Oinas nainen ja Kauris Mies

vakavasti kiinnostunut

Eli siis; Olen tuntenut erästä Kauris miestä jo puolivuotta, mutta olen yrittänyt pysyä erittäin ystävyys-tasolla, sillä en halua, että hän juoksee pois, jos saa vihin siitä, että olen kiinostunut hänestä enemmänkin.
Anyway hän on antanut hyvin paljon huomiota minulle, kun olemme olleet kaksin ja kun isommassa porukassa ollaan hän yleensä vain kiusottelee minua avoimesti. Lisäksi hän on kietonut minut käsivarteensa, kun ollaan oltu isommassa porukassa.
Huom. Mies on minua vuotta vanhempi, mitä luulette voiko tämä yhdistelmä toimia?

3

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas mies

      Uskon,ett kauris mies haluaa sinut.Meillä mies on oinas ja pidättyväisempi.Ei ehkä osaa ilmasta itteensä oikein ja täs sarvipäät ollaan oltu yhes koht 15v.Kauriit huomio ja kuuntelee sydämmellä.Käsivartee ottaminen on sitä osotusta ,ett muut pyrkiät näkee.Ja näyttämistä sullekki ,et välittää.Pikku kiusottelu pitää mielen vireenä.

      • vakavasti kiinnostunut

        Pikku kiusottelu on just parasta siinä ihmisessä. Taidanpa nyt tehdä aloitteen. ;) kiitos vastauksesta!


      • sarvipää nainen
        vakavasti kiinnostunut kirjoitti:

        Pikku kiusottelu on just parasta siinä ihmisessä. Taidanpa nyt tehdä aloitteen. ;) kiitos vastauksesta!

        olen oinas nainen, yhdessä kauris miehen kanssa 4 vuotta ja hyvin toimii. Entiseni oli neitsyt ja liian nössö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe