Anna Abreu vai...

Tokio Hotel?

Paljon faneja ympäri maailmaa ja monet niistä ovat Anna Abreun tai Tokio Hotellin faneja. Olen nähnyt ja kuullut Anna Abreu-faneja ja samoin Tokio Hotel-faneja. Mutta minusta molemmat ovat yhtä suosittuja ja haluaisin kuitenkin tietää, kumpi laulaja/bändi on suositumpi:

Anna Abreu vai Tokio Hotel?

10

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late ja kerjääjät

      Lauri Tähkä & Elonkerjuu

      • sä oikein yrität kertoo

        mitä sä hae tolla nimien toistolla, onko joku ongelma, et sä saa sitä looseria suosituksi vaikka kuinka kirjotat se nimee, hyi v....u mikä tyyppi


    • pikku-annafani

      ei osaa vielä kunnolla lukea, vaikka kirjoittaa jo aika sujuvasti. No ei vais, mutta eihän noita voi verrata edes toisiinsa. Tai koitetaas:

      TH on bändi ja Anna, hmmm.. Anna on Anna. TH on maailmankuulu teinibändi ja Anna on hmmm... teini. TH tekee itse biisinsä ja Annan biisit tekee kiltit sedät Annalle tilaustyönä.

      Juu, mutta nyt keksin yhdistävän tekijän. Jos tulee Annaa tai TH:ta jostain toosasta, kanava vaihtuu ajatusta nopeammin;D

      • siis ihana

        ihana se on ja samaa ei voi sanoo tosta mustapäästä eli roskatähkästä


      • anna-fanit
        siis ihana kirjoitti:

        ihana se on ja samaa ei voi sanoo tosta mustapäästä eli roskatähkästä

        yhtä tyhmiä kuin sä? Mitä v*ttua sä tuut TÄNNE inisemään siitä rumasta pikku pygmistä. eikös sille ole omakin palsta, vai etkö ole löytänyt (en ihmettele;).


    • mirkkuuu

      no miun mielestä toki vai annna,anna vai tokio.....No tietysti SATA handrettia parempi on Anna Abreu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Anna ois saanuvoittaa idolsin!!!!!

      • mini

        idolsin voitti ihan oikea tyyppi eli Ari,mutta menkääpä jutteleen tästä aiheesta ihan johonki muualle kuin tänne Tähkä puolelle.


    • AdamSky

      Idols on turhaa pikkutyttöjen rahastusta. Menittepä tekin siihen lankaan!

      • vp

        EI OLE!!! antti on paras idolslainen ja miks te täällä puhutte idolsista?


    • Tokio Hotel!!!<3<3

      Tokio Hotel on miljoona kertaa parempi ku joku Anna! anteeks ny vaan Anna-faneille mut se on mun mielipide tästä asiasta! ja tietty kaikilla on oma milelipiteensä asiasta, saa ja pitääkin olla,ei ois kivaa jos kaikki fanittais vaik Maija Villkumaata! onneks kummalekkin, sekä Tokio Hotelille että Annalle löytyy varmasti runsaasti faneja! hyvää talvea (joka onneksi loppuu kohta) kaikille, niin Anna kuin Tokio Hotel faneille!=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe