Minua harmittaa se, että viime aikoina Popeda ei ole keikoillaan juurikaan soitellut kipaleita uusimmilta levyiltään. Toki vanhat ikivihreät ovat minunkin mielestä vallan hyviä ja porukan pitääkin saada kuulla ne kuumat kesät ja alabamat. Kyllä sinne sekaan mahtuisi kuitenkin vähän enemmän niitä uusiakin kappaleita. Sellainen antaisi ainakin kunnianhimoisemman kuvan bändistä. Toivottavasti uuden kokoonpanon ja uuden levyn myötä tilanne muuttuu. Mitäs mieltä muut ovat?
Keikkasetit
2
677
Vastaukset
- samaa mieltä
Samaa mieltä. Esim. Paten laulama Savusuudelma settiin, samoin Katsastuslaulu...
- Nimetön
kyllä katsastuslaulu oli setissä viime vuoden kesän ja syksyn seteissä,ainakin kun esiintyivät Pohjanmaalla.
Toki se et settejä voisi uudistaa on tosi,mut suurin tekijä siihen et näin ei oo tapahtunu on tämä 30-vuotis kiertue missä mennää koko repertueeri läpi.
25-vuotis kiertueellakin Popeda soitti yli 2 tuntia välillä oli 40min.paussi ja taas jatkui,uskoisin et ei tämäkään kiertue tee poikkeusta siihen,sitten kun aikanaan alkaa,itse odotan suurella mielenkiinnolla mitä tuleman pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809