Haluaisin miehelleni ja minulle jonkun "puolueettoman" ammattiauttajan. MEillä on lapsi, joka ei kyllä ole mielestäni isän ja äidin huonoista väleistä kärsinyt... ainakaan vielä! Meiltä on vaan katkennut puheyhteys, mieheni ei enää kerro asioitaan ja hän tuntuu elävän yhtä huoletonta elämää vaikka on lapsi. Mistään ei puhuta, kuten esim- niistä ongelmista. Tämä kalvaa minua aivan hirveästi ja olenkin ollut jo pitkään valmis lähtemään omille teilleni. Ajattelin kuitenkin vielä yrittää ja olen kuullut että esim. perheneuvolasta saisi apua, onko kenties muita paikkoja?? Kiitos vastauksista!
Kokemuksia perheneuvolasta???
4
2537
Vastaukset
- minä vaan
terveyskeskuslääkärisi kanssa, vaikka puhelimessa, ja kysy mitä keskustelupaikkaa hän suosittelee. Tai kysy neuvolasta, sielläkin tiedetään mihin kannattaa ottaa yhteyttä.
- suosittelen
Yleislääkäri tai terveydenhoitaja ei todennäkäisesti voi sinua auttaa, mutta menkää yhdessä tai vaikka ensin yksin juttelemaan perheneuvolaan, se on juuri tällaisia asioita varten ja moni on saanut avun. Muita sellaisia paikkoja voisi olla esim. Väestöliiton neuvola.
- äiti
En tiedä saisiko perheneuvolasta juuri tuohon ongelmaan vastausia, kun olen ymmärtänyt että perheneuvolassa käydään lähinnä lapsen takia/kanssa.Itse olen käynyt nyt poikani kanssa p.neuvolassa.
Kun minä ja pojan isä seurustelimme, minä kävin mielenterveystoim. ja mieheni a-klinikalla puhumassa asioista, joista ei kumppanille voi tai ei pysty puhumaan.Pidimme yhteisen palaverin, missä purettiin tunteita kuin myös ajatuksia.Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes a-klinikka alkoi antaa pillereitä miehelleni meidän suhde päättyi väkivaltaan pillereihin ja viinaan.- huom
Kyllä perheneuvola on oikea paikka myös tässä tapauksessa. Se ei ole vain lapsia varten vaan tarkoitettu yhtälailla parisuhteen ongelmiin ja lapsettomillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918