Moro,
Mitähän pitäisi tehdä korvien huminaan kun en tiedä onko vakavaa vai ei. Eli kun esim liikuttelen suutani, kuuluu korvistani huminaa. Lisäksi kun on hiljaista esim. makuuhuoneessa, kuuluu huminaa, se on kuin tuulen ääntä ja hiljaisessa tilassa kuulen joskus ääniä jotka ovat kuin sydämentykytyksiä.
Korvien humina
2
1542
Vastaukset
- kuulohermo
välittää. Minulla esim. on todettu verisuonen tekevän mutkan toisen kuulohermon kohdalla ja siten on kontaktissa hermoon. Verenpaineen noustessa kohina lisääntyy ja on sykkeenomaista.
Pää on kuvattu ja tämä on diagnosoitu.
Magneettikuvaus tehtiin, koska isälläni oli valtimopullistumia. Onneksi minulta niitä ei löytynyt.- ***
Minulla on juuri samanlaisia oireita. Onko niihin löytynyt mitään apua? Humina on minusta ainakin tosi häiritsevää, ja sitä kuuluu juuri esim. kun on menossa nukkumaan. Itse en ole löytänyt niihin hoitoa, joten jos olet onnistunut niiden hoitamisessa, olisin kiitollinen jos kertoisit minullekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902