Mitähän tekisi?

Kolmen miehen loukussa

Hassu tilanne. Olen tällä hetkellä kiinnostunut kolmesta miehestä,kustakin eri tavoin, enkä osaa päättää ketä haluaisin tapailla vakituisesti. Kaikkein rakkain mulle on härkämies(7v.minua vanhempi), jota olen tapaillut kohta vuoden ja hän on toistaiseksi ainoa, jonka kanssa minulla on seksuaalista toimintaa.Keskustelemme paljon kaikenlaisista asioista ja minulla on hyvä olla hänen seurassaan. Olemme kuitenkin jättäneet toisemme useasti tänä aikana mustasukkaisina toisistamme ja hänen sitoutumiskammonsa vuoksi. On niin hidasta toimintaa,etten ehkä jaksa enää odotella häntä. Nyt on tullut kuvaan myös muita (hänelläkin on ollut). Todella mukava skorpparimies(3v.vanhempi), jonka seurassa viihdyn tosi hyvin ja meillä on hyvin pitkälle samantyyppinen ajatusmaailma, seksi hänen kanssaan olisi todennäköisesti nautinnollista. En kuitenkaan ole vielä rakastunut häneen, mutta niin voisi käydä jos antaisi mennä. Sitten on n.10 vuotta nuorempi mies, joka kiinnostaisi pelkästään seksuaalisesti. Tekisi mieli lähteä hetkeksi leikkiin mukaan, mutta siinä jutussa ei olisi mitään muuta vakavampaa pohjaa. Ärsyttävää sinällään, sillä pidän kaikista tosi paljon, vaikkakin eri tavoin. Pakko kuitenkin joku ratkaisu tehdä, sillä minusta ei ole leikkimään usean kanssa yhtäaikaa. Mitähän tekisi?

1

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmen miehen...

...Niin ja mie oon tietty oinas itse...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      113
      2742
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2242
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1893
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1410
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      73
      1350
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      140
      1292
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe