LUKEKAA KIUSAAJAT!!!!!l

Koulu kiusattu

En ymmärrä mikä teitä vaivaa?Miksi pitää kiusata?Jos jokin asia niin kiusaaminen on tyhmää..Kukaan ihminen ei ole ansainnut kiusaamista.Ja jos teidän milestänne ne ihmiset joita kiusaatte niin ovat jotenkin alempiarvoisia kuin te itse niin te luulette väärin!!!!Kukaan ei ole täydellinen ei kiusatut eivätkä myöskään kiusaajat..!!!Onko kiusaaminen jotenkin hauskaa tuleeko siitä hyvä mieli kun saa jonkun toisen mielen pahoitettua??Ei minulle ainakaan tulisi..Itse en ole ikinä kiusannut mutta olin koko peruskouluajan kiusattu...

Asiat pitäisi ajatella niin että miltä itsestään tuntuisi jos itseään kiusattaisiin..Ei varmasti mukavalta!!Jos jokainen kohtelisi toisia niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan niin maailma olisi paljon parempi paikka elää..

Se ei ole rohkeaa mennä kiusaamiseen mukaan vaan se on rohkeaa mennä kiusaamisen väliin auttamaan toisat jos toista kiusataan...Ja jos joku tulee sanomaan että mennä kiusaamaan jotakin niin on todella rohkeaa jos sanoo siinä vaiheessa että ei mennä miksi pitäisi kiusata ei meillä ole siihen mitään oikeutta.Voi olla että asian aloittanutkin jättää asian siihen..Harvoin kukaan yksin lähtee ketään kiusaamaan.

Ei kaikkien tarvitse olla keskenään mitään sydänystäviä ei se ole tarkoitus mutta voisi yrittää kuitenkin tulla toimeen kaikkien kanssa.Edes jotenkin.Ei siinä luulisi olevan mitään vaikeaa..

Meitä ihmisiä on erillaisia.On lihavia, laihoja, lyhyitä, pitkiä ja vaikka minkalaisia.Ja entä sitten niin pitääkin olla..Ei kaikkien tarvitse olla tehty samasta muotista..Ei se minusta ainakaan olisi kovin hienoa jos kaikki olisivat esim.laihoja tai kaikki olisi pitkiä ettei lyhyitä ihmisiä olisi ollenkaan...
Eikä sillä ole merkitystä miltä toinen näyttää ati onko toinen varakkasta perheestä vaan sillä on merkitystä mitä toisen sisällä on.

Minulle itselleni ainakin ihmisessä tärkeempää on se mitä toisen sisällä on kuin se että onko uihmisellä ulkonäköä tai rahaa...

Maailmassa on monia asioita joita ei rahalla saa...Ja niistä hyvät esimerkit ovat mm.ystävät, terveys ja rakkaus..

Tämän teksin tarkoituksena on sanoa teille kiusaajat että antakaa jokaisen olla sellaisia kuin ovat ei kukaan meistä ole tämän parempi tai huonompi!!Kaikki ollaan saman arvoisia..Ja sitä arvoa ei mitata rahassa tai siitä miltä joku näyttää..!!!Jokainen on oma yksilönsä...

Jos teillä kiusaajat on jotain ongelmia esim.kotona tai muualla joka sitten puretaan koulussa/työpaikalla siten että kiusataan toisia niin suosittelen että puhuisitte asiasta vaikka koulu terveydenhoitajan tai ihan vaikka lääkärin kanssa he osaavat kyllä auttaa...Koska jostakinhan sen täytyy johtua että kiusaatte toisia.

Ajattelemalla asioita ensin ennenkuin tekee mitään säästyy monelta virheeltä...

12

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIUSAAJA!!!!;DDDDD

Kiusaaminen on just parasta!!! Usein kiusatut on kyllä jotain juntteja niin niitä saa kyllä nimitellä, töniä ja kaikkee muuta. Kaikilla kiusaajilla ei oo omia ongelmia vaikka kiusais joka päivä.

• hepe88

Saatko joatin kiksejä siitä kun saat jonkun toisen mielen pahoitettua...!!!???

Eikä kiusatut oo todellakaan mitään juntteja ja vaikka olisikin nini se ei anna oikeutta mennä kiusaamaan kettän millään tavalla!!!!!!

Sulla taitaa olla ongelma ja ISO sellanen..!!!HAE APUA!!!!!!!!!!!!!!

• Mä..
        hepe88 kirjoitti:

Saatko joatin kiksejä siitä kun saat jonkun toisen mielen pahoitettua...!!!???

Eikä kiusatut oo todellakaan mitään juntteja ja vaikka olisikin nini se ei anna oikeutta mennä kiusaamaan kettän millään tavalla!!!!!!

Sulla taitaa olla ongelma ja ISO sellanen..!!!HAE APUA!!!!!!!!!!!!!!

Kiusatut ne apua kaipaa ku ei osaa olla kovii. Ne käveleeki ku jotkut juntit ja kattoo maahan vaan eikä uskalla puolustaa itteensä;-D

• hepe88
        Mä.. kirjoitti:

Kiusatut ne apua kaipaa ku ei osaa olla kovii. Ne käveleeki ku jotkut juntit ja kattoo maahan vaan eikä uskalla puolustaa itteensä;-D

sä et taida tietää elämästä yhtään mitään jos kerta tota mieltä oot!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kiusaajat on lapsellisia, aivottomia ISOJA kusipäitä jotka ei tajuu että mikä on oikein ja mikä väärin!!!!!!!!!!!

Vielä se pilkka osuu omaan nilkkaan...!!!

• minä vaan
        Mä.. kirjoitti:

Tulevaisuudessa voivat osat vaihtua: sinä olet se peräkylän ainoassa kapakassa istuva luuseri ja se nykyinen uhrisi onkin parrasvaloissa jossain New Yorkissa :) Näitäkin tapauksia on...

• koulukiusattu
        minä vaan kirjoitti:

Tulevaisuudessa voivat osat vaihtua: sinä olet se peräkylän ainoassa kapakassa istuva luuseri ja se nykyinen uhrisi onkin parrasvaloissa jossain New Yorkissa :) Näitäkin tapauksia on...

Jep, yleensä osat vaihtuvat, kiusattu hakee järkevänä apua psykiatrilta pönkittääkseen itsetuntoaan samalla kun koulukiusaajan olo pahenee ja pahenee.
        Koulukiusaajasta tulee työpaikkakiusaaja, työpaikkakiusaaja muuttuu murhaajaksi, ja murhaaja saa elinkautisen...

• Equalizer

Koska kiusattu ei pysty tai halua puolustaa itseään raukkamaisia kiusaajia vastaan, olen ottanut asiakseni tasata puntteja.

Henk.koht. minulla ei ole elämässäni mitään menetettävää. Linnatuomioitakin on istuttu useita. Nyt taas vapaalla.

• Se on ASENTEESI.

• Mä.. kirjoitti:

mistä olet AIVOSI saanut ja tuon typerän ajattelu tapasi? USKALLATKO puoltaa sitä myös NIMELLÄSI TOSI ELÄMÄSSÄ etkä vain täällä NIMETTÖMÄNÄ?

Saattaisit olla yksi näistä junteista jos sinua olisi kiusattu! Mutta on NIIIIIN helppo puhua kun ei TIEDÄ tästäkään muuta kuin sen kiusaajan osan.

• on pakko olla..

provosointia? sillä kukaan ei voi oikeasti olla noin tyhmä? Vai onko sinulla todettu jokin sairaus joka puoltaa oikeuttasi olla idiootti? Vastuuvapaus?

Koulukiusaajilla on aina pahoja ongelmia kotona. Vanhemmat eivät välitä, kotona on perheväkivaltaa, alkoholismia, köyhyyttä, vapaata kasvatusta, ei sääntöjä, kiusaaja luulee olevansa aina oikeassa ja maailman napa kun kukaan ei kiellä, vanhemmatkin voivat olla idiootteja yms.

Koulukiusaajilla on aina paskainen loppu, heistä tulee ennen pitkää yksinäisiä, alkoholisteja, eivät pärjää työelämässä, (koska siellä ei päde samat keinot enää), he kuolevat varhain, halveksittuina ja heidät unohdetaan pian.
        Se on nähty ja kerroin omista kokemuksista.

Terveet vahvat empaattiset suvaitsevat hyvätahtoiset nuoret elävät rikasta elämää kavereiden kanssa rinta rottingilla hamaan loppuun saakka=)

• ...

Mitäpä jos sinua kohdeltaisiin niin? Ajattelisitko sinä niin että: "voi kun on hauskaa kun muut kiusaa minua". Kannattaa ottaa järki käteen ja ennemminkin puolustaa kiusattua kuin kiusata mukana.

• 111
        Mä.. kirjoitti:

Se voi johtua siitä että niitä kiusataan. Mitä he ovat ansainneet tullakseen kiusatuksi? Eivät mitään!
        Se että he ovat sellaisia ei välttämättä ole haidän itsensä vika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      73
      5027
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3535
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3426
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      2984
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2748
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2219
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2081
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1990
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      408
      1610
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1528
    Aihe