no..olin kävi lääkärille..katsoma minua nenä-korva-kurkun lääkäriä..olin yksänä kaunaa sen ruokaa..mikäs ainea..ehkäs mahdollinen vehnäjauhoja..tai muut..syömäsiä jotain puuroa..sen jälkee yksänä 10 minuttiä välille..olevas mrrr..tutkimus minua kaulassa..yrtin autaa allerigia tb..mutt ei auttaa..sitt toisen kaulassa joka läa¨keitä.ainea 3 krt vkoa..olevas tänän..sitt ti.na..to.na..auttako vai ei..olen 37 v..
uskoa että kilpirauhanen vai muut..vaan estää ruokaa välittää sen..toivostaa auttaa..
tak..apua..lopetaa yksänä..ruokan takia..
?? ehkäs allergia ??
tha-70
2
287
Vastaukset
- tiluliluleijaa
Just näin.
Sama suomeks, sama kiinaks. Mikä maa mikä valuutta.- tha-70
mikäs tarkoitaa..enkä ymmärtyä..kielesi outoa..hömörä..etkö tajuta tähäs vaan pala..kielee..toivostaa ymmätyä kieleni..vaikkas oletko pikku.lapsia..vaikkas osaako luee..vaikkas olen suomalainen..asun tanskassa..!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411863- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 514948
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484500Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511907