Paljon faneja ympäri maailmaa ja monet niistä ovat Anna Abreun tai Tokio Hotellin faneja. Olen nähnyt ja kuullut Anna Abreu-faneja ja samoin Tokio Hotel-faneja. Mutta minusta molemmat ovat yhtä suosittuja ja haluaisin kuitenkin tietää, kumpi laulaja/bändi on suositumpi:
Anna Abreu vai Tokio Hotel?
Anna Abreu vai...
10
1142
Vastaukset
- Late ja kerjääjät
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
- sä oikein yrität kertoo
mitä sä hae tolla nimien toistolla, onko joku ongelma, et sä saa sitä looseria suosituksi vaikka kuinka kirjotat se nimee, hyi v....u mikä tyyppi
- pikku-annafani
ei osaa vielä kunnolla lukea, vaikka kirjoittaa jo aika sujuvasti. No ei vais, mutta eihän noita voi verrata edes toisiinsa. Tai koitetaas:
TH on bändi ja Anna, hmmm.. Anna on Anna. TH on maailmankuulu teinibändi ja Anna on hmmm... teini. TH tekee itse biisinsä ja Annan biisit tekee kiltit sedät Annalle tilaustyönä.
Juu, mutta nyt keksin yhdistävän tekijän. Jos tulee Annaa tai TH:ta jostain toosasta, kanava vaihtuu ajatusta nopeammin;D- siis ihana
ihana se on ja samaa ei voi sanoo tosta mustapäästä eli roskatähkästä
- anna-fanit
siis ihana kirjoitti:
ihana se on ja samaa ei voi sanoo tosta mustapäästä eli roskatähkästä
yhtä tyhmiä kuin sä? Mitä v*ttua sä tuut TÄNNE inisemään siitä rumasta pikku pygmistä. eikös sille ole omakin palsta, vai etkö ole löytänyt (en ihmettele;).
- mirkkuuu
no miun mielestä toki vai annna,anna vai tokio.....No tietysti SATA handrettia parempi on Anna Abreu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Anna ois saanuvoittaa idolsin!!!!!
- mini
idolsin voitti ihan oikea tyyppi eli Ari,mutta menkääpä jutteleen tästä aiheesta ihan johonki muualle kuin tänne Tähkä puolelle.
- AdamSky
Idols on turhaa pikkutyttöjen rahastusta. Menittepä tekin siihen lankaan!
- vp
EI OLE!!! antti on paras idolslainen ja miks te täällä puhutte idolsista?
- Tokio Hotel!!!<3<3
Tokio Hotel on miljoona kertaa parempi ku joku Anna! anteeks ny vaan Anna-faneille mut se on mun mielipide tästä asiasta! ja tietty kaikilla on oma milelipiteensä asiasta, saa ja pitääkin olla,ei ois kivaa jos kaikki fanittais vaik Maija Villkumaata! onneks kummalekkin, sekä Tokio Hotelille että Annalle löytyy varmasti runsaasti faneja! hyvää talvea (joka onneksi loppuu kohta) kaikille, niin Anna kuin Tokio Hotel faneille!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019