Miten tulevat toimeen?
Meidän perheellä on jo noin 5 vuotias lapinkoira uros ja ajattelin että miten tulisi toimeen pienen koiran esim. Papillonin kanssa?
Lapinkoiramme on ihana, kiltti ja aivan mahtava koira, tulee hyvin kissan kanssa toimeen. (sellainenkin löytyy) :)
Olen pidemmän aikaa harkinnut oman (pienen) koiran ottamista ja ajattelin että jos kokemusta joltakin löytyy niin voisitte kirjotella miten on onnistunut :)
Pienen koiran tulisi tietenkin olla uros joten miten kaksi urosta tulee toimeen? Vai tuleeko ollenkaan? :)
Olen kiitollinen kaikista vastauksista :)
Lapinkoira vs pieni koira
3
525
Vastaukset
- hyvin meillä :)
Meillä on lapinkoira ja kääpiökoira sillä kaverina.Tietysti kun pieni koira on pentu niin pitää katsoa ettei leikit mene liian rajuiksi ettei satu vahinkoja,mutta nuo kyllä tulevat erinomaisesti keskenään toimeen!
Ja eiköhän ne pojat keskenään toimeen tule kun meillä tulee tytötkin.Koskaan ei ole ollut ongelmia.Tuo lapinkoiramme toisaalta viis veisaa pikkuisten murinoista :-) - Suomenlapinkoirafani
Heeii!
Suomenlapinkoirani, tulee todella hyvin toimeen hänen parhaan kaverinsa, kirin (tiibetinspanielin) kanssa.
Mutta se onkin sitten melko ongelmallinen juttu,
että tuleeko kissasi, ja pieni koira toimeen.
Minulla on jotenkin sellainen aavistus, että ne eivät niin HIRVEÄN hyvin toimeen tule, en tiedä mutta se oli vain villi arvaus :)
Mutta silti koirani tulee hyvin toimeen kirin kanssa.
Ne ovat kylläkin totutelleet toisiinsa jo pentuna, en tiedä johtuuko hyvä ystävyys sitten vain siitä, vai tulevatko rodut oikeasti hyvin toimeen.
Uskon että tulee, jos se sinun koirasi tulee hyviin muutenkin toisten koirien kanssa.
Mutta jos et ole ikinä totutellut koiraasi kenenkään muun koiran kanssa,
en tiedä toimiiko tämä.
Mutta uskon että koirien suhde toimii, mutta kissa on sitten vain yksi ongelma.
Kannattaa kokeilla.
--Suomelapinkoirafani- Suomenlapinkoirafani
Niin minä se tässä taas!
Niin unohdin kertoa että molemmat koirat, Kiri ja minun koirani ovat uroksia. Hyvin tulevat silti toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917