Missä hotellissa olette majoittuneet Miami Beachilla ja pidittekö? Kaikki hotellivinkit tervetulleita!
Miami Beachin hotellit
6
2146
Vastaukset
- matkaan käy
Catalina oli aika luola, vaikka sitä mainostetaan "affordable luxury". Affordable; joo, oli aika edullinen...Luxury; olisi pitänyt ymmärtää, ettei siihen hintaa saa luksusta...
Sijainti oli kyllä ihan ok South Beachilla.- Tapi
Kiitos vinkistä! En ole ennen käynyt Miami Beachilla, joten olisi hyvä tietää edes suurin piirtein missä hotellin kannattaisi sijaita. Ja vielä jos löytäisi kohtuuhintaisen ja mukavan hotellin, niin olisi kiva. Lisävinkit tervetulleita!
- matkaan käy
Tapi kirjoitti:
Kiitos vinkistä! En ole ennen käynyt Miami Beachilla, joten olisi hyvä tietää edes suurin piirtein missä hotellin kannattaisi sijaita. Ja vielä jos löytäisi kohtuuhintaisen ja mukavan hotellin, niin olisi kiva. Lisävinkit tervetulleita!
Itse olen pitänyt South Beachin alueesta, esim. Ocean's drivellä on paljon ravintoloita ja baareja, Lincoln roadilla kauppoja, ravintoloita ja baareja. Alueella on paljon vanhoja art deco-hotelleja, joita on viime vuosina kunnostettu entiseen loistoonsa.
Coconut Grove oli myös kivaa aluetta kydä syömässä ja ostoksilla. - Tapi
matkaan käy kirjoitti:
Itse olen pitänyt South Beachin alueesta, esim. Ocean's drivellä on paljon ravintoloita ja baareja, Lincoln roadilla kauppoja, ravintoloita ja baareja. Alueella on paljon vanhoja art deco-hotelleja, joita on viime vuosina kunnostettu entiseen loistoonsa.
Coconut Grove oli myös kivaa aluetta kydä syömässä ja ostoksilla.Kiitos vinkeistä! Varasimme hotellin läheltä mainitsemaasi Catalina-hotellia. Saa nähdä millainen on, toivottavasti ok.
- Vjo
Oli aivan mahtava paikka.
http://www.fontainebleau.com/- Tapi
Hienolta näyttää, mutta ehkä hieman liian kallis meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4522947IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1042162- 1701776
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181672Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1021627Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591268- 1471164
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521120Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44992- 38989