Oksennukset laivalla

laattaaja_mies

Mihin kaikkialle ootte laival oksentanu? Mä oon hyttikäytävälle Galaxylla, Serenadel Atlantis yökerhoon, pari kertaa hyttiin...

21

3635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi-voi

      Täähän onkin kehumisen aihe.
      Et siis tiedä missä oma rajasi menee.
      Surkea tapaus.

    • Kuole pois

      Olet todella typerä paska!

      Minulla on oksennusfobia eli pelkästään se, että näen oksennusta jossakin, tekee kuvottavan olon, ja joudun keskittymään todella tarkasti etten itsekin oksentaisi. Jos näkisin jonkun oksentamassa, niin yäk. Ällöttävää ajatellakin että on olemassa kaltaisiasi ääliöitä jotka saattaisivat pilata laivamatkani totaalisesti.

      Toivon että pian tulee päivä jolloin tukehdut omaan oksennukseesi. Olisi maailma paljon onnellisempi paikka.

      • vaikeata,

        jos toisen ihmisen huono olo saa maailmasi sekaisin. Laivalla voi tapahtua pahempaakin; kuvittelepa että risteilylläsi läheiseltäsi katkeaa verisuoni päästä tai saa sydärin.. Tai vastaanotat laivalla suruviestin kaverisi kuolemasta.. Ei taitaisi siinä joku tuntematon oksentaja paljon heilauttaa, tai jos saisikin oksentamaan, luuletko että välittäisit siitä tuollaisessa tilanteessa pätkääkään, vaikka oksentaisit samalle pöydälle.

        Älä edes leikilläsi toivo tuntemattomankaan kuolemaa, elämä on liian arvokasta tuollaiseen halveksuntaan.

        Ja aloittajalle, en itse ole oksentanut kuin hytin vessassa, mutta yhdellä risteilyllä duunikaveri ykäsi suoraan sellaiseen karttatauluun jossa näkyy valopisteinä miten matka etenee. No jonkin matkaa laiva näytti kulkevan mantereen puolella...


      • Tyyppi ansaitsee
        vaikeata, kirjoitti:

        jos toisen ihmisen huono olo saa maailmasi sekaisin. Laivalla voi tapahtua pahempaakin; kuvittelepa että risteilylläsi läheiseltäsi katkeaa verisuoni päästä tai saa sydärin.. Tai vastaanotat laivalla suruviestin kaverisi kuolemasta.. Ei taitaisi siinä joku tuntematon oksentaja paljon heilauttaa, tai jos saisikin oksentamaan, luuletko että välittäisit siitä tuollaisessa tilanteessa pätkääkään, vaikka oksentaisit samalle pöydälle.

        Älä edes leikilläsi toivo tuntemattomankaan kuolemaa, elämä on liian arvokasta tuollaiseen halveksuntaan.

        Ja aloittajalle, en itse ole oksentanut kuin hytin vessassa, mutta yhdellä risteilyllä duunikaveri ykäsi suoraan sellaiseen karttatauluun jossa näkyy valopisteinä miten matka etenee. No jonkin matkaa laiva näytti kulkevan mantereen puolella...

        Kuule tähän on ihan turha sotkea jotain suruviestejä tai oikeasti järkyttäviä tapahtumia, kun ekasta viestistä on selvääkin selvempää että tyyppi on täysin luuseri jonka mielestä on "hauskaa" dokata liikaa ja sitten oksennella ympäriinsä. Tuollaisia paskiaisia, jotka tahallaan häiritsevät ympäristöä, ei ole mitään syytä pitää hengissä. Eivät tuota yhteiskuntaan yhtään mitään positiivista!


    • näkee

      aika monessa paikassa, parhain kokemus oli, kun mentiin porukalla syömään hovimestarin ohjaamaan pöytään, niin siinä menua tutkiessa huomasin yrjökasan soffan vieressä ja se oli melkein yks yhteen sen annoksen kanssa, mitä juuri aioimme tilata.
      Loppuilta kului baarissa teguilaa juoden, ilman syömisiä!! Yöllä sitten itsekin oksensin hytin vessaan, kaveri vasta poistullessa rampilla, seurasin, kun jono kummasti kapeni sillä kohtaa.

      • Kalle-Tallinki

        Tälläkin asialla näköjään voidaan ylpeillä.Itse en ole koskaan laivalla yrjönnyt,vaikka muuten homma onkin tuttua varsinkin 1980-luvulta.Mua aina pirusti hävetti ja vitutti.


      • Ville-Viikinki
        Kalle-Tallinki kirjoitti:

        Tälläkin asialla näköjään voidaan ylpeillä.Itse en ole koskaan laivalla yrjönnyt,vaikka muuten homma onkin tuttua varsinkin 1980-luvulta.Mua aina pirusti hävetti ja vitutti.

        onpa teilläkin kehuskelunaiheet. Itse olen matkustanut laivalla varmaan >200 kertaa, enkä koskaan ole siellä oksentanut.


    • mikä aihe

      Olen oksentanut laivoilla yleensä vessaan vaikka ollut aika kännissä silti osaan mennä ajoissa vessaan.

    • oksuilua

      Heh, kerran oli puffetin jälkeen niin iso ähky, että oksensin taxfreessä semmoiseen koriin, jossa oli saatavilla hihnoja kaljakärryjen sitomiseen.

    • Haluan ilmoituksen

      Itse käyn laivalla noin jokatoinen viikko, ja lähes aina "perseet olalla" siellä

      Useimmiten oksennus on tullut hytissä "nostohumalan" aikana... koska hytissä aikaa juoda 2 tuntia ennen kuin laivalla alkaa "meininki" (joo, hesalaisten mukaan Turun laivat lähtee liian myöhään) Usein osuu pönttöön... tai ainakin vessaan :)

      Joku kuukausi sitten olin Baltic Princesillä, ja laivan discosta lähdin jonkun pojan tai tytön kanssa tai perään (ei voi muistaa9, ja jossain vaiheessa hyttikäytävällä oksensin pitkin käytävää, ja poika/tyttö jatkoi matkaa... seuraava muistikuva on kun juttelen hyttini ovella laivan vahdin kanssa... Tämän jälkeen kaikki on kirkasta mielessä, hän tunsi minut nimeltä, ja tiesi että käyn usein laivalla, ja juteltiin kun Baltic Princesin putkat on kannella 2 ja Amorellan ja Gabriellan kannella 9

      Jospa lähtis taas laivalle tänään... Tai sitten ei, 47€ hytistä on liikaa... Ja TallinkSiljallakin Turun iltalähdöillä saa maksaa matkan pisteillä seuraavan kerran vasta 10.8

      • Simo S 84

        Pakko myöntää että olen itse hieman kateellinen sinulle, että joku voi juoda itsensä tuohon kuntoon ja pitää hauskaa. Itsekin käytän alkoholia, mutta juon vain saunakaljoja, harvoin edes niin paljon että on hyvä fiilis.

        Ja jos olen oikein ymmärtänyt, olet työtön, jolla on paljon rahaa, ja käyt laivalla tosi usein, ja tunnet laivan henkilökuntaa, ja tiedät kaikkien laivojen karaokelistat ja laulat itse. Ja ymmärrykseni mukaan olet kiinnostunut myös nuoremmista pojista...

        Olisi kiva lähteä matkalle seuraksi, ja koittaa juoda samaa tahtia kuin sinä, jos huolit tällaisen 30v nörtin seuraksi


      • 卍 卍
        Simo S 84 kirjoitti:

        Pakko myöntää että olen itse hieman kateellinen sinulle, että joku voi juoda itsensä tuohon kuntoon ja pitää hauskaa. Itsekin käytän alkoholia, mutta juon vain saunakaljoja, harvoin edes niin paljon että on hyvä fiilis.

        Ja jos olen oikein ymmärtänyt, olet työtön, jolla on paljon rahaa, ja käyt laivalla tosi usein, ja tunnet laivan henkilökuntaa, ja tiedät kaikkien laivojen karaokelistat ja laulat itse. Ja ymmärrykseni mukaan olet kiinnostunut myös nuoremmista pojista...

        Olisi kiva lähteä matkalle seuraksi, ja koittaa juoda samaa tahtia kuin sinä, jos huolit tällaisen 30v nörtin seuraksi

        Olet ymmärtänyt ihan väärin... Olen 26 vuotias, kohta 27 vuotias poika...

        Ekat kunnon kännit että muisti meni ja laatta lensi vedin viime vuoden tammikussa, sitä ennen juotiin vain saunakaljoja, ja sillointällöin vähän enemmän....

        Ei, en ole työtön, vaan osa-aikaitöissä = melko paljon vapaa-aikaa (yleensä 5-6 päivää viikossa) ja hyvät tulot. Uskokaa pois laivalla useampi henkilökunnasta tuntee mut nimeltään, kuin minä heidät... Ja usein reissuilla lauletaan, ja ryypätään ihan perus settiä. Ja tiedän kaikkien käymieni laivojen karaokelistat ja koneet. Ainut että Gabriellan kone jäi mysteeriksi. Ja en ole liian ronkeli iän tai sukupuolen suhteen, kunhan nyt on 15-35v ja tyttöi tai poika, kunhan on kivan näkönen.

        Ja et todellakaan saa tulla


      • valitettavaa vain
        卍 卍 kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt ihan väärin... Olen 26 vuotias, kohta 27 vuotias poika...

        Ekat kunnon kännit että muisti meni ja laatta lensi vedin viime vuoden tammikussa, sitä ennen juotiin vain saunakaljoja, ja sillointällöin vähän enemmän....

        Ei, en ole työtön, vaan osa-aikaitöissä = melko paljon vapaa-aikaa (yleensä 5-6 päivää viikossa) ja hyvät tulot. Uskokaa pois laivalla useampi henkilökunnasta tuntee mut nimeltään, kuin minä heidät... Ja usein reissuilla lauletaan, ja ryypätään ihan perus settiä. Ja tiedän kaikkien käymieni laivojen karaokelistat ja koneet. Ainut että Gabriellan kone jäi mysteeriksi. Ja en ole liian ronkeli iän tai sukupuolen suhteen, kunhan nyt on 15-35v ja tyttöi tai poika, kunhan on kivan näkönen.

        Ja et todellakaan saa tulla

        " Olen 26 vuotias, kohta 27 vuotias poika..."

        ...valitettavaa vain on ettet ole vieläkään ehtinyt aikuistua!


      • Boy 87 (99)
        valitettavaa vain kirjoitti:

        " Olen 26 vuotias, kohta 27 vuotias poika..."

        ...valitettavaa vain on ettet ole vieläkään ehtinyt aikuistua!

        Totta, olen 157 pitkä, söpön värinen lyhyt tukka... Yleensä kivan värinen huppari ja TV-paita. Farkut ja kivan väriset lenkkarit....

        Löytyy toki käsi- ja jalkakarvat, eli ei ihan lapsi :)

        Lisäksi ajelen mopolla pururadoilla yms.

        Ihan kuten kuka tahansa 15v poik


      • valitettavaa vain
        Boy 87 (99) kirjoitti:

        Totta, olen 157 pitkä, söpön värinen lyhyt tukka... Yleensä kivan värinen huppari ja TV-paita. Farkut ja kivan väriset lenkkarit....

        Löytyy toki käsi- ja jalkakarvat, eli ei ihan lapsi :)

        Lisäksi ajelen mopolla pururadoilla yms.

        Ihan kuten kuka tahansa 15v poik

        Täysi ikäinen ei tarkoita vielä aikuista, täysi ikäinen olet 18 vuotiaana,
        aikuiseksi taas kasvetaan, sinä et todellakaan ole vielä aikuistunut,
        teet sen jopa erittäin selväksi tuolla lapsenomaisella turhalla kohelluksellasi ...


      • April Wine
        valitettavaa vain kirjoitti:

        Täysi ikäinen ei tarkoita vielä aikuista, täysi ikäinen olet 18 vuotiaana,
        aikuiseksi taas kasvetaan, sinä et todellakaan ole vielä aikuistunut,
        teet sen jopa erittäin selväksi tuolla lapsenomaisella turhalla kohelluksellasi ...

        Harvoin 15 vuotiaat on aikuisia


      • valitettavaa kylläki
        April Wine kirjoitti:

        Harvoin 15 vuotiaat on aikuisia

        Kyllä 15 vuotiaskin saattaa olla käytökseltään aikuisempi kuin 25 vuotias


    • yrjöjuntit vittuun

      Lähes joka risteilyllä näkee käytävillä hyteistä kannettua, täysin oksennettuja petivaatteita. Vitun yrjöjuntit, opetelkaa ottamaan sitä viinaa kunnolla.

    • tenavakerho

      On tainnut joku tenava käydä vanhempiensa matkalaukulla ja pihistänyt pullon pilsneriä, Nyt ylpeänä kehysyelee ettei ole edes osannut käyttää alkoholi tuotteita oikein sakä sotkenut kaikki paikat.
      Oli ne aikoja jolloin tuo enskänni aikoinaan otettiin

    • Anonyymi

      Että sulla oikein luksusmatkailua.
      Kyllä luotseille olisi käyttöä!

    • Anonyymi

      Tällaista on, kun luotseja ei ole.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe