olevani samaa mieltä - ainokainen kommenttini näillä sivuilla. Tiedät varmaankin, että juttusi ovat ihan mielenkiintoisia - etkä kovin tyhmäkään ole, kun ilmaiset asiat ilmeikkäästi - mutta tuo kirjoitustyyli saa aikaan sellaisen tunteen, että olet kuin jokin keskenkasvuinen pissistyttö. Suoraan sanottuna harmittaa, kun ei osaa keskittyä tekstin sisältöön, vaan jää jumiin noihin kirjaimiisi. Minä olen 'se puskis', jolle pauhasit, että ei teitä useampia ole, vaan itse olet kaiken kirjoittanut... Näin ei vaan olekaan - tämä on nyt kaikkien aikojen toinen viestini näille sivuille :) En ole nähnyt mitään syytä kirjautua vakinimimerkillä tänne, kun eihän sekään mitään kirjoittajasta kerro... Mutta kerropas, mistä ihmeestä tämän ketju sai aikansa - mistä 'lapset mukaan' hommasta on kyse??
- namisuku
Oikokielinen kirjoitti:
Väärin kirjoittamisessa ei minusta ole mitään hauskaa, varsinkaan, jos teksti on lähes lukukelvotonta virheellisten isojen kirjainten, turhien sulkujen tai muiden välimerkkien takia. Yleensä "persoonallisella" konstailulla yritetään peittää osaamattomuutta.
En vittuile, vaan jätän viestit lukematta....YMMÄRSIT...Peukku ylhäällä...
- namisuku
puskis No 2 kirjoitti:
Minä olen 'puskis kakkonen' eli huomasin kommentin, jossa kirjoitustyyliisi puututtiin ja kommentoin olevani samaa mieltä - ainokainen kommenttini näillä sivuilla. Tiedät varmaankin, että juttusi ovat ihan mielenkiintoisia - etkä kovin tyhmäkään ole, kun ilmaiset asiat ilmeikkäästi - mutta tuo kirjoitustyyli saa aikaan sellaisen tunteen, että olet kuin jokin keskenkasvuinen pissistyttö. Suoraan sanottuna harmittaa, kun ei osaa keskittyä tekstin sisältöön, vaan jää jumiin noihin kirjaimiisi. Minä olen 'se puskis', jolle pauhasit, että ei teitä useampia ole, vaan itse olet kaiken kirjoittanut... Näin ei vaan olekaan - tämä on nyt kaikkien aikojen toinen viestini näille sivuille :) En ole nähnyt mitään syytä kirjautua vakinimimerkillä tänne, kun eihän sekään mitään kirjoittajasta kerro... Mutta kerropas, mistä ihmeestä tämän ketju sai aikansa - mistä 'lapset mukaan' hommasta on kyse??
...Jutskaan, Sitten Kun olet Rekannut Nickisi, Nyt Käännän sulle Selkäni:/(/(
Oikokielinen kirjoitti:
En vittuile, vaan jätän viestit lukematta.Jätän kaikkien vaikeaselkoiset kirjoitukset pääsääntöisesti lähes aina lukematta.
- namisuku
....se olit kun vedit Rakkaat Lapseni Tähän KirjaintenKirjoMelskaan???
Myönnä Jos Uskallat, Mutta EN usko Että Uskallat=/(/(
- jonne.
mitenkä sinua vihaisi, hyvää ajankulua ja viihdettä tuot pastoille.
sadun kurjoittajia vihaan ja niitä kun kopio pitkiä tekstejä,
jos jotain vihaan.- namisuku
...Haleja ja Pusu Poskelle=D
- NaiNen*
Jos menee kovin vakavaksi jonkin keskustelupalstan seuraaminen / siellä eläminen, pitää tehdä irti-otto ja alkaa elämään oikeaa elämää. Haasteita riittää ja lopulta huomaa, että kaikki ei ole aina samaa mieltä ja joskus "tulee takkiin" ;)) Koitahan pärjätä.
Ps. Jos kyseessä ns. palstakiusaaminen, ota yhteys rehtoriin. Katsoisin hänen olevan joku sheriffi...??- namisuku
...koneella Tosiaankaan Asuta...heh;)
Ei se ole palstakiusaamista, vaan piipJauhantaa:(
Et sinä ilkeä ole, ehkä vähän huomionhakuinen minun mielestä.
Ja järjestithän sinä sen ikimuistoisen tapaamisen missä olisit minut nähnyt....grrr.......Namisuku...(nauran :D)- namisuku
...Harmittaa Vieläkin=/(/
Mutta nyt vaan UUsia Ehdotuksia kehiin, jos Joku Lähtis Ajamaan Tapaamista:)
Vaikka Jossain Muualla Kuin Stadissa:)
Kiva olisi Kaikki nähdä ja Rutistella=D
- maissi55
kirjoittelen vakiintuneella nimimerkillä,
mutta kun ihan rekatulla toivoit, niin olkoon menneeksi.
Omia juttujani tavallisesti höpisen ja niin ikävystyttävän monisanaisestikin
mutta toivottavasti en niissä ole sinua tai ketään muutakaan loukannut.
Sitä en ole ainakaan tehnyt tahallani.
Minua kohtaan ihmiset ovat täällä tosi kilttejä niin miksi minäkään ilkeilisin.
On surullista jos olet saanut ikävää kohtelua. Häntä pystyyn vain.
Minä ainakin pidän jutuistasi, jatka vaan...
aloituksesi ovat suorastaan elämää syleileviä, niin laidasta laitaan aiheiltaan...
ihan kiva asia...
no kyllä ne isot kirjaimet siellä välissä joskus hämmentää...
mutta vain joskus- namisuku
...Että Tavoitit Sanomani=D
Hyvää Perjantaita Sinulle ja Hali!
- fe.fa
on paljon hyvää, mutta anna tilaa muillekin ja jätä itsekeskeisyytesi syrjään. Olet fiksu.
- namisuku
...mielestäni Ajatteln Aina Toisia Ensin:D
Enkä Tuppaa Itseäni Toisten(välisiin) Keskusteluihin, vaikka Eihän Tämä mikään chatti-palsta olekkaan=D
- verditti
En vihaa sinua! Inhoan sinua!
- tammikuun likka
..*kommentoin tähän kohtaan*
miten voi inhota i h m i s t ä jollei häntä tunne???
Itse pidän joistakin kirjoituksista paljon, joistakin erityisen paljon, joistakin kirjoituksista en niin, että komentoisin, jokin kirjoitus laittaa suun korviin, ja joitakin jätän lukematta, jos aihe ei ole itselle kiinnostava. No myönnän kyllä, että kirjoitusten kautta kirjoittajastakin "tykkää" ja kuvittelee hänelle ulkonäön ja jopa persoonan. Se miten paljon mielikuva on totta, paljastuu mahdollisessa tapaamisessa. Vielä en ole ketään "inhonnut". - verditti
tammikuun likka kirjoitti:
Itse pidän joistakin kirjoituksista paljon, joistakin erityisen paljon, joistakin kirjoituksista en niin, että komentoisin, jokin kirjoitus laittaa suun korviin, ja joitakin jätän lukematta, jos aihe ei ole itselle kiinnostava. No myönnän kyllä, että kirjoitusten kautta kirjoittajastakin "tykkää" ja kuvittelee hänelle ulkonäön ja jopa persoonan. Se miten paljon mielikuva on totta, paljastuu mahdollisessa tapaamisessa. Vielä en ole ketään "inhonnut".Inhoni perustuu hänen rooliinsa, sekä nikin ulkoasuun jonka takana hän hysteerisesti huseeraa. Tuskinpa hänkään todellisessa elämässään on noin avoin ja päällekäypä.
- tammikuun likka
verditti kirjoitti:
Inhoni perustuu hänen rooliinsa, sekä nikin ulkoasuun jonka takana hän hysteerisesti huseeraa. Tuskinpa hänkään todellisessa elämässään on noin avoin ja päällekäypä.
Empä osaa tuohon mitään vastata. Mielipide muodostuu itse kullakin jostakin. Nähdessä muuttuu suuntaan tai toiseen. Saattaa osua kohdalleenkin.
Hyvää tässä on se, ettei aloittajan kirjoitukset ketään pitäisi loukata, ainakaan minun mielestäni. - keventää
verditti kirjoitti:
Inhoni perustuu hänen rooliinsa, sekä nikin ulkoasuun jonka takana hän hysteerisesti huseeraa. Tuskinpa hänkään todellisessa elämässään on noin avoin ja päällekäypä.
Veit jalat suustani! Olen samaa mieltä, tänään näin ja huomenna mitä lie. Kenenkään tarvitse kysellä mut tuo sairaalloisen minä,minä ei saa rauhaa ellei saa olla niin hyvässä kuin pahassa äänessä.Ja siipijoukko hymisten perässä. En lue hänen sivujaan , älä Sinäkään.
- keskusteluun
Empä osaa tuohon mitään vastata. Mielipide muodostuu itse kullakin jostakin. Nähdessä muuttuu suuntaan tai toiseen. Saattaa osua kohdalleenkin.
Hyvää tässä on se, ettei aloittajan kirjoitukset ketään pitäisi loukata, ainakaan minun mielestäni.Uskoisin, että on melkoisen vaikea suhtautua 50 henkilöön, joka kirjoittaa kirjaimet aivan sekaisin, aivan neutraalisti. Kun lisäksi kirjoittajan ajatukset häipyvät johonkin ihmeelliseen sanojen sekamelskaan, vaikutus osaan lukijoista on varmasti tympäännyttävä.
Mutta se siitä, ehkä hänkin joskus aikuistuu? - namisuku
Hyvää tässä on se, ettei aloittajan kirjoitukset ketään pitäisi loukata, ainakaan minun mielestäni....Lukea, Kun Joku Ymmärtää(ainakin osan) Pointeistani:)
Juttelemaan tänne ON tultu, EI Ketään Loukkaamaan:)
Onks Sinulla Ollut jo Synttärit? - tammikuun likka
namisuku kirjoitti:
...Lukea, Kun Joku Ymmärtää(ainakin osan) Pointeistani:)
Juttelemaan tänne ON tultu, EI Ketään Loukkaamaan:)
Onks Sinulla Ollut jo Synttärit?Just viikko sitten :) Joten vuodet vierii tiuhaan tahtiin vääjämättä :) Ja jossakin se näkyy vaikka ei vielä kovasti tunnu.
- namisuku
Just viikko sitten :) Joten vuodet vierii tiuhaan tahtiin vääjämättä :) Ja jossakin se näkyy vaikka ei vielä kovasti tunnu.
...PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEEEA TL, PAJON ONNEA VAAN=D
Toivoopi NamiSuku:) - väittää täällä
Itse pidän joistakin kirjoituksista paljon, joistakin erityisen paljon, joistakin kirjoituksista en niin, että komentoisin, jokin kirjoitus laittaa suun korviin, ja joitakin jätän lukematta, jos aihe ei ole itselle kiinnostava. No myönnän kyllä, että kirjoitusten kautta kirjoittajastakin "tykkää" ja kuvittelee hänelle ulkonäön ja jopa persoonan. Se miten paljon mielikuva on totta, paljastuu mahdollisessa tapaamisessa. Vielä en ole ketään "inhonnut".jonkun häntä vihaavan?
- namisuku
...Perustella, Tiedätkö mitä Perustelu Tarkoittaa??
- namisuku
väittää täällä kirjoitti:
jonkun häntä vihaavan?
.....Väitä Yhtikäs Mitään=P
- namisuku
...Tällainen Aloitus tällä kertaa:)
Halit KAIKILLE 50 YSTÄVILLENI=D
Odotin REILUA "Tapaamista" puskisten kanssa, jotka huutelevat Ilman Parempaa Tietoa???
Yksi Uskalsi Tulla esille Reilusti Nicillään, Peukkuni ON Koholla:)
Tämä Ketju Toi Paljon Tietoa Siitä, KUKA on Ystävä Täällä, isolla YYLLÄ=D
Kiitos Ketjusta Kaikille:)- löytyä tai olla
löytämättä, ihmistä joka juurikin sinun tavallasi ajattelee? Kerta riitti "puskista", vaikka nikkiä niin kovasti vaaditkin. Miksi laulat tää asioitasi, ei aikuinen ihminen niin tee! Ja hyminä kuoro esiin, voi , voi kun on loukattu jne. Ei viitsi, sanon kuin vanha pappa aikoinaan ,"olipa se tulemus".
- namisuku
löytyä tai olla kirjoitti:
löytämättä, ihmistä joka juurikin sinun tavallasi ajattelee? Kerta riitti "puskista", vaikka nikkiä niin kovasti vaaditkin. Miksi laulat tää asioitasi, ei aikuinen ihminen niin tee! Ja hyminä kuoro esiin, voi , voi kun on loukattu jne. Ei viitsi, sanon kuin vanha pappa aikoinaan ,"olipa se tulemus".
...PÖÖÖÖ....
- Netti-itsekkyyden huippu
löytyä tai olla kirjoitti:
on tehdä aloitus ITSESTÄÄN!
- namisuku
Netti-itsekkyyden huippu kirjoitti:
on tehdä aloitus ITSESTÄÄN!
...Siihen Leikkiin Lähtikään....Ai Dount Hiiiir Jyyy (Käsi Korvalla):)
Jokainen Ketjustuu Aloitukseen mihin Haluaa Ja Tahtoo!!
Aloituksen Poistaa Liittovaltion Poliisi-Seriffi Morgan Kane, Jos Hänestä Ohjeet Ei Pelaa, thäts it=D
- MeIdÄn NäHdÄ
sInUa VaAn PiIlOuDuT kIrJaInLeIkIn SuOjAaN?
- namisuku
...Minusta saa IRTI, Kirjoittamastani ja sen hmmm.. (tyylistä)?!
Jos Et Ole Huomannut, Täällä Kommunikoidaan Kirjaimilla, Joista Tulee Sanoja, niistä taasen Lauseita ja Lauseet Ovat Ajatuksiamme;)
JA MINÄHÄN EN PIILOUDU MIHINKÄÄN!!! - Ja AgReSsIiViSeLtÄ
namisuku kirjoitti:
Jos Et Ole Huomannut, Täällä Kommunikoidaan Kirjaimilla, Joista Tulee Sanoja, niistä taasen Lauseita ja Lauseet Ovat Ajatuksiamme;)
JA MINÄHÄN EN PIILOUDU MIHINKÄÄN!!!vAiKuTaT
- Tarkkailija*
namisuku kirjoitti:
JA MINÄHÄN EN PIILOUDU MIHINKÄÄN!!!Olet nyt ollut namisukuna aika kauan, mutta sinulla on synkkä nikkihistoria. Olet pilannut "nimesi" monta kertaa ja sitten vaihtanut. Rapa on roiskunut aina siellä, missä olet ollut. Ei se vaikuta ihan reilulta meiningiltä...
- namisuku
Tarkkailija* kirjoitti:
Olet nyt ollut namisukuna aika kauan, mutta sinulla on synkkä nikkihistoria. Olet pilannut "nimesi" monta kertaa ja sitten vaihtanut. Rapa on roiskunut aina siellä, missä olet ollut. Ei se vaikuta ihan reilulta meiningiltä...
....Erittäinkin Väärässä, Olen Aloittaessani Kastautunut HETI NAMISUKUKSI...että =P sulle:(
- Ihmettelen vaan
Miksi teet aloituskia itsestäsi?
Ymmärrettävistä syistä tyhmä "Kirjoitys Tyylisi" ärsyttää esimerkiksi monia,osaat kirjoittaa oikein jos haluat,et saa siitä tyylipisteitä,ainoastaan sinulle nauretaan.- namisuku
....Heh, heh, heh,Haa hah Hah Haaaa=D
Nauru Pidentää Ikää, Sanotaan;)
TyyliPisteet Ovat Koulusta Saakka Olleet Kypiä, Ou Jee=D - sEnPaReMmIn
namisuku kirjoitti:
....Heh, heh, heh,Haa hah Hah Haaaa=D
Nauru Pidentää Ikää, Sanotaan;)
TyyliPisteet Ovat Koulusta Saakka Olleet Kypiä, Ou Jee=DKyPiÄ kUiN hYmYtYtTöÄkÄäN
- namisuku
sEnPaReMmIn kirjoitti:
KyPiÄ kUiN hYmYtYtTöÄkÄäN
....Tällä Tyylilläni EN Hae enkä Etsi YHTÄÄN MITÄÄN=D
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082