Millainen nainen kääntää pään?

Siniles

Millainen on se nainen joka saa sinut katsomaan häntä vielä uudestaan? Itseeni vetoaa poikamaiset tyttöset, jotka ei kuitenkaan ole mitään äijiä.

35

10286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bada bada daa

ne tyttispoikkis ja äijikset myös selkeesti

• Nimetön

kuitenkin naisen vehkeellä ja rintavarustuksella.

• eeeeeeeeeh

ultimate femme :b... pitkät, kurvikkaat, pyöreä peppuiset latinot sytyttääääääää :D

• mörkö*

pitkäsäärinen ja sinisilmäinen female saa pääni kääntymään...

• bäbä

Otappa yhteyttä...

• kääntyilee

Ennen teinivuosina: poikamaiset, adrogyynit.

Nyt kolmekymppisenä: naiselliset, heteron näköiset ns. uranaiset, ja erityisesti jos naisen pitkät ja paksut vaaleat hiukset avoimina...:/

• Nimetön

päällä, 10 cm piikkikorot,bisnesnaisen oloinen. Sellaista kun pääsis riisuttamaan....niin vot....

• ...

Mun pään saa kääntymään ihan kaikenlaiset naiset, sekä poikamaiset että naiselliset. Niissä naisissa, jotka saa pään kääntymään, on vaan jotain..

• samma häär

,, se on totta, ja varmaan syy on :

-On sinut itsensä kanssa-

• naiselliset

naiset, jotka eivät ole äijiä, eivät poikamaisia (minulle poikamainen ja äijämäinen on lähes sama asia) eivätkä androgyynejä.

• kolahtaa!

Minulla sama maku eli pidän naisellisista, itsekin olen melko naisellinen. Pitkät tai naiselliset hiukset ja muotoja, pehmeyttä. Nams!

• nami..

äijämäinen kaappi jolla on armyhousut jalassa ja sätkä hampaissa eikä sylje kuppiin. Siilitukka ja lävistyksiä olla pitää. :) Tai sit musta Shane letti ;) Parempi kun haisis oikeen hielle eikä puunaisi itteään suihkussa eikä salilla. Muutama makkara sais olla ja pienet tissit.

Kyllä lähteekin kovaa jalat alta :)

• nuhh

Eli sellaiset massasta erottuvat naiset, Vähän ehkä äijämäiset ja tietysti sellaiset joilla on oma tyyli eikä kulje virran mukana. Itse kun olen massasta melkoisesti erottuva poikamainen nainen. Harmittaa kun rintoja en saa millään piiloon, urheilutopit, sideharsot ja muut muuten vain kireät topit on kaikki kokeiltu. *harmistuu jälleen*

• poutinen

et millaset naiset sit vetää millasia naisia puoleensa, siis onko se aina niin että naisparissa toinen puolisko on aina äijimäisempi ulkonäölleen, luonteelleen tms. hm.taas jotain mun pähkäilyjä..

• kääntää..

sopivasti poikamainen tyttö :) Siis ei liikaa, muttei mikään ihan neitikään saa olla.. Poikamaisuutta on oltava joko asenteessa tai sit ulkonäössä - mieluiten ripaus kummassakin. Bisse kun oon niin voihan sekin vaikuttaa, ettei nuo femmet oikein kolahda ;) Tai mene ja tiedä, puhtaasti makuasioitahan ne on..

• poikatyttö itsekkin

mua viehättää sporttiset poikamaiset tytöt, joissa on vähän tyttömäisyyttäkin..ihan jätkä ei saa olla.. itsekki oon sinkkuna pyöritellyt silmiäni, mutta täällä vähemmän liikkuu juost tuon tyylisiä tyttöjä...harmi..

• hotsiiiiis

semmottiset hobittimaiset takkutukat :) yhen oon jo bongannu, ja sulin siihen paikkaan. Missä lieneen nykyjään kulkee? ei ole näkynyt :/

• sapp-hic

sellainen, jonka kanssa löytyy henkinen yhteys. Ulkoiset kriteerit ovat toisarvoisia.

• tähän

olen miettinyt tätä poikamaisuutta ja nyt voitaisiin määritellä sitä. luulen, että moni pitää itseään ulkoisesti naisellisempana kuin onkaan ja toisin päin, siis olettaa olevansa poikamainen, mutta onkon normi femme tms. Elikkäs ite pidän itseäni hieman poikamaisena, mitä mieltä olette: Farkut (bootcut, ei pillit) tai suorat housut (töistä riippuen), tiukka poolo, matalapohjaiset nahkakengät, kesällä joskus nahkatennarit tai sandaalit, aina matalat, villakangastakki, jossa vyö lantion päällä, aina kaulukset ylhäällä. Lyhyt vaalea tukka, kangasolkalaukku, ei paljon meikkiä. Vapaalla huppari ja trikoopaita.

Vastaus alukuperäiseen: poikamainen, pilke silmäkulmassa, ei äijä/ andro, itsevarman oloinen (en ole holhoaja/äiti tyyppiä parisuhteessa)

• voi vastata
        tähän kirjoitti:

olen miettinyt tätä poikamaisuutta ja nyt voitaisiin määritellä sitä. luulen, että moni pitää itseään ulkoisesti naisellisempana kuin onkaan ja toisin päin, siis olettaa olevansa poikamainen, mutta onkon normi femme tms. Elikkäs ite pidän itseäni hieman poikamaisena, mitä mieltä olette: Farkut (bootcut, ei pillit) tai suorat housut (töistä riippuen), tiukka poolo, matalapohjaiset nahkakengät, kesällä joskus nahkatennarit tai sandaalit, aina matalat, villakangastakki, jossa vyö lantion päällä, aina kaulukset ylhäällä. Lyhyt vaalea tukka, kangasolkalaukku, ei paljon meikkiä. Vapaalla huppari ja trikoopaita.

Vastaus alukuperäiseen: poikamainen, pilke silmäkulmassa, ei äijä/ andro, itsevarman oloinen (en ole holhoaja/äiti tyyppiä parisuhteessa)

Joo... pukeutuminen ja hiustyyli on yksi asia. Mutta naisellisuus/poikamaisuus riippuu todella paljon yleisestä olemuksesta. Eli siihen liittyy myös mm. kävelytyyli, ilmeet, eleet, puhetapa ja puheääni.

Itse pidän eniten juuri yleisolemukseltaan naisellisista naisista. Se onko hiukset lyhyet, käyttääkö meikkiä tai hameita ei ole oleellinen asia. Se on aina tapauskohtaista.

• apian

"Tyttömäisyys" viehättää useimmiten, butchit harvemmin. Olisiko jokin suloisuus tai sirous, mikä usein vie jalat alta. Riippuu tosin niin paljon tapauksesta. Ah.

• cbcbcbcbcbcb

Mä en kauheasti lämpene poikatytöille.

Musta kaunis nainen on itsestään huolehtiva, vartalonsa hyvin kantava NAINEN. Kiinnitän paljon huomiota etenkin hiuksiin ja pukeutumiseen. Joukosta erottuva, tyylikäs asukokonaisuus tekee vaikutuksen.

Myös jotkut pienet jutut, jotka kertovat jotain persoonasta, saavat mielenkiintoni heräämään: esim. jos näen hänet lukemassa kiinnostavaa kirjaa tai näen hänen laukussaan hyvän bändin pinssin tms.

• poikatytöt

saavat minunkin pääni kääntymään...

Tykkään kyllä siitä, että vaatteiden alta sitten löytyy täysi nainen ;-) Lyhyet, kivasti leikatut hiukset, hyvännäköiset farkut ja tietty tapa kantaa itseään viehättävät. Oon itse täysin femme korkoineni ja kiharoineni, enkä voisi kuvitella olevani naisen kanssa joka laittaa itseään enemmän kuin minä! Hiukan minua huolettaa se, että minun olemukseni ei ehkä viesti minun olevan naisiin päin...

• pinssit laukuissa

ole enempi tyttöjen kuin naisten puuhaa?

• Femme..............

Olen itse niin Femme kuin vain olla voi. Minut sytyttää ehdottomasti naisellinen nainen, josta ei voi erehtyä sukupuolesta ;-) Saa olla laiha tai pyöreä, kunhan on naisellinen. Mielellään muhkeat huulet ja valkoiset hampaat, kivat silmät ja ripsissä ripsiväriä :-)

Mutta jokainen on yksilö, jokin piirre voi toisessa tapauksessa ärsyttää ja toisessa taas olla positiivinen juttu. Persoona on erittäin tärkeä! Kaunilla kuorella ei tee mitään, jos sisältä ei löydy mitään. Toisaalta valokuvassa tavalliselta näyttävä tyttö voi oikeasti persoonallisuudellaan saada koko olemuksensa säteilemään.

Toisaalta, joku voi olla tosi kaunis ja "ihan kiva", mutta ei vaan kolahda. Olen miettinyt joskus jotain julkkiksia, kuten esimerkiksi Linda Lampenius, eihän sitä rumaksi voi missään nimessä sanoa ja on ihan viimesen päälle Femme, mutta ulkonäkö vaan ei ole SILLÄ tavalla minua miellyttävä, en koskis :-)

Tosi tärkeää on, että on oma itsensä, eikä yritä esittää jotai muuta.

• Prokusisti

Omani kylläkin saa minut pysymään sokeana muiden suhteen..

• myös minun pääni kääntää

Älykäs, kiinnostunut katse notkauttaa polvet. Hyvä ääni. Omaperäinen tyyli.

• sytyttää

Pyöree peppu, lantiokas, ja ryhdikäs nainen kääntää pään:) Hyvän kokoiset hartiat, joskaan ei mikään örmy kaappi! Pienet rinnat ovat ihanat..!

• LaikaQ

Hymyilevä, rela, positiivisen olemuksen omaava, sopivan siisti ja huoliteltu riippumatta pukeutumistyylistä, kaunis omalla tavallaan, yleensä melko naisellinen aikuinen nainen.

Omaperäinen tyyli on aina plussaa mutta kyllä kauniita, huomion herättäviä naisia on monentyylisissä. Ultralaitetuista, suoraan jostain MTV:ltä tai jenkkisarjoista tyylinsä napanneista en kyllä erityisemmin syty.

Semmoiset tuulen pörröttämät, vilkkuvasilmäiset, joilla on muodot kohdallaan ovat minusta ihan hirmuisen nameja. Oih!

• sportytt

Naisellinen, itsestään huolta pitävä, urheilullinen. Lyhyet tai pitkät hiukset,mutta kaikenkaikkieen selvä nainen :)

• je-ba

Riippuu tosi paljon siitä miten ns. kantaa itseään. Äijämäisten tyyneys on tosi puoleensa vetävää, mut tunnen myös vetoa naisellisiin kikattelioihin.

• bi-tyttö 90

tunnistin itseni juuri tuosta poikamainen tyttö, ei mikää äijä.
      ite kiinnitän aina hymyyn huomion ja yleensä pidän aika naisellisista naisista.
      seurustelenki tällä hetkellä yhen ihanan tytön kanssa ja hän onkin ensimmäinen tyttö-rakkauteni
      :)

• bi-tyttö 90

ehottomasti kauniit ja isot huulet

• Nolona
        bi-tyttö 90 kirjoitti:

ehottomasti kauniit ja isot huulet

No siis... Mun kaveri on tosi jätkämäinen. Ja sitä kyllä tulee tuijoteltua. Monet on luullu, että me ollaan yhdessä. (Voikun oltaisiinkin).

• Sämäthä
        Nolona kirjoitti:

No siis... Mun kaveri on tosi jätkämäinen. Ja sitä kyllä tulee tuijoteltua. Monet on luullu, että me ollaan yhdessä. (Voikun oltaisiinkin).

Sama juttu. En tiedä edes miksi. Ja mä tavallaan saan jotain kiksoja siitä kun se kaveri on sellanen. Miks muhun ihastuu naiselliset naiset, minä haluan transun.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4353
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1657
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe