neuvokaa miten pääsen muutamaksi päiväksi

pietariin

Olen ollut siellä montaa kertaa 80 luvulla viimeksi. Järjestetäänkö näin talvella Pietarin matkoja. Ennenhän mentiin bussilla. Tarviiko sinne viisumin ja viekö sen hakeminen aikaa.

8

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nevan varrella

      katsonut hiljattain televisiosta tulleen ohjelman"vodkaturistit" ja nyt tekisi mieli mennä muistelemaan vanhoja:)).Meneehän sinne reitti linja-autoja eli niilläkin pääsee kätevästi ja junalla myös vielä kätevämmin.Sukkahousu paketteja ei enään välttämättä kannata ottaa mukaan....

      • mutta kiinnostaa

        ihan muuten. Olisi kiva nähdä miten siellä on muuttunut meininki. Samoin olisi kiva käydä vaikka teatterissa tai onkohan niillä vielä se sirkus. En ajatellut myydä sukkahousuja, itse asiassa, olen käynyt Pietarissa varmaan 5 kertaa.
        Mulla peruuntui toinen reissu ja Pietari on näin äkkisiltään lähellä. Kerro vielä tarvitseeko se viisumi hommata.


      • matka...
        mutta kiinnostaa kirjoitti:

        ihan muuten. Olisi kiva nähdä miten siellä on muuttunut meininki. Samoin olisi kiva käydä vaikka teatterissa tai onkohan niillä vielä se sirkus. En ajatellut myydä sukkahousuja, itse asiassa, olen käynyt Pietarissa varmaan 5 kertaa.
        Mulla peruuntui toinen reissu ja Pietari on näin äkkisiltään lähellä. Kerro vielä tarvitseeko se viisumi hommata.

        -jos menet matkatoimiston ryhmämatkalle, pääset ryhmäviisumiin.

        -muuten täytyy hankkia oikein oma kerta- tai monikertaviisumi; sen saa mielestäni mukavimmin Suomi-Venäjä seuran kautta tai myöskin mielestäni oikein sujuvasti turkulaisen Nevatoursin avustuksella


      • nyt matkamessuille
        matka... kirjoitti:

        -jos menet matkatoimiston ryhmämatkalle, pääset ryhmäviisumiin.

        -muuten täytyy hankkia oikein oma kerta- tai monikertaviisumi; sen saa mielestäni mukavimmin Suomi-Venäjä seuran kautta tai myöskin mielestäni oikein sujuvasti turkulaisen Nevatoursin avustuksella

        Nyt matkamessuille halpaa Pietarin matkaa etsimään.


      • kallista on
        nyt matkamessuille kirjoitti:

        Nyt matkamessuille halpaa Pietarin matkaa etsimään.

        Kallista alkaa olla matkailu Pietariin. Hotellikapasiteetti on liian pieni kysyntään nähden ja paikkakunnalla on pari megakallista hotellia (esim. Evropeiskaja, Astorija), jotka hilaavat myös muun majoituksen hintaa ylöspäin.

        Monet matkatoimistot tekevät viikottain ryhmämatkoja Pietariin, joten jos ei halua nähdä kovasti vaivaa, sellaiselle varmasti pääsee hyvin mukaan.


    • on tiet auki

      Kovasti on Pietarin matkojen hinnat taas nousseet viime vuodesta. Varsinkin keskikesän matkat ovat mielestäni jo liiankin kalliita muihin kaupunkeihin verrattuna.
      Mutta pääseehän Pietariin helposti.
      Bussilla Turun Nevatours, Kymen Matkat , Aikamatkat ja monet muut. VR heittää junalla joka päivä. Siitä vaan valkkaamaan.

    • sinne

      vanhainkotiin tule sanomalehtiä? Kattele niitä ilmoituksia suurennuslasilla.

      • viestin eka kirjoittaja

        Kuulepa olen ihan virkeä töissä käyvä. Vanhainkoti
        on vielä kaukana. Katselin Pietarin matkoja messuilla. Ei ne nyt niin pahan hintaisia ole ainakaan näin talvella. Toki kesällä on mukavampi siellä reissata. Tosiassa kun oikein kaivelin muistiani olen käynyt Kristina Cruises risteilyllä Pietarissa 1995. Nyt olisi vaan kiva
        nähdä kaikki hienot shoppailupaikat sun muut ihmeet. Onhan siellä Luis Vuttoninkin myymälä kuulemma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe