Olen tässä, varovasti, harkinnut rekisteröitymistä.
Katsellut läpi rekisteröityneet.
Onpa varsinainen kauhugalleria.
Kiusaus on kyllä lisätä mukaan, komeita, jaloja, piirteitä. Yksi tosin vaan.
Mutta, mitä iloa olisi siitä rekisteröityy?
Mitä muuta kun kehuja?
Rekisteröitymisen ilot
63
3311
Vastaukset
- jkotikiusattu
minustaki tul heti paljo paremp ja jalomp ihmine.
Oikkias ole et omi jaloi piirtei täyty paljasta vähitelle,katteliste määrä on rajaton.- semennee
täyttyy olla nyten hyvin, hyvin varovaine..
ettei tulis iha turhan kuuluisaks..
- NaiNen*
Saisit ns "kasvosi näkyviin", kuten moni näyttää täällä kuulluttavan aika ajoin..... Ihan samahan se on, oletko rekkautunut !!!! Kuka Sinut sen enempää tunnistaa tai ottaa omakseen ? Hassua yleensäkin tämä puuha, kun ollaan eri kasteissa riippuen, sanotko asiasi "puskasta" vai oletko tehnyt rekisteröinnin, millä ei näkemysteni mukaan isompaa virkaa lopultakaan.
Siis, olen sitä mieltä, että EI mitään väliä.- mies-v57
Viisaita sanoja.Kiitos.
Toivottavasti viestisi menee myös perille)))) - NaiNen*
Jos rekkaat, niin eipähän kukaan muu voi kirjoitella mitä tahansa nimissäsi!
- NaiNen*
NaiNen* kirjoitti:
Jos rekkaat, niin eipähän kukaan muu voi kirjoitella mitä tahansa nimissäsi!
Onneksi olet noin fiksu, ettet ihan mitä vaan laita, vaan varoitat ja annat esimerkin, sillä hetken mietin jo, josko pitäisi rekisteröityä. :/
Voisinkin, mutta periaate sotii kaikkea pakko-pullaa vastaan..... äääkkksss......
- on roolinsa,
puskalainen voi olla rehellinenkin.
- HTZA
minä osaan olla vaan rehellinen.
Kaiken sanomani takana seison urheasti, komeana, ryhdikkäästi.
Mutta ymmärrän kyllä varoituksesi ja siksi olenkin vielä varovainen. - Ovathan rekatutkin
rehellisiä PUSKASTA;D
- HTZA
tuntuu hyvältä, ei ainuttakaan feministiä tällä palstalla.
Ja saadaan uusia kuvia, porukka on puuteroimassa naamaansa!
Paitsi GJ, valuisi kuitenkin rinnuksille.
:) - namisuku
....se...Tee se...Tee.se....
- Muka.va
Tämäkin ketju on enemmän chattaamista kuin keskustelua. Yritetään pitää palsta keskustelupaikkana, niin ei tarvi alkaa poistelemaan näitä ketjuja.
- HTZA
Muka.va kirjoitti:
Tämäkin ketju on enemmän chattaamista kuin keskustelua. Yritetään pitää palsta keskustelupaikkana, niin ei tarvi alkaa poistelemaan näitä ketjuja.
Chattailuun ei voi vaikuttaa muuten kun saada mukaan "keskustelijoita".
Ja se vaatii "innostavia" aiheita.
Älä poista ketjua vain siksi että siihen, ei vielä, ole tullut mukaan tarpeellisia ihmisiä.
Kiitos - Sä vaan
Muka.va kirjoitti:
Oot ainakin hyvä poistaan, laittoi sitten mitä hyvänsä!
- ärsyttävää
Muka.va kirjoitti:
...lukea tuota chattaamista, yhdet ja samat kehuu toisiaan, keskustelupalstan käsite on todella hämärtynyt. Jospa tulisi parannusta! Kiitos kun tartuit asiaan!
tulin pelastamaan teidät,kun ette osaa keskustella!:))
Niin jos et muuta iloa rekisteröitymisestä saa, niin anna edes minulle se ilo, kujn olen hyvällä ja oikein hyvällä yrittänyt sua käännyttää.
ps. Mä olen myös kuullut, että joku kaupparyhmä antaa rekatuille tupla bonukset joulukuussa!:))- HTZA
En ole ihan asiantuntija tässäkään, mutta ymmärrän "chatin" kahdenkeskiseksi keskusteluksi.
Keskustelun ymmärrän ihmisten väliseksi tiedonvaihdoksi.
Minusta molemmat voivat olla ihan kahdenkeskisiäkin, jos muut eivät aiheesta kiinostu.
Kumpi niistä on sitten oikein, tälläkin palstalla, en tiedä.
Ainakin yritän tehdä "idioottimaisia" aloituksia jotka saavat ihmiset avamaan itsensä.- närhenmunainen nainen
Oi, sinä koko kansan psykiatri ja enneunieni prinssi. piut paut pistää naiset sulle. mennen tullen.
- HTZA
närhenmunainen nainen kirjoitti:
Oi, sinä koko kansan psykiatri ja enneunieni prinssi. piut paut pistää naiset sulle. mennen tullen.
joka ei minua kommentoi.
Te suloiset... kauan sitten kävin vilkaisemassa jossain ja johonkin joskus hetken aikaa osallistuinkin. Niitä taitaa olla netissä kaikenlaisista asioista kiinnostuneille omat ryhmänsä. Seksipalstoilla taisi olla ensimmäinen, jossa pääsi kahdenkesken juttelemaan. - Tai sitten kollega vaan selitteli omiaan.;))
Gmailin sähköpostin avattuaan sinne tarjotaan kuulemma mahdollisuutta chattailyyn ainakin valitun yksityisen ryhmän kanssa yms. johon en ole myöskään ehtinyt perehtyä.
Ymmärsin, että chattaily tarkoittaa reaaliaikaista vuorokeskustelua kirjoittamalla netissä. Luulen, että siellä ovat yleensä varsin lyhyet viestit ainakin yleiskeskustelussa käytössä. Ainakin joissain on mahdollisuus siirtyä halutessaan kahdenkeskiseen keskusteluun, jota muut eivät näe.
Ehkä chattaily on kehittynyt vierailuni jälkeen. Silloin keskustelu kulki linjoilla:
A:Moi mä tulin just.
B: Hei, tervetuloa
C: Moi A, Mitä sulle kuuluu?
D: Hei, kiva kun tulit
A: Kävin just kaupassa
C: Ai, mäkin kävin ostamassa...
A: Sataaks siellä...
B: Mua pilkku ottaa niin pilkusti päähän kun...
Ehkä tämän ikäluokan keskustelut voivat chatissakin olla mielenkiintoisempia. Toistaiseksi en ole "ehtinyt" käydä tutustumassa. Mieluummin rustaan tänne omia "yleisönosastokirjoituksiani", kun en ole lehtiin sellaisia lähettänyt.
Olisikohan rupattelu hyvä suomenkielinen vastine chattailylle tai mikä lienee se oikea sana on?- kaksinpuhelun
optimisti-orvokki kirjoitti:
kauan sitten kävin vilkaisemassa jossain ja johonkin joskus hetken aikaa osallistuinkin. Niitä taitaa olla netissä kaikenlaisista asioista kiinnostuneille omat ryhmänsä. Seksipalstoilla taisi olla ensimmäinen, jossa pääsi kahdenkesken juttelemaan. - Tai sitten kollega vaan selitteli omiaan.;))
Gmailin sähköpostin avattuaan sinne tarjotaan kuulemma mahdollisuutta chattailyyn ainakin valitun yksityisen ryhmän kanssa yms. johon en ole myöskään ehtinyt perehtyä.
Ymmärsin, että chattaily tarkoittaa reaaliaikaista vuorokeskustelua kirjoittamalla netissä. Luulen, että siellä ovat yleensä varsin lyhyet viestit ainakin yleiskeskustelussa käytössä. Ainakin joissain on mahdollisuus siirtyä halutessaan kahdenkeskiseen keskusteluun, jota muut eivät näe.
Ehkä chattaily on kehittynyt vierailuni jälkeen. Silloin keskustelu kulki linjoilla:
Ehkä tämän ikäluokan keskustelut voivat chatissakin olla mielenkiintoisempia. Toistaiseksi en ole "ehtinyt" käydä tutustumassa. Mieluummin rustaan tänne omia "yleisönosastokirjoituksiani", kun en ole lehtiin sellaisia lähettänyt.
Olisikohan rupattelu hyvä suomenkielinen vastine chattailylle tai mikä lienee se oikea sana on?olevan haettu termi?
kaksinpuhelun kirjoitti:
olevan haettu termi?
kaksinpuhelu, jos keskusteluun osallistuu monia ihmisiä samanaikaisesti. Osa voi olla passiivisia, mutta monet kirjoittivat ainakin näkemissäni keskusteluissa samaan aikaan ja tekstit pullahtivat aina siihen väliin mihin ehtivät lähettäjän klikatessa, lähetä.
- HTZA
kauan sitten kävin vilkaisemassa jossain ja johonkin joskus hetken aikaa osallistuinkin. Niitä taitaa olla netissä kaikenlaisista asioista kiinnostuneille omat ryhmänsä. Seksipalstoilla taisi olla ensimmäinen, jossa pääsi kahdenkesken juttelemaan. - Tai sitten kollega vaan selitteli omiaan.;))
Olisikohan rupattelu hyvä suomenkielinen vastine chattailylle tai mikä lienee se oikea sana on?"lörpöttely" on oikea termi, sellainen "naismainen", töksähtelevä, alati aihetta vaihtava, pulina?
- NIMENOMAAN
mutta ethän sinä muuhun pysty;D
- Siis ei
HTZA kirjoitti:
joka ei minua kommentoi.
Te suloiset...väliä vaikka kielteisesti kunhan vain kommentoi;D
- elikkä
HTZA kirjoitti:
"lörpöttely" on oikea termi, sellainen "naismainen", töksähtelevä, alati aihetta vaihtava, pulina?
"äijämäinen" itsensä kehuminen!
- sohviliini
..rekisteröidy, olet jo nyt "käsite". Jäljittelemätön, aito.... sinua joko vihaa tai rakastaa... arvo sinänsä.
- lähinnä
vihaa;D
- Hässe
ei maistu enää samalta kun meni ruåtsiin........varo vaan edelleen. Kai tiedät että naisellakin on hyvä olla jotain muutakin yllään kuin iho, että edes jotain arvoitusta olisi :-)
- Hässe
emw34 kirjoitti:
ko. sinappi seuraavaksi matkata Puolaan, niin pikkulinnut on kertoneet!
siinäpä varoituksen sanoja HTZA ! Tiedähäntä mihin vielä joudut jos alat leikittelemään tuollaisella jutulla :-D
- HTZA
kaunotar menee nukkumaan, saunan ja uinnin jälkeen alastomana, käyn peittämässä hänet hellästi pelkällä, tuulessa raikastuneella, lakanalla.
Sitten kun olen saanut nettijutut kirjoitettua suljen läppärini ja hivuttaudun saunapuhtaan viereen.
Täysin hajuton ja mauton tyttö.
Mutta kun laitan käteni kulkemaan lakanan alla, varovasti ja hitaasti, asiat muuttuvat.
Pelkkä Chanel 5 ei anna tuota samaa tunnetta.
Samaa sanoo neitokin aamulla, ennenkuin lähtee aamu-uinnille ja toivoo että kahvi olisi valmista kun hän tulee takaisin.
Sitten hän on taas puhdas, palelee, pakenee lakanan alle ja.... on pakko keittää uudet kahvit, entinen olisi kuitenkin painuneen makuista.
jne.
Se käy kyllä kalliiksi. - HTZA
HTZA kirjoitti:
kaunotar menee nukkumaan, saunan ja uinnin jälkeen alastomana, käyn peittämässä hänet hellästi pelkällä, tuulessa raikastuneella, lakanalla.
Sitten kun olen saanut nettijutut kirjoitettua suljen läppärini ja hivuttaudun saunapuhtaan viereen.
Täysin hajuton ja mauton tyttö.
Mutta kun laitan käteni kulkemaan lakanan alla, varovasti ja hitaasti, asiat muuttuvat.
Pelkkä Chanel 5 ei anna tuota samaa tunnetta.
Samaa sanoo neitokin aamulla, ennenkuin lähtee aamu-uinnille ja toivoo että kahvi olisi valmista kun hän tulee takaisin.
Sitten hän on taas puhdas, palelee, pakenee lakanan alle ja.... on pakko keittää uudet kahvit, entinen olisi kuitenkin painuneen makuista.
jne.
Se käy kyllä kalliiksi.Sitten herää.
- HTZA
HTZA kirjoitti:
Sitten herää.
on säälittävän kirjoittama, ei minun.
jotkut laittavat galleria-sivunsa salaiseksi, eikä sinne pääse kurkistelemaan.
Olisihan se mukavaa, jos me kaikki palstan naiset pääsisimme vierailemaan galleria-sivullasi, ihailemaan komeuttasi ja hengentuotteitasi. Ehkä joku yrittäisi suorastaan lukea sinua.;))
Itse en ole huomannut siitä olevan mitään haittaa, muutamia etuja kyllä. Kun omat viimeisimmät tekstit ovat siellä linkkeinä, voi pitemmänkin ajan päästä käydä halutessaan tarkistamassa ne ketjut, joihin on itse viimeksi osallistunut. Ja halutessaan voi poistaa turhat viestinsä ja aloituksetkin, samalla poistuvat tietysti myös muut saman ketjun alle kirjoitetut tekstit.
Jos liität sivullesi sähköpostiosoitteen, tytöt voivat alkaa kirjoittaa sinulle ihailijapostia sekä kiitoksia ja ehkä haukkujakin.
Sallitaankohan kaupallisten linkkien laittaminen, joista kuulemma nykyään voi saada maksun sinne vierailijoita houkuteltuaan?
JA tietysti rekisteröitymisen jälkeen voit varsin helposti koota kaikista kuolemattomista viisauksistasi kokoelman, josta monet kustantajat ovat tietysti valmiita kilpailemaan.ettei joku kurillaan ehdi edellesi ja käy rekisteröimässä merkkiäsi.
Kun minä kirjoitin muutamana päivänä Känkkäränkkänä, niin kolmantena päivänä joku oli sen jo rekisteröinyt. Saattaa olla sattuma, eihän sitä ole ainakaan täällä näkynyt.;))- HTZA
Mutta uudet myönteiset sähköpostit olisivat kyllä maanvaiva.
Nytkin on jo työtä siinä että saa postinsa siivottua luettavaksi. - rekattua nikkiä
ettei joku kurillaan ehdi edellesi ja käy rekisteröimässä merkkiäsi.
Kun minä kirjoitin muutamana päivänä Känkkäränkkänä, niin kolmantena päivänä joku oli sen jo rekisteröinyt. Saattaa olla sattuma, eihän sitä ole ainakaan täällä näkynyt.;))itselläsi siis on;D
- jossa on
Kun minä kirjoitin muutamana päivänä Känkkäränkkänä, niin kolmantena päivänä joku oli sen jo rekisteröinyt. Saattaa olla sattuma, eihän sitä ole ainakaan täällä näkynyt.;))isoja kirjaimia voi edes rekata?
- HTZA
Kun minä kirjoitin muutamana päivänä Känkkäränkkänä, niin kolmantena päivänä joku oli sen jo rekisteröinyt. Saattaa olla sattuma, eihän sitä ole ainakaan täällä näkynyt.;))ongelmaa siinä että joku kaappaa nimmarini.
Sen huomaavat kaikki, kukaan ei kirjoita kuten minä.
Joten antaa "säälittävän" yrittää. - HTZA
HTZA kirjoitti:
ongelmaa siinä että joku kaappaa nimmarini.
Sen huomaavat kaikki, kukaan ei kirjoita kuten minä.
Joten antaa "säälittävän" yrittää.yritykset kirjoittaa minun tavallani ovat tuhoontuomittuja.Voidakseen päästä edes lähelle tasoani pitäisi sentään omata jonkun verran älykkyyttäkin puhumattakaan terävistä kommenteistani älyttömiin kirjoituksiin.
- kai ole
HTZA kirjoitti:
yritykset kirjoittaa minun tavallani ovat tuhoontuomittuja.Voidakseen päästä edes lähelle tasoani pitäisi sentään omata jonkun verran älykkyyttäkin puhumattakaan terävistä kommenteistani älyttömiin kirjoituksiin.
TARPEEKSI TYHMÄ;DDD
- HTZA
HTZA kirjoitti:
yritykset kirjoittaa minun tavallani ovat tuhoontuomittuja.Voidakseen päästä edes lähelle tasoani pitäisi sentään omata jonkun verran älykkyyttäkin puhumattakaan terävistä kommenteistani älyttömiin kirjoituksiin.
Tämä on viimeinen korjaukseni säälittävään.
Viesti ei ole minun.
Tästälähtien joudutaan elämään, näköjään, rinnakkain.
Toivottavasti erotatte meidät toisistamme, yritän ainakin kertoa sen eron viesteissäni. rekattua nikkiä kirjoitti:
itselläsi siis on;D
Se Känkkäränkkä-juttu syntyi yhdessä keskustelussa, kun uhkasin ryhtyä kiukuttelemaan täällä. Ajattelin välillä "leikkiä" sillä, mutta pari päivää kirjoiteltuani tuli ilmoitus, etten voi sitä enää käyttää, koska se on rekisteröity jollekin toiselle. Ei asialla sen kummempaa merkitystä ole.;))
hirveästi sähköpostiakin jos uskallat laittaa osoitteesi profiiliin.
Kuka yksinkertaisesti v o i vastustaa niitä jaloja piirteitäsi..aattele nyt mikä mäihä alakaa :)- HTZA
ajatellut tuotakin.
Ajattelin laittaa kuvaksi profiilin puolta alempaa, sopivalla suodattimella kamerassa, saadaan kuvasta vaikeasti hahmotettava.
Luulen että se karsii huononäköiset jotka eivät hahmota kokoa, laitan siihen viereen takkatikkurasian. - Pirre*juupas
HTZA kirjoitti:
ajatellut tuotakin.
Ajattelin laittaa kuvaksi profiilin puolta alempaa, sopivalla suodattimella kamerassa, saadaan kuvasta vaikeasti hahmotettava.
Luulen että se karsii huononäköiset jotka eivät hahmota kokoa, laitan siihen viereen takkatikkurasian.apinasuodatin on hyvä..keksintö :)
- HTZA
Pirre*juupas kirjoitti:
apinasuodatin on hyvä..keksintö :)
Nenäapina-suodatin.
- Pellejoohan
Minulla on jo kauan ollut nikki (ei tämä) ja olen sitä käyttänyt paljonkin. Se on julkinen ja sähköpostiosoite näkyy. Ei ole tullut ainuttakaan postia. Siitä olen päätellyt, että palstalle kirjoittajat haluavat OLLA NÄKYVISSÄ. Ei heitä oikeasti kiinnosta asioiden pohtiminen.
- lfred.d.
"Mutta, mitä iloa olisi siitä rekisteröityy? "
sitä saa hyvän mielen, on sitten jotain ?
ei siinä kyllä mielestäni "aikuisten oikeasti" ole mitään järkeä.
minusta se olisi hyväksi ja rittävää,
kun samassa ketjussa, ehkä saman päivänkin kirjoittelisi "samalla" nimimerkillä.- HTZA
samalla nimimerkillä minä aina kirjoitan, ja kuittaan jos joku säälittävä käyttää merkkiäni hyväkseen.
Näyttää kyllä että se lisääntyy niin että aikani ei riitä muuhun kun tuohon kuittailuun. Sekin on syy siihen että rekisteröityisin.
Katsotaan nyt.
Mutta joo, minä EN EN EN käytä koskaan muita nimmareita!
- HTZA
ei niin ei ainakaan kukaan voi kirjoittaa sinun nimissäsi mitään viehättävää ettei maine mene.
- HTZA
ei ole minun viestini, säälittävän vain
- mikhaildenisov
vastaa puskiksiin mutta sä aiot ainaki tehdä
parannuksen siis.....- HTZA
ja nyt lueskelen niitä ja mietin-
- Kähmis
Kirjoittelet näköjään vakionimmarilla. Rekisteröitymisen haittapuoli voi joskus olla leimautuminen tiettyyn rooliin. Kun näkee nimmarin, tietää jo minkä suuntaista tekstiä odottaa. Vaihtamalla välillä nimmaria voi revitellä ilman, että huolellisesti (imago-konsulenttien myötäavustamana:) rakennettu feisi rakoilee.
Sinä kun suoraselkäisenä suomalaisena kirjoittelet aina vakionimimerkillä, olet jo senkin riesan kantaaksesi ottanut. Ei muuta kun rekisteröitymään. Vois ne tytöt kirjoitella, kuten joku vihjaili, niitä henkilökohtaisiakin, jos SP-osoitteesi laittaisit.
(Minulle ei tosin kukaan ole kirjoitellut, mutta minähän en olekaan sinä) - henrii
pitäisi olla vaikea päättää. Toisaalta jos on monta nikkiä voi vahingossa jutella itsensä kanssa, ja lähetellä meilejä itselleen.
- olen....
ja te ootte tyhmiä minuun verrattuna
- HTZA
olen.... kirjoitti:
ja te ootte tyhmiä minuun verrattuna
olen aidompi, hiton veikki
- HTZA
HTZA kirjoitti:
olen aidompi, hiton veikki
minä olen se aito ainoa oikea.Idiootit ettekö te erota minua.Minä sentään olen tämän palstan älykkäin.
- henrii
HTZA kirjoitti:
minä olen se aito ainoa oikea.Idiootit ettekö te erota minua.Minä sentään olen tämän palstan älykkäin.
kuin teeskennellä älykästä
- Kähmis
HTZA kirjoitti:
kapasiteetiltaan keskivertona on vaikea erottaa kahta "viisasta" toisistaan.
Tästä viestistä paistaa kuitenkin lievähkö yliampuminen, jota en varsinaiselta nimimerkiltä odottaisi, joten arvaan väitteen olevan fiktiota.
Liian vähän aikaa palstaa seuranneena en voi olla satavarma. Siis: "Jyrkkä ehkä. Väite on fiktiota."
- Anskuliini
"aikojen alussa" rekkaamattomana Ansku, mutta joku ehti rekata sen ennen mua, joten liitin siihen päätteen.
On mulla rekattu nikki mutta en jaksa kirjautua sisään kun sähköpostiini ei tule viestejä kuin harvakseen.
Anskuliinina minut tunnetaan.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413132
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582492Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291979- 1301647
- 751464
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761415Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641408- 891105
- 901059
- 1351037