VM-94..Mikä matto mahtaa olla tuossa pelissä,kun ei tahdo saada mistään selville ja mistähän sais edullisesti??
Lynx Cobra Enduro 583
5
1861
Vastaukset
- kelkkaguru
Alunperin kyseisessä kelkassa on 320 matto, mutta valtaosa on jo muutettu 307 tai 345 pitkäksi koska 320 aika harvinainen pituus.
Jos ajat enimmäkseen reiteillä laita 307 pitkä ja jos ajelet myös umpisella niin 345-->. 307 menee paikoilleen, kun siirrät niitä säätö levyjä yhden pulttivälin eteenpäin ja sahaat liukurungosta ja liuista ylimääräset pois, ellei ole jo tehty 307 mittaan. Ja vastaavasti pitemmät matot paikoilleen jatko palojen avulla.- kelkkaguru
Ja pidä huoli, että uusi matto on camoplast merkkinen.
- koht nugguu
saas nähdä onko minusta tuohon...ajelen kyllä enimmäkseen umpihangessa, eli pidempi menisi paremmin siellä???
kun tunnut noin hyvin tietävän, saisikos sinut puhelimella kiinni ja neuvoja???
Maili,johon voisit laittaa nro:oon, olis: [email protected]
- james
38cm.leveä 320cm. pitkä
- leera1
mikä on ton kelkan kulutus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639