IHMINEN JOSTA PIDÄTTE/VIHAATTE.

TIEDUSTELIJA RAJALTA.

Kertokaa millaisesta ihmisestä pidätte, omin vapain sanoin. Millaisesta ette pidä. Vastemielisin. Tästähän on kysymus anonyymissä virtuaali maailmassa. Minä en ainakaan tunne teistä ketään henk.k. vaikka olen ollut keskusteluissa ties kuinka monta vuotta.

18

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihaton

Ei ole vara vihata ketään , enimmäkseen pidän ihmisistä ja jos en pidä oikein paljon , hakeudun seurasta pois. Miksi vihata tai kantaa kaunaa , omaksi painolastiksi se kuitenkin kääntyy!

• Toinen vihaton

Pidän monista ihmisistä, muutamia suorastaan rakastan, on paljon ihmisiä, joista en pidä - syitä voi olla monia. Viha on sellainen tunne, että sen voi kohdistaa vain ihmiseen, jonka tuntee hyvin, ei voi esimerkiksi vihata jotakin puolituttua ihmistä. Elin 40 vuotta ilman, että tunsin vihaa ketään kohtaan. Maailmassa on yksi ihminen, jota vihaan. Tuo tunne häiritsee minua itseänikin ja olen yrittänyt kasvattaa itseäni irti vihasta. Joudun pakosti tekemisiin ko. henkilön kanssa silloin tällöin ja voin fyysisesti pahoin tapaamisten jälkeen.

Tuo kysymyksesi oli aika yleispätevä. Vaikea sanoa millaisista ihmisistä pitää tai millaisista ei pidä. Osaan vain yksilöidä kenestä pidän ja kenestä en, mutta syyt ovat monisäikeisiä. Mikään tietty piirre ihmisessä ei ole ratkaiseva tekijä.

• joka ei itse

tiedosta asiaa.
      Naputtaa ja huomattelee joka asiasta, korostaa omaa paremmuuttaan joka asiassa, ja ennen kaikkea on omasta mielestään paras kaikessa, ja korostaa sitä kaikenaikaa.YÖK!

• työpaikkakiusaajaa

on vaikeaa olla vihaamatta.
        Työkyvyttömyyseläkkeelle hänen ansiostaan jouduin.

Rakastan iloisia lojaaleja ystäviäni.
        Onneni on että he ovat olemassa!

• ja minua ei saisi kukaan
        työpaikkakiusaajaa kirjoitti:

on vaikeaa olla vihaamatta.
        Työkyvyttömyyseläkkeelle hänen ansiostaan jouduin.

Rakastan iloisia lojaaleja ystäviäni.
        Onneni on että he ovat olemassa!

yritinulos, mutta ymmärrän toki, et olet ollut ns. myötäilevä ja uupunut siksi. Näitä valitettavasti on aina työpaikalla, ja 99% he ovat naisia. Me pistimme "tätitärkeän" (satutäti, tää ei oo sulle) toiselle osastolle, ja ei ollut nikottelua, olin kauan sen jälkeenkin luottamusnainen, ja takuulla yritin laumaani suojella. Mut pirullista naista pahempaa ei löydy, päältä maan.

• ihmetelen.

en vihaa ketään,
      mutta läheskään kaikkia en ymmärrä ja haluaisin opettaa elämään kuten minäkin elän.

pidän heistä jotka on fiksuja ja toivon että hekin pitäisivät minusta, etteivät vain pakottavissa tilanteissa kohteliaisuuttaan ole miellyttäviä.

• Puidenhalaaja

...näin mukavalla immeisellä olla ihmisiä, joita ei voi sietää. Näin vaan on. Työkuvioissa on kolme ihmistä, joiden tapaamista väistelen parhaani mukaan. Onneksi eivät ole samassa työpisteessä enää, mutta samassa organisaatiossa kumminkin. Näiden ihmisten kanssa on työnteko ollut varsinaista rautakangen vääntöä. Varmaankin he ajattelevat minusta samalla tavalla;(((

• Vihaaminen vie niin paljon energiaa etten enää vihaa ketään..ainakaan päivää kauempaa :)
      Vastenmielisiä ihmisiä ovat kierot ihmiset ja niistä yritän pysyä kaukana.
      Riitojakaan ei voi välttää mutta ne voi riidellä ja unohtaa sitten koko asian.
      Kaikenkaikkiaan ihmiset ovat mukavia

• oo oikeutta

vihata ketään. Mutta Tauno Paloo mie rakastan!

• Ihminen josta pidän on ystävällinen, rauhallinen, elämänmyönteinen, iloinen, energinen, tyytyväinen ja tasapainoinen.

En pidä ihmisestä joka on ailahtelevainen, räiskyvä, korottaa ääntänsä ja joka arvostelee kaikkea, määräilee ja kuuluttaa negatiivisia mielipiteitään kovaäänisesti.

• Sinimarjanen

jotka ovat rehellisiä, rehtejä, ovat ystäviä
      myös selän takana. Eivät ns. kaiva maaperää
      jalkojen alta. Niitäkin on. Mielestäni hyvien
      ystävien kesken ei ole myöskään kateutta.
      Itse koen näin, jos toisella on jokin asia
      paremmin, niin olen iloinen siitä hänen puolestaan.
      Pidäs henkilöstä, johon voin luottaa ja joka
      ei mene siitä mistä aita on alhaisin.
      Vihaamaan en pysty ketään.

• Kaivanto

en vihaa ketään, vaan pidän ihmisistä ja viihdyn seurassa. Siitä seurasta jos pitäisi joku vähemmän pitämäni valita, se olisi hän, joka on koko ajan äänessä, vaikka mitään ei kysytä. - Muutenhan en saa omaa ääntäni kuuluviin.

Sitten tämä virtuaalipuoli... Täällä nyt ei kamalasti tunteita kannata tuhlata, ei ainakaan missään tapauksessa vihaa.

• CannedHeat

on aidosti oma itsensä. Ihminen omana itsenään ei vertaa itseään muihin. Hän ymmärtää, että elää omaa omaa elämäntarinaansa. Hän on suhteessa muihin omista lähtökohdistaan ja hyväksyy muiden lähtökohdat sellaisinaan. Hän ymmärtää, että ihmisyys on suhteissa toisiin suhteisiin elämistä.

PS.Kunpa itsekin pääsisi tuohon, niin voisi pitää kovasti itsestäänkin ja tällöin ei "tarvitsisi" vihata ketään:)

• moiseen

uteluun? Rajalta?

Tunnustan, että ohitan aina tiettyjen nikkien kirjoitukset.
      Ei siinä vihasta ole kysymys, vaan kirjoittajan tyylistä esittää asiansa. En minä voi vihata kirjoittajaa, jotan en tunne.

• Rajalta rajalta

Aikuinen olen ja tiettävästi ymmärrän että et sinä voi minua tuntea. Miten voisit vihata??

• Ihmettelen vaan

Aihe kai käsittelee tuntemiasi HENKILÖITÄ,ei nettinikkejä?

• Anskuliini

ketään.
      En kuitenkaan pidä ihmisistä jotka häiritsevällä käytöksellä pilaavat toisten elämää.

• pitää

mut tarviihan sitä pystyä sanoon, et nyt lopetat ton.Voisihan esim, madamet ottaa huomioon heti missä kafeteria on ja mennä sinne keskustelemaan. Olen ollut niin "törkeä" et olen saanut pashaa ,vaan teatteriliput ovat niin hintavia,et ei hölösuut mun iltaani pilaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      49
      1857
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1658
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1388
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      211
      1252
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1147
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1096
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1067
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe