Eli siis; Olen tuntenut erästä Kauris miestä jo puolivuotta, mutta olen yrittänyt pysyä erittäin ystävyys-tasolla, sillä en halua, että hän juoksee pois, jos saa vihin siitä, että olen kiinostunut hänestä enemmänkin.
Anyway hän on antanut hyvin paljon huomiota minulle, kun olemme olleet kaksin ja kun isommassa porukassa ollaan hän yleensä vain kiusottelee minua avoimesti. Lisäksi hän on kietonut minut käsivarteensa, kun ollaan oltu isommassa porukassa.
Huom. Mies on minua vuotta vanhempi, mitä luulette voiko tämä yhdistelmä toimia?
Oinas nainen ja Kauris Mies
3
1201
Vastaukset
- oinas mies
Uskon,ett kauris mies haluaa sinut.Meillä mies on oinas ja pidättyväisempi.Ei ehkä osaa ilmasta itteensä oikein ja täs sarvipäät ollaan oltu yhes koht 15v.Kauriit huomio ja kuuntelee sydämmellä.Käsivartee ottaminen on sitä osotusta ,ett muut pyrkiät näkee.Ja näyttämistä sullekki ,et välittää.Pikku kiusottelu pitää mielen vireenä.
- vakavasti kiinnostunut
Pikku kiusottelu on just parasta siinä ihmisessä. Taidanpa nyt tehdä aloitteen. ;) kiitos vastauksesta!
- sarvipää nainen
vakavasti kiinnostunut kirjoitti:
Pikku kiusottelu on just parasta siinä ihmisessä. Taidanpa nyt tehdä aloitteen. ;) kiitos vastauksesta!
olen oinas nainen, yhdessä kauris miehen kanssa 4 vuotta ja hyvin toimii. Entiseni oli neitsyt ja liian nössö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776