Saan yhdessä mieheni kanssa 4 vuorokautta hoitaa neljää ihanaa pientä lastenlastamme poikamme ollessa vaimoineen ulkomailla konferenssissa.
Ihanan ihania lapsia, niin auttavaisia ja tottelevaisia, eikä mitään mustasukkaisuutta havaittavissa!
Vaihtaa vaippoja, leikkiä, kokata, lukea satuja, syöttää, pestä pyykkiä, pukea, kokata, ajaa edestakaisin kouluihin, voimisteluihin, kerhoihin, lastenkutsuille, huolehtia myös heidän kylään tulevista kavereista. Ei hetken rauhaa!!
Kuitenkin:
TÄMÄ ON ONNEANI.
Ymmärtääkö joku minua?
I am so happy!
3
205
Vastaukset
Itselläni on vain kaksi lapsenlasta, 6v. ja 1,5v. ja on se vaan hauskaa kun ne tuodaan joskus hoitoon molemmatkin. Vanhempi oli pari vuotta vallan mummulla hoidossa, enää ovat vain satunnaisesti.
Onhan se niinkin, että pidemmän päälle siihen jo väsyisi. Kyllä Luoja on hyvin suunnitellut, että ei kuuskymppiset eikä kovin usein viisikymppisetkään enää saa lapsia, ei sitä vipinaa vallan jaksaisi.- yhtä onnea!
...että kun lapset palautetaan kotiinsa, olet taas ikionnellinen, kun sat elää kuten olet tottunut.
Kaksinkertainen onni!- hepuli
Sikäli saatat olla ihan oikeassa, että olemme heidän luonaan - lapsilla omat tavarat ja lyhyempi matka kuskata heitä - ja minusta on aina ihanaa päästä kotiin omaan sänkyyn!!!
Varmaan olen vähän väsynytkin... Ei sitä kauan istu paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284297- 952834
- 412247
- 332042
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481