Saan yhdessä mieheni kanssa 4 vuorokautta hoitaa neljää ihanaa pientä lastenlastamme poikamme ollessa vaimoineen ulkomailla konferenssissa.
Ihanan ihania lapsia, niin auttavaisia ja tottelevaisia, eikä mitään mustasukkaisuutta havaittavissa!
Vaihtaa vaippoja, leikkiä, kokata, lukea satuja, syöttää, pestä pyykkiä, pukea, kokata, ajaa edestakaisin kouluihin, voimisteluihin, kerhoihin, lastenkutsuille, huolehtia myös heidän kylään tulevista kavereista. Ei hetken rauhaa!!
Kuitenkin:
TÄMÄ ON ONNEANI.
Ymmärtääkö joku minua?
I am so happy!
3
217
Vastaukset 3
Itselläni on vain kaksi lapsenlasta, 6v. ja 1,5v. ja on se vaan hauskaa kun ne tuodaan joskus hoitoon molemmatkin. Vanhempi oli pari vuotta vallan mummulla hoidossa, enää ovat vain satunnaisesti.
Onhan se niinkin, että pidemmän päälle siihen jo väsyisi. Kyllä Luoja on hyvin suunnitellut, että ei kuuskymppiset eikä kovin usein viisikymppisetkään enää saa lapsia, ei sitä vipinaa vallan jaksaisi.- yhtä onnea!
...että kun lapset palautetaan kotiinsa, olet taas ikionnellinen, kun sat elää kuten olet tottunut.
Kaksinkertainen onni!- hepuli
Sikäli saatat olla ihan oikeassa, että olemme heidän luonaan - lapsilla omat tavarat ja lyhyempi matka kuskata heitä - ja minusta on aina ihanaa päästä kotiin omaan sänkyyn!!!
Varmaan olen vähän väsynytkin... Ei sitä kauan istu paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham791398- 1221158
- 1171119
- 861095
- 60970
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni63935- 136861
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p289760- 18618
- 69616