Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hääkauppa

MM-86

Terve!

onkohan kukaan tilanut hääpukkua netistä ja tarkemmin sanoen sivuilta Hääkauppa... Onko luotettava paikka? Oliko pukusi sopiva ja oletko kaikin puolin tyytyväinen? Vähön arveluttaa netistä tilaaminen mutta houkuttelisi nuo halvat hinnat...

Että jos joku viitsii kommentoida nii olisi kiva..

6

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elo 2008

      En pukua tilannut, mutta vannehameen kyllä ja palveluun olen tyytyväinen, tilaus lähetettiin samantien kun maksu näkyi heidän tilillään ja tuote oli sellainen kuin ilmoituksessakin =) Palvelu oli erinomaista ja kannatan kyllä sieltä ostamista jos kerran mieluinen puku on siellä myynnissä....

    • eevaxl

      Tukholmassa on myös suomalaisen pitämä hää- ja juhlapukuliike, joka on tosi edullinen ja joka myy myös netitse. Puvut on uusia amerikkalaisia outlet-pukuja. UPEITA!
      http://www.bridaloutlet.se
      Voit kysyä myös sähköpostilla ihan suomeksi, myyjä ja omistaja on suomalainen. Liike on Siljan terminaalin lähellä, eli risteilyltä ehtii.
      Kun muuttaa kruunut euroiksi (euro on n. 9 kruunua) melkein 10;llä voi jakaa hinnan, hinnat siinä 200 euron ympärillä, kalliimpia ja halvempia.

    • morsian090808

      Itse katselin ensin netistä mieluisia pukuja kyseisestä liikkeestä, seuraavaksi otin yhteyttä ja menin sovittamaan paikanpäälle pukuja...pohjanmaalla kun asustetaan! Hetihän sieltä löytyi se OIKEA "tanttu". Myyjä oli tosi mukava, nuorekas, ja osasi hommansa juuri niinkuin pitikin...pätkän vertaa en ole katunut, tuolla se puku odottaa kyseistä päivää!! =)
      Suosittelen suuresti!

    • viehko

      Tilasin juuri itse hiukan epäröiden kyseisesta liikkeestä ja mietin ihan samoja kuin sinä ennen kuin sain tilaukseni..
      Tilaus oli juuri sitä mitä odotinkin.Kaikki tuli ehjänä perille ja todella nopealla toimituksella,kun rahat oli tilillä niin meni 2päivää niin avasin jo pakettia kotona.Olen erittäin tyytyväinen laatuun ja mihin hintaan!!

    • kir/si

      Tilasin puvun hääkaupasta.
      Eilen hain sen postista ja sovitin kotona. Puku oli mitä upein, juuri sellainen jota olin ajatellutkin. Kyynel valahti poskelle, kun katsoin peilistä itseäni puku päällä.
      Suosittelen todella lämpimästi kaikille, jotka miettivät uskaltaako tilata pukua hääkaupasta. Palvelu ystävällistä ja nopeaa!

      • Myös morsian 090808

        Kävin jo helmikuussa sovittamassa kyseisessä paikassa itselleni pukuja. Yksi häämekko lähti välittömästi mukaan.
        Erittäin hyvä palvelua vain sinulle, ilman stressiä. Suosittelen lämpimästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe