Hääkauppa

MM-86

Terve!

onkohan kukaan tilanut hääpukkua netistä ja tarkemmin sanoen sivuilta Hääkauppa... Onko luotettava paikka? Oliko pukusi sopiva ja oletko kaikin puolin tyytyväinen? Vähön arveluttaa netistä tilaaminen mutta houkuttelisi nuo halvat hinnat...

Että jos joku viitsii kommentoida nii olisi kiva..

6

3104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elo 2008

      En pukua tilannut, mutta vannehameen kyllä ja palveluun olen tyytyväinen, tilaus lähetettiin samantien kun maksu näkyi heidän tilillään ja tuote oli sellainen kuin ilmoituksessakin =) Palvelu oli erinomaista ja kannatan kyllä sieltä ostamista jos kerran mieluinen puku on siellä myynnissä....

    • eevaxl

      Tukholmassa on myös suomalaisen pitämä hää- ja juhlapukuliike, joka on tosi edullinen ja joka myy myös netitse. Puvut on uusia amerikkalaisia outlet-pukuja. UPEITA!
      http://www.bridaloutlet.se
      Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen. Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
      Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.

    • morsian090808

      Itse katselin ensin netistä mieluisia pukuja kyseisestä liikkeestä, seuraavaksi otin yhteyttä ja menin sovittamaan paikanpäälle pukuja...pohjanmaalla kun asustetaan! Hetihän sieltä löytyi se OIKEA "tanttu". Myyjä oli tosi mukava, nuorekas, ja osasi hommansa juuri niinkuin pitikin...pätkän vertaa en ole katunut, tuolla se puku odottaa kyseistä päivää!! =)
      Suosittelen suuresti!

    • viehko

      Tilasin juuri itse hiukan epäröiden kyseisesta liikkeestä ja mietin ihan samoja kuin sinä ennen kuin sain tilaukseni..
      Tilaus oli juuri sitä mitä odotinkin.Kaikki tuli ehjänä perille ja todella nopealla toimituksella,kun rahat oli tilillä niin meni 2päivää niin avasin jo pakettia kotona.Olen erittäin tyytyväinen laatuun ja mihin hintaan!!

    • kir/si

      Tilasin puvun hääkaupasta.
      Eilen hain sen postista ja sovitin kotona. Puku oli mitä upein, juuri sellainen jota olin ajatellutkin. Kyynel valahti poskelle, kun katsoin peilistä itseäni puku päällä.
      Suosittelen todella lämpimästi kaikille, jotka miettivät uskaltaako tilata pukua hääkaupasta. Palvelu ystävällistä ja nopeaa!

      • Myös morsian 090808

        Kävin jo helmikuussa sovittamassa kyseisessä paikassa itselleni pukuja. Yksi häämekko lähti välittömästi mukaan.
        Erittäin hyvä palvelua vain sinulle, ilman stressiä. Suosittelen lämpimästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe