Malaga

suuntanamme

Osaisiko joku kertoa, onko Malagassa huhti-toukokuun vaihteessa jo merivesi uitavan lämmintä (en ole siis avanto-uimari). Entä sattuisiko kenelläkään olemaan hyviä hotelli-vinkkejä? Katsoin netistä esim. hotellia nimeltä MALAGA CENTRO, onko siitä kokemuksia? Onko teillä hyvin onnistunut omatoimimatkan järjestäminen? Hyviä vinkkejä? Entä autonvuokraus paikan päällä, miten on sujunut ja onko käsitystä hintatasosta? Entä moottoripyörän vuokraus? Kaikkia muitakin vinkkejä otan enenmmän kuin kiitollisuudella vastaan.

2

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meren neito

      Eipä taida olla, veikkaisin tuollaista 19 asteista. Tai tietysti riippuu siitä, onko se mielestäsi kylmää vai lämmintä! Haluaisin sinun tutustuvan espanjankoirat-kotisivuihin, koska Malagasta palaavat voivat tehdä todella ison hyvän teon toimimalla lentokummeina Suomeen adoptoiduille koirille. Ei kustannuksia, hiukka vaivannnäköä ja kaikille osapuolille todella hyvä mieli!

    • Andaluciano

      Tanne vaan.

      Itse uin jo meressa, mutta eihan se kovin lamminta ole, toukokuussa varmasti.

      Oltiin syksylla Hostal Derbyssa, kahden hengen huone alkaen 40e ja aivan Málagan keskustassa!

      Tuolta loyty kartalta ja jotain kuviakin hostellista.

      http://www.puertodelsol.es
      (Buscador)

      Auton ja moottoripyoran vuokraaminen vaatii lahes poikkeuksetta luottokortin.

      Lentokentalla on netissa alkaen alle 20 euroa paiva. Tsekkaa jotain hakukoneita, olikohan esim. travelstart tai jotain. Suomalaiskylien turistirysissa hinnat tietty pompsahtaa, kannattaa laskeskella ja katsoa ehdot tarkkaan. Joskus tulee rajattomat kilometrit, yleensa saa pikkuhinnalla kaskon mukaan. 5-10 euroa paiva. Kannattaa.

      Chiao.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe