lukija ruuhka

missä kirjoittajat?

Voi herregud meittii!Lukea osataan,muttei kirjoittaa,mie käyn noilla naapureitten sivuilla,niillä on siellä pitkiäkin keskusteluketjuja.Kyllä me olaan varsinaisia Tuppukyläläisiä! Vai mitä?--Jos täällä joku joskus kirjoittaa jotain--niin valitettavasti se useimmien ihan henkilökohtaista haukkumista ja vieläpä nimellä.Voi,Voi jos meitä ei muu tässä kotikunnassa kiinnosta!Näkyy olevan kirjoitusvirheitä,mutta en viitsi korjata.

16

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa pilkkuja...

      ainakin.Samassa lauseessa..

      • sissi

        Aletaan nyt sitten oikein porukalla kehumaan tätä katoavaa kaupunkia!--,,,,,,,Kouvola onhan siellä se risteysasema ja en minä nyt muuta keksi.


      • enää 348 vrk
        sissi kirjoitti:

        Aletaan nyt sitten oikein porukalla kehumaan tätä katoavaa kaupunkia!--,,,,,,,Kouvola onhan siellä se risteysasema ja en minä nyt muuta keksi.

        Sitten ollaan osa Kouvola nimisessä kuntayhteisössä.
        Juna jyskytti just pois Kouvolasta. Nou hätä. Sen tuhannet junat ovat tätä tehneet. Aina rautateiden duunaamisesta lähtien. No.

        Ensi vuoden alusta alkaen ihmiset tietävät missä päin asustat kun osoitteessa lukee Kouvola.
        Anjalankoski säilyy postitoiminimenä.


      • sdfghjty
        enää 348 vrk kirjoitti:

        Sitten ollaan osa Kouvola nimisessä kuntayhteisössä.
        Juna jyskytti just pois Kouvolasta. Nou hätä. Sen tuhannet junat ovat tätä tehneet. Aina rautateiden duunaamisesta lähtien. No.

        Ensi vuoden alusta alkaen ihmiset tietävät missä päin asustat kun osoitteessa lukee Kouvola.
        Anjalankoski säilyy postitoiminimenä.

        siis mitä vittua horiset:Ensi vuoden alusta alkaen ihmiset tietävät missä päin asustat kun osoitteessa lukee Kouvola.
        Anjalankoski säilyy postitoiminimenä.


      • sissi
        enää 348 vrk kirjoitti:

        Sitten ollaan osa Kouvola nimisessä kuntayhteisössä.
        Juna jyskytti just pois Kouvolasta. Nou hätä. Sen tuhannet junat ovat tätä tehneet. Aina rautateiden duunaamisesta lähtien. No.

        Ensi vuoden alusta alkaen ihmiset tietävät missä päin asustat kun osoitteessa lukee Kouvola.
        Anjalankoski säilyy postitoiminimenä.

        Eihän tätä nimiasiaa kannata tietyskään jauhaamutta kun tuo Kouvola nimi on niin kova eikä mun mielestä tarkoita mitään! Ollaan sentää jokilaaksossa.Minne hävis joki ja sen kosket? Ja Anjalanliittokin on sentään meidän historiaa!(en tarkoita urheiluseuraa.


      • postinumeroluettelo
        sdfghjty kirjoitti:

        siis mitä vittua horiset:Ensi vuoden alusta alkaen ihmiset tietävät missä päin asustat kun osoitteessa lukee Kouvola.
        Anjalankoski säilyy postitoiminimenä.

        Sieltä löytyy Anjalankoski. Mylsan numero tulee edelleenkin oleen 46800, Inksan 46900. Bonimai?


      • tarkoittaa täsmälleen
        sissi kirjoitti:

        Eihän tätä nimiasiaa kannata tietyskään jauhaamutta kun tuo Kouvola nimi on niin kova eikä mun mielestä tarkoita mitään! Ollaan sentää jokilaaksossa.Minne hävis joki ja sen kosket? Ja Anjalanliittokin on sentään meidän historiaa!(en tarkoita urheiluseuraa.

        samaa kuin Karhula.


      • mikämikä....
        postinumeroluettelo kirjoitti:

        Sieltä löytyy Anjalankoski. Mylsan numero tulee edelleenkin oleen 46800, Inksan 46900. Bonimai?

        Onko se 46800 Kouvola,46900 Kouvola.
        Vai pysyykö 46800 Anjalankoski......
        Noi metsät kai on 46710 Kouvola?


      • Pussihousu Valkealasta
        postinumeroluettelo kirjoitti:

        Sieltä löytyy Anjalankoski. Mylsan numero tulee edelleenkin oleen 46800, Inksan 46900. Bonimai?

        Totta vitussa postinumerot säilyy, vitun Einstein!


      • karhulat
        tarkoittaa täsmälleen kirjoitti:

        samaa kuin Karhula.

        Karhula on nykyään 48600 Kotka


    • auvse

      Puhut tietysti asiaa.
      Avaappa nyt kunnon keskustelu sopivalla
      teemalla. Vastaan varmasti, jos osaan,
      enkä todellakaan hauku.

      Mikähän mielestäsi voisi olla sopiva aloitus?
      *kunnan touhut?
      *kuntien yhtyminen?
      *Haimin ambulanssi?
      *Stora Enso?
      *ynnä muu....?
      *muuta mahdollista?

      Nyt onkin nimimerkkillä "missä kirjoittajat?"
      jatko ihan itsestään kiinni.

      (t19012007193620)

      • sissi

        Arvasin,että näin käymutta minähän kirjoitin tälle joka moitti liioista pilkuista,vau joku reagoi ja jatkoin sillä suurkaupungin nimellä.En tiedä kuka keksi aikoinaan ANJALANKOSKI nimen kaupungillemmem,mutta mielestäni se on ihan nappi.Kouvola on jo vienyt meiltä melkein kaiken nyt se sitten vie kaupungin nimenkin. Voi suru.Miksiköhän nykyään keltsulla reseptin uusiminen kestää viikon vielä viime vuona 3vrk?


      • fdnfh
        sissi kirjoitti:

        Arvasin,että näin käymutta minähän kirjoitin tälle joka moitti liioista pilkuista,vau joku reagoi ja jatkoin sillä suurkaupungin nimellä.En tiedä kuka keksi aikoinaan ANJALANKOSKI nimen kaupungillemmem,mutta mielestäni se on ihan nappi.Kouvola on jo vienyt meiltä melkein kaiken nyt se sitten vie kaupungin nimenkin. Voi suru.Miksiköhän nykyään keltsulla reseptin uusiminen kestää viikon vielä viime vuona 3vrk?

        Tällä palstalla kirjoittajilta on reseptin uusiminen tosiaan viivästynyt!


      • sissi
        fdnfh kirjoitti:

        Tällä palstalla kirjoittajilta on reseptin uusiminen tosiaan viivästynyt!

        Toi on niin vanha vitsi,etkö muuta keksinyt!Tollaset yleensä jotka noin reagoi ovat hukanneet pilleripurkkinsa.


      • fdnfh kirjoitti:

        Tällä palstalla kirjoittajilta on reseptin uusiminen tosiaan viivästynyt!

        Näinköhän oot Kouvolasta kotosin, kun noin paljo iso ratas heittää! Mee äkkiä vaa uusimaan oma reseptis, ettei tarvi siitä täällä vinkua!


      • kellä pahiten
        kissaressu kirjoitti:

        Näinköhän oot Kouvolasta kotosin, kun noin paljo iso ratas heittää! Mee äkkiä vaa uusimaan oma reseptis, ettei tarvi siitä täällä vinkua!

        heittää,mutta tää on niin tätä.Kyllä tänne saa varmaan ihan täyspäisetkin kirjoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe