kaikilta. niitä kun näkyy vaan valitettavasti kangastuksena jo suomalaisen miehenkin päällä.
HAMEET PITÄISI KIELTÄÄ
10
482
Vastaukset
- hrahra
on perinteinen miesten vaate
- kun on kaunisvartaloinen
nainen niin onhan se hame hänen päällä hyvän näköinen sehän on selvä asia.
- heh heh
miehet ovat varsinaisia säihkysääriä
Suonikohjutkin pitäisi kriminalisoida - siis jos salaa housunlahkeessaan sellaisia piilottelee ...leikkaukset/hoidot ilmaisiksi! ;DDDD
Sitten ne hameet..- muutaman sellaisen
miehen jolle pitäisi hame pukekkin päälle, on meinaan senverran akkamaisia.
- Sinimarjanen
ihan vielä kiellä. Tänään näin niin kauniin
pitkän iltapuvun, jota ajattelin mennä kyllä
sovittamaan.
Sovittaminenhan ei ole suinkaan vielä ostamista.:)Olen huomannut, kun vaimo arvelee, "että saattaisi, ehkä voisi", se tarkoittaa; päätös on jo tehty.:))
No joo, ei kyllä koske vaateostoja, mutta muita mielihaluja kyllä!:)- Sinimarjanen
emw34 kirjoitti:
Olen huomannut, kun vaimo arvelee, "että saattaisi, ehkä voisi", se tarkoittaa; päätös on jo tehty.:))
No joo, ei kyllä koske vaateostoja, mutta muita mielihaluja kyllä!:)sovittaa ja sovittaa, jos ei tule tyrmättyä
heti alkuun, niin sitten pähkäilee ja miettii
moneen kertaan tarviinko tuota, vai jääkö
se vaan kaappiin roikkumaan.
Juhlapuvuille kun on aniharvoin käyttöä.
Mieluummin todellisuudessa ostan vain sellaista,
jota voin pitää myös arkisin.:)
- Merkitys.
Onko pelko pehvassa.Onhan nyt KARKAUSVUOSI.;)
- Kaivanto
vaan, minua ei haittaa yhtään. Niinä menneinä vuosina, kun olin mikrotuessa töissä, en uskaltanut hametta pitää. Koskaan ei tiennnyt, kenen pöydän alle piti kontata johtojen takia. Siitä jäi "hihna päälle".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192552
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau561941Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221632- 1291508
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3521217Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711167- 891045
- 88929
- 127900